Nie rozumiem dlaczego przy każdym kliencie.
Ogólnie widzę taką narrację jakby przy zalogowaniu się potrzebne było wypełnienie wniosku na 5 stron, wydrukowanie, wysłanie poleconym i czekanie aż kurier przyniesie awizo potrzebne do zalogowania się.
Pracowałeś w sklepie medycznym, bądź aptece ? Nie jest to problemem, jak realizujesz kilka zleceń, ale jak masz kolejkę ludzi i wyloguje cię po pobraniu podczas doboru produktu przez bezczynność, to zrobi się to uciążliwe. I tak już mają od metra wszystkiego, jeszcze teraz sięgać po telefon przy każdym logowaniu. I teraz druga kwestia, oddzielny telefon pod uwierzytelnienie, żeby nie był blokowany podczas rozmowy z klientem. Jak masz jedno stanowisko to tylko jeden
Jak osobiście korzystam wszędzie gdzie jest dostępna weryfikacja dwuetapowa, ale przy bezpośredniej obsłudze klienta to nie tędy droga.