11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia Kwietnia 30, 2024, 21:55:35 pm »
Szanowni Państwo!
W związku z nieustannym podnoszeniem bezpieczeństwa świadczonych przez nas usług, z dniem 31.05.2024r system KS-PPS utraci możliwość pobierania aktualizacji bezpośrednio z menu głównego aplikacji, w przypadku gdy Państwa aktualna wersja systemu będzie niższa niż 2024.00.5.0. W w.w. wersji zostały opublikowane biblioteki podnoszące bezpieczeństwo kanału komunikacyjnego używanego do pobierania aktualizacji. Biorąc pod uwagę różne okoliczności, nadal możliwe będzie przeprowadzenie aktualizacji systemu ręcznie poprzez pobranie aktualizacji z ftp://ftp.kamsoft.pl/pub/KS-PPS/ArchiwumZIP/KS-PPSaktualizacja.ZIP KAMSOFT S.A.
12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MK dnia Kwietnia 30, 2024, 14:28:07 pm »
ale znalazłem hasło później sam
I dlatego jest to usługa płatna. Nieprawdopodobnie to motywuje. A poważnie, nie jest to odzyskanie hasła a zalogowanie się na prywatne, dzienne, serwisowe hasło jednej z kilku osób, które takie uprawnienie mają. Nie znam dokładnej procedury ale jeśli miałoby to trafić na mnie, to zapewne Klient poproszony by został o oficjalne pismo z prośbą o wykonanie takiej usługi serwisowej, abyśmy mieli "podkładkę" na taką interwencję. Żebym potem nie oglądał się za siebie, czy mnie prokurator nie ściga za wypływ danych. Oczywiście interwencja taka polega na zresetowaniu hasła serwisowego, ale jak pisałem może to zrobić tylko kilka osób w Polsce.
13
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Profesor Wilczur dnia Kwietnia 30, 2024, 13:23:45 pm »
2fas.com
instaluje na telefonie 2fas , program prosi o podłączenie do konta email, a nawet zdjęcie profilowe czy wszystkie aplikacje 2fa potrzebują takich powiązań z kontem email ? czy może jest coś mega prostego , myślę tutaj o personelu medycznym typu mam jakieś konto gdzieś ale nie wiem i nie na telefonie. jakie jeszcze polecacie programy 2fa ?
na iOS masz obsługę OTP w systemowych "hasłach". Poza tym Authy, czy ewentualnie Google authenticator.
14
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia Kwietnia 30, 2024, 13:01:04 pm »
Ja zainstalowałem z google play i niczego takiego nie chciał.
15
« Ostatnia wiadomość wysłana przez artur dnia Kwietnia 30, 2024, 11:54:10 am »
Czy w KSPPS istnieje jakaś opcja weryfikacji danych o usługach przy wprowadzaniu danych do programu ? Chodzi mi o wyeliminowanie błędów przed importem na szoi. myślę o błędach typu źle wybrany ząb do usługi, czy przekroczone limity dla świadczeniobiorców, albo usługa tylko dla określonych grup wiekowych itp.
16
« Ostatnia wiadomość wysłana przez artur dnia Kwietnia 30, 2024, 11:46:59 am »
Z tego co wiem Kamsoft ma taką możliwość - usługa płatna - ostatnio szukałem hasła i pytałem w Kamsofcie - ale znalazłem hasło później sam
17
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hornet dnia Kwietnia 30, 2024, 11:26:38 am »
2fas.com
instaluje na telefonie 2fas , program prosi o podłączenie do konta email, a nawet zdjęcie profilowe czy wszystkie aplikacje 2fa potrzebują takich powiązań z kontem email ? czy może jest coś mega prostego , myślę tutaj o personelu medycznym typu mam jakieś konto gdzieś ale nie wiem i nie na telefonie. jakie jeszcze polecacie programy 2fa ?
18
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dr_Chichot dnia Kwietnia 30, 2024, 10:24:26 am »
szkoda
19
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marmolada dnia Kwietnia 30, 2024, 09:38:51 am »
mnie ciekawi co się stanie gdy skończy się ważność hasła. U nas, KS-SOMED w takiej sytuacji w trakcie automatycznej weryfikacji w eWUŚ informuje o tym, że hasło wygasło i można je zmienić klikając w odpowiedni przycisk. Pytanie czy teraz będzie to możliwe bez dodatkowego kodu czy też trzeba będzie go mieć?
Prawdopodobnie nic się nie zmieni, bo zmiana hasła przez web service działa i nie obsługuje dodatkowych kodów.
20
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michał dnia Kwietnia 30, 2024, 08:48:37 am »
Z tego co mi wiadomo to jak już to załączysz, a coś wysiądzie to te statusy powinny się potem pobrać - będę musiał przetestować.
U mnie niestety to tak nie działa.
|
Szukaj
Kto jest on-line
Aktywni
|