collapse

Reklama


Autor Wątek: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...  (Przeczytany 21708 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Przemyslaw

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1315
  • Pomógł? 33
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #45 dnia: Listopada 18, 2012, 12:01:47 pm »
Może popieprzyłeś coś z hasłami? Nie mam innego pomysłu. Zawsze pozostaje telefon do nieprzyjaciela ;)

Offline kalilech

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 462
  • Pomógł? 20
  • Mazowiecki OW NFZ
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #46 dnia: Listopada 18, 2012, 18:23:22 pm »
a zaznaczyłeś sobie jakiekolwiek uprawnienia ?

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #47 dnia: Listopada 18, 2012, 20:11:07 pm »
musisz przynajmniej zaznaczyć uprawnienie -> praca z modułem użytkownika SZOI
Pozdrawiam
Bartosz

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 969
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #48 dnia: Listopada 19, 2012, 08:30:57 am »
Wszystko zaznaczałem i nic nie dawało, dopiero następnego dnia zaskoczyło od razu , chyba coś było nie tak z SZOI.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie problemem.
Pozdrawiam

Offline krzysiek1981

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 133
  • Pomógł? 0
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #49 dnia: Listopada 20, 2012, 10:22:23 am »
Mam pytanie - dzisiaj w NFZ podpisałem upoważnienie do korzystania z eWUŚ, dostałem komunikat w SZOI że mój wniosek zmienił status na "przyjęty". I mam teraz czekać aż NFZ przyśle mi login i hasło pocztą?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9401
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #50 dnia: Listopada 20, 2012, 10:44:26 am »
Przede wszystkim trzeba przeczytać:
- instrukcję, np. na stronie centrali
- temat na forum o ewuni

Offline ekspert1

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 174
  • Pomógł? 13
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #51 dnia: Listopada 20, 2012, 18:06:25 pm »
krzysiek1981, teraz składasz wniosek o upoważnienie administratora ewusia i czekasz na akceptację. Musisz mieć jeszcze wcześniej dodanych operatorów. Administrator ->upoważnienia->operatorzy.
Jeżeli pomogłem, kliknij 'Pomógł'.

Offline Monia

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 245
  • Pomógł? 3
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #52 dnia: Listopada 20, 2012, 20:13:34 pm »
Proszę o podpowiedź, czy jeżeli mam gabinet jednoosobowy i tylko Ja będę weryfikować ubezpieczenie pacjentów w ewuś , to oczywiście składam wniosek jako świadczeniodawca,potem wniosek jako administrator,natomiast czy muszę wprowadzać  operatorów?Czy wprowadzam Siebie jako operatora?Rozumiem ,że chyba tak i tylko Ja jestem wtedy operatorem.Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie,czy dobrze rozumuję?

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #53 dnia: Listopada 20, 2012, 23:05:54 pm »

szału można dostać:
jak się zaloguję jako operator każe mi zmienić hasło
po zmianie hasła komunikat że operacja się nie powiodła
powtórnie już na te hasło nie sprzed nieudanej zmiany hasła nie mogę się zalogować , ale mogę się zalogować na hasło na  które rzekomo nie zostało zmienione,
niestety kolejna próba zmiany hasła kończy się jak poprzednio czyli wszystko się zapętliło

Dwóm operatorom zmieniłem hasło przy pierwszym logowaniu bez problemu. Zapaliłem papierosa na balkonie popijając Harnasia, wracam i mam to samo co frodo. Przy próbie zmiany hasła operatora przeze mnie jako administrator pojawia się piękny błąd:

Cytuj
[SQL0180] Syntax of date, time, or timestamp value not valid. Cause . . . . . : The string representation of a date, time, or timestamp value does not conform to the syntax for the specified or implied data type and format. P1.VDTWZ is either the character string constant that is not valid or the column or host variable that contained the string. If the name is *N, then the value is an expression specified in the statement. If the string was found in a host variable, the host variable number is 11. Recovery . . . : Ensure that the date, time, or timestamp value conforms to the syntax for the data type it represents. Try the request again.

chyba kolejne piwo trzeba otworzyć zeby nie zwariować.


Update:
No i chyba wszystko jasne. Teraz już nic nie mogę zrobić bo przy próbie logowania pojawia się znany doskonale komunikat:

Cytuj
PRZERWA TECHNICZNA
Przepraszamy! Przerwa techniczna w pracy systemu!
Prosimy spróbować później!
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2012, 23:13:39 pm wysłana przez Michał »
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #54 dnia: Listopada 21, 2012, 20:36:12 pm »
Też mam problem ze zmianą hasła. PO dodaniu kilku operatorów zacząłem się na nich logować żeby pozmieniać hasła. No i już przy pierwszym komunikat że nie można zmienić hasła, jednak przy próbie logowania niby jest ono prawidłowe tylko znowu każe zmienić...

Z doświadczenia poprzedników poczekam do jutra. Tymczasem pododaję w innych przychodniach operatorów :)

Offline kalilech

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 462
  • Pomógł? 20
  • Mazowiecki OW NFZ
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #55 dnia: Listopada 21, 2012, 22:16:59 pm »
pamiętaj o zaznaczeniu uprawnien bo inaczej nie zalogujesz

Offline corner 20-25

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Pomógł? 0
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #56 dnia: Listopada 22, 2012, 11:57:10 am »
Właśnie testuję.
Weryfikacja "na zielono"- prawie natychmiast.Po przejściu do świadczeń "na żółto" :-\.Czy tak ma być?

PS. Czytać,czytać czytać i ... patrzeć.Dzieje się tak jeśli wpisuje się lub sprawdza świadczenia z dnia poprzedniego (stoma...).Pośpiech to jednak przy pchłach
« Ostatnia zmiana: Listopada 22, 2012, 12:15:33 pm wysłana przez corner 20-25 »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9401
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Weryfikacja ubezpieczenia zniknąwszy...
« Odpowiedź #57 dnia: Listopada 22, 2012, 12:08:34 pm »
Sprawdzasz na już wpisanych świadczeniach? Zobacz jaki pojawia się komunikat, szczególnie datę w tym komunikacie.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 445
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9401 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3143 Wiadomości
09061303
3078 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]