Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: 100live w Kwietnia 24, 2017, 08:30:39 am

Tytuł: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Kwietnia 24, 2017, 08:30:39 am
Dzień dobry,
staram sie uruchomic w KS-PPS e-rejestrację. Niby wszystko jest ok, ale w terminarzu (czy to po samodzielnej rejestracji pacjenta przez sieć, czy moim wpisie pacjenta do terminarza) po wyborze pacjenta poprzez funkcję OBSŁUŻ nie mam możliwości wybrania rodzaju zdarzenia: usługa stomatologiczna. Jest tylko: wizyta pacjenta, wizyta domowa, kolejka oczekujących i usługa POZ i na tym lista rozwijana się kończy. Zresztą w filtrze terminarza stomatologia, rehabilitacja i medycyna pracy są blade i  nieaktywne. Widać na załączonym obrazku.
Ktoś poradzi, może gdzieś w module ADMIN w opcjach trzeba coś zmienić. Szukałem, ale nie znalazłem.
Z góry dziękuje
Paweł
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: lybex w Kwietnia 24, 2017, 08:51:46 am
A posiadasz licencję na moduły o których piszesz?
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Kwietnia 24, 2017, 10:00:11 am
O którym module mówisz?
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: bart w Kwietnia 24, 2017, 10:20:02 am
[x ]Wizyta pacjenta nie określa rodzaju usługi i można tu rejestrować także wizyty stomatologiczne.
Przypuszczam, że ta [ ] Stomatologia, to dodatek (płatny) związany z diagramem.   

Przeczytane na http://www.kamsoft.warmia.pl/kspps.html:
Stomatologia ? dodatkowa funkcjonalność Terminarza umożliwiająca dodawanie świadczeń na diagramie zębowym.
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Kwietnia 24, 2017, 10:37:16 am
Nie chodzi mi o diagram uzębienia.
Po prostu wybierając opcję "wizyta pacjenta" nie widzę, gdzie mógłbym wybrać jaką usługę wykonałem pacjentowi.
Taki problem :-) Może po prostu niedouczony jestem :-)
Myślałem, ze wybierając pacjenta z terminarza otrzymam kartę podobną do tej z modułu Rejestracja. A może po prostu trzeba pacjenta wybierać z terminarza poprzez moduł Rejestracje?
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: lybex w Kwietnia 24, 2017, 10:43:41 am
O którym module mówisz?

Napisałeś wcześniej:

Zresztą w filtrze terminarza stomatologia, rehabilitacja i medycyna pracy są blade i  nieaktywne. Widać na załączonym obrazku.

Jeżeli nie masz licencji na ww. moduły to logiczne, że są nieaktywne (po co mają być aktywne, skoro nie możesz rejestrować wizyt tego rodzaju?). Z tej samej przyczyny nie możesz wybrać wizyty stomatologicznej przy jej obsługiwaniu. Nie zmienia to jednak faktu, że wszystko możesz wpisać jako "Wizyta pacjenta", nawet wizyty stomatologiczne :)
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Kwietnia 24, 2017, 10:50:52 am
A gdzie wpisać udzielone świadczenia W której zakładce?
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: bart w Kwietnia 24, 2017, 15:14:22 pm
A gdzie wpisać udzielone świadczenia W której zakładce?
Jak już masz zarejestrowaną w terminarzu wizytę klikasz na niej prawym klawiszem myszy wybierając z menu kontekstowego Obsłuż. Otwiera się okno "Wizyta" i tam masz m.in zakładkę Rozliczenia gdzie wprowadzasz procedury medyczne (ICD9) czyli dane statystyczne świadczenia - górna połowa okna oraz Pozycje rozliczeniowe - czy dane rozliczeniowe świadczenia  (dolna połowa )   
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Kwietnia 24, 2017, 21:32:27 pm
Jak dodaję produkt (CP) to wyskakuje mi uzupełnij pole Zlecenie. Co tam wybrać?
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Kwietnia 24, 2017, 22:30:53 pm
Zlecenie to skierowanie, czyli w stomatologii nic - sprawdź jeszcze ewentualnie tryb przyjęcia czy jest bez skierowania (chyba to to nie wymusza zlecenia, ale nie pamiętam).
Czy to uruchomienie e-rejestracji to jest na działającym wcześniej PPSie czy może jest nówka (w kwestii czy wcześniej było to to konfigurowane jakoś)?
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Kwietnia 26, 2017, 09:10:23 am
E-rejestrację uruchamiam na działającym od kilku lat PPS-ie.
A gdzie ustawiam tryb przyęcia bez skierowania?
Z góry dziękuję.
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: bart w Kwietnia 26, 2017, 10:02:06 am
Na Karcie terminarza - pozycja Tryb przyjęcia (jeśli pracujesz od strony Terminarza)
lub na Karcie Świadczenia jeśli pracujesz od strony modułu Rozliczenia.
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Maja 05, 2017, 09:35:10 am
Tam mam wybrany tryb przyjęcia "bez skierowania" :-(
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: bart w Maja 05, 2017, 11:04:28 am
To wybierz właściwy  :o
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Maja 07, 2017, 15:49:59 pm
a to nie jest właściwy tryb "5 - planowy, bez skierowania"?
Dołączam kartę terminarza, gdzie podczas rejestracji wybrany jest właśnie taki tryb i kartę wizyty, gdzie po wybrani opcji OBSŁUŻ ciągle każe mi wypełnić pole Zlecenie.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc. "=
Póki co dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi. :-)
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Maja 07, 2017, 16:50:03 pm
a to nie jest właściwy tryb "5 - planowy, bez skierowania"?
Dołączam kartę terminarza, gdzie podczas rejestracji wybrany jest właśnie taki tryb i kartę wizyty, gdzie po wybrani opcji OBSŁUŻ ciągle każe mi wypełnić pole Zlecenie.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc. "=
Póki co dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi. :-)
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 07, 2017, 17:23:44 pm
Sprawdź, co masz ustawione w opcji ZLC_MWU i czy czasem nie jest tam Tak.
Tytuł: Odp: Terminarz - Opcja OBSŁUŻ - brak możliwości wyboru usługi stomatologicznej
Wiadomość wysłana przez: 100live w Maja 07, 2017, 20:55:51 pm
Bardzo dziękuję. Problem rozwiązany. Ufffffffffff!!!!
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]