Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => REH => Wątek zaczęty przez: Admiral w Kwietnia 25, 2022, 11:42:00 am

Tytuł: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: Admiral w Kwietnia 25, 2022, 11:42:00 am
Witam, czy ktoś miał do czynienia z takim błędem? "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ JEDNEGO ŚWIADCZENIA WARUNKUJĄCEGO JEGO ROZLICZENIE LUB NIE ZOSTAŁ DOCHOWANY WARUNEK KROTNOŚCI"
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Kwietnia 25, 2022, 11:44:32 am
Jakbyś napisał jeszcze co próbujesz rozliczyć to pewnie ktoś się znajdzie.
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: Admiral w Kwietnia 25, 2022, 11:50:29 am
Przepraszam,
Błąd przy rozliczeniu rehabilitacji ambulatoryjnej, zwrotka z NFZ z przed 2 miesięcy.
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: Iwona111 w Kwietnia 26, 2022, 08:58:29 am
A jakie świadczenia zostały sprawozdane?
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: Noviciusz w Kwietnia 26, 2022, 13:04:16 pm
Witam

Nowy sposób rozliczenia rehabilitacji został wprowadzony od lutego 2022r.
Przesyłasz w raporcie statystycznym zarówno produkty statystyczne i rozliczeniowe.
Nowe kody, produkty i sposób rozliczenia zgodnie z wprowadzonym rozporzadzeniem NFZ.
Wydaje mi się że masz wprowadzone produkty rozliczeniowe a brak jest do zlecenia wprowadzonych odpowiednich produktów statystycznych (prawidłowa krotność wynikająca z załącznika nr 1 do zarządzenia).
Albo sprawa wygląda odwrotnie ,że masz zarejestrowane produkty statystyczne bez odpowiednich produktów rozliczeniowych.

Z poważaniem.
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: M w Kwietnia 27, 2022, 11:38:24 am
Dokładnie, proszę sobie sprawdzić charakterystykę każdego z produktów z załącznika nr 1 do zarządzenia nr 7/2022/DSOZ Prezesa NFZ z dnia 11 stycznia 2022 r.
Miałam ten sam problem, a wynikał on z braku spełnienia warunków (brak, bądź pomylony produkt statystyczny pod konkretny kod produktu rozliczeniowego).
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: Nyahaha w Kwietnia 27, 2022, 11:49:02 am
Dokładnie, proszę sobie sprawdzić charakterystykę każdego z produktów z załącznika nr 1 do zarządzenia nr 7/2022/DSOZ Prezesa NFZ z dnia 11 stycznia 2022 r.
Miałam ten sam problem, a wynikał on z braku spełnienia warunków (brak, bądź pomylony produkt statystyczny pod konkretny kod produktu rozliczeniowego).
Pozdrawiam.
I jeszcze może być błąd gdy zły zakres się podczepi bo są 2 zakresy "FIZJOTERAPIA AMBULATORYJNA" i "FIZJOTERAPIA AMBULATORYJNA DLA OSÓB O ZNACZNYM STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI", miałem akurat taki przypadek gdzie statystyczne poszły do niepełnosprawnych a te rozliczeniowe do zwykłej i trzeba było zakresy zmienić na jedną konkretną.
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: Admiral w Maja 06, 2022, 15:24:05 pm
Dziękuje za pomoc. problem faktycznie wynikał z niezgodności produktów statystycznych i rozliczeniowych.
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: hornet w Czerwca 08, 2022, 19:31:52 pm
mam wrażenie że jednak globalnie szoi wyrzuca błąd : ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ JEDNEGO ŚWIADCZENIA WARUNKUJĄCEGO JEGO ROZLICZENIE LUB NIE ZOSTAŁ DOCHOWANY WARUNEK KROTNOŚCI
testuje na jednym pacjencie , wszystko już usunąłem , został 1 dzień z 2 usługami ( 1 x ZABIEGI REALIZOWANE Z WYKORZYSTANIEM WODY i 1 x KĄPIEL WIROWA KOŃCZYN - PRODUKT STATYSTYCZNY) dalej to samo .
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: hornet w Czerwca 13, 2022, 09:51:43 am
Dziś cudownie błąd ustąpił , powtórna weryfikacja na szoi wszystkich naprawczych raportów pokazała 0 błędów. Świadczy to tylko o nieodpowiedzialnych i nierozważnych osobach dotykających systemu rozliczeń .
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: doktor w Czerwca 13, 2022, 09:59:00 am
Dziś cudownie błąd ustąpił , powtórna weryfikacja na szoi wszystkich naprawczych raportów pokazała 0 błędów. Świadczy to tylko o nieodpowiedzialnych i nierozważnych osobach dotykających systemu rozliczeń .

Wywaliło mi wszystkie świadczenia za maj.
Dzwoniłem do NFZ - nie to nie my i nic nie wiedzą.
Dzisiaj patrzę również świadczenia przyjęte.... w zeszłym miesiącu również ustawiono błędne reguły walidacyjne...
Tytuł: Odp: Błąd "ŚWIADCZENIE NIE MOŻE BYĆ ROZLICZONE Z POWODU BRAKU CO NAJMNIEJ..."
Wiadomość wysłana przez: Nyahaha w Czerwca 14, 2022, 08:03:18 am
Też miałem to samo parę dni temu, ale jak wczoraj wysłałem raport to przeszło już normalnie.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]