sam testuję realizację e-recept swoich i dzieci na różne sposoby (wydruk, sms, mail)
Ilość zapytań o status P1 (niebieska linia) w ciągu ostatnich 3 godzin - duża ilość zapytań wskazuje na prawdopodobne występowanie problematycznej sytuacji
Dziękujemy za zgłoszenie. Aktualnie zgłoszenie nie zawiera kompletu danych, niezbędnych do jego realizacji. Prosimy o odpowiedź na tę wiadomość po uzupełnieniu informacji w poniższej tabeli w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych.
Nazwa Wartość
Zgłaszający (Pacjent, Wystawiający, Realizujący, Dostawca systemu, Nie dotyczy)
Imię i nazwisko zgłaszającego
Nazwa instytucji zgłaszającego
Nr telefonu zgłaszającego
Imię i nazwisko użytkownika końcowego
Nazwa instytucji użytkownika końcowego
E-mail użytkownika końcowego
Nr telefonu użytkownika końcowego
Login użytkownika IKP lub identyfikator podmiotu
Zgodna na kontakt z użytkownikiem końcowym (Zgoda, Brak zgody, Nie dotyczy)
Komunikat błędu prezentowany przez system
Data i czas wystąpienia problemu
Nazwa i wersja systemu operacyjnego stacji użytkownika
Nazwa i wersja przeglądarki internetowej użytkownika końcowego
Dzięki za odpowiedź...A czy te gabinet, to była placówka dla której lekarz pracuje ?
Ale możesz jaśniej? Jeszcze raz tzn. gdzie? Ponowny wniosek w RPWDL?
Bo na gabinet.gov.pl nie mam dostępu do edycji czegokolwiek w tym momencie (tak jak pisałem, po wybraniu "jako administrator" nie ma nic dostępnego).
?
U mnie, w tej chwili, po aktualizacji do 02.4.0 pojawiło się okno ostrzeżenia "Brak wolnych stanowisk lub brak licencji na obsługę dokumentów elektronicznych poza modułem EDM" Nie wiem czy to wina P1 czy aktualizacji.P1 takich komunikatów nie daje.