Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: poradnia w Grudnia 16, 2016, 09:39:53 am

Tytuł: RUNTIME ERROR
Wiadomość wysłana przez: poradnia w Grudnia 16, 2016, 09:39:53 am
Czy ktoś spotkał się może z takim problemem - program KS PPS wyłącza się sam, nagle podczas pracy przestaje działać, wyskakuje komunikat, że wystąpił jakiś problem.
A druga sprawa - jeśli już nie wyłączy się sam i pozwoli pracować, to gdy go na koniec pracy wyłączam, to pojawia się okienko z komunikatem - "RUNTIME ERROR 216 at 0D9B7912"  >:( i tak od ponad miesiąca codziennie.
Z góry dziękuję za pomoc i jakąś radę.
Tytuł: Odp: RUNTIME ERROR
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Grudnia 16, 2016, 10:42:41 am
Zrobiłbym na początek czystą instalację z przeładowaniem bazy i ewentualnym odświeżeniem wersji Firebirda (jak na nim to śmiga, a wersja nie jest nowa).
Tytuł: Odp: RUNTIME ERROR
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Stycznia 26, 2023, 19:48:19 pm
Może ktoś ma inne rozwiązanie niż ponowna instalacja na ten problem
Tytuł: Odp: RUNTIME ERROR
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Stycznia 26, 2023, 23:15:22 pm
http://forumpps.pl/index.php?topic=14285.msg101389#msg101389
Tytuł: Odp: RUNTIME ERROR
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Stycznia 27, 2023, 10:25:27 am
To: Skrót logo Windows (flaga - obok spacji) + R
-> control printers
-> klikasz prawym na drukarkę i "ustaw jako domyślną"
nie pomaga :-)
Tytuł: Odp: RUNTIME ERROR
Wiadomość wysłana przez: zukes w Stycznia 27, 2023, 16:52:53 pm
Zgodnie z definicją runtime error 216 to błąd w rejestrze systemu Windows. Uszkądzaja np. CCleaner nieprawidłowo uzyty, przerwana instalacja czego s tam itd. W zasadzie naprawienie rejestru jest możliwe ale nie przez kogoś kto nie wie czym jest runtime error 216. Zatem podzielam pogląd kolegi wyżej reinstalacja ... ja zalecałbym systemu Windows. No chyba że jakaś deinstalacja "syfa" wyczyści rejestr
Tytuł: Odp: RUNTIME ERROR
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Stycznia 27, 2023, 19:03:09 pm
Otrzymałem propozycję z KAMSOFTU do wypróbowania:
"Bardzo proszę o wyłączenie wszystkich procesów pps poprzez menadżer zadań i jeszcze raz włączyć pps. Jeśli to nie pomoże a błąd będzie nadal się pojawiał proszę jeszcze raz przeprowadzić aktualizację ppsa oraz bazy danych. W tym celu proszę pobrać plik z serwera FTP wklejając link w pasek adresu dowolnego folderu: ftp://ftp.kamsoft.pl/pub/KS-PPS/ArchiwumZIP Nazwa pliku -> KS-PPSaktualizacja.ZIP Zapisać u siebie na dysku a następnie rozpakować i uruchomić ksinstal.exe Proszę doprowadzić proces do samego końca. W szczególności załadować najnowszy plik licencji.
W ramach dobrej praktyki i bezpieczeństwa przed każdą aktualizacją należy wykonać kopię bazy.
W wolnej chwili sprawdzę
Tytuł: Odp: RUNTIME ERROR
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Stycznia 31, 2023, 09:47:07 am
Zrobiłem, co napisali i nic to nie dało. Rejestr pokazuje takie coś
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 14.

[Pokaż zapytania]