Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: Artem w Grudnia 09, 2019, 12:48:35 pm

Tytuł: KS-SOMED E-Rejestracja
Wiadomość wysłana przez: Artem w Grudnia 09, 2019, 12:48:35 pm
Mamy zablokowany przycisk do wysyłania SMS-ów do pacjentów. Czy to kwestia ustawienia jakiejś opcji czy usterka ?
Tytuł: Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
Wiadomość wysłana przez: Michał w Grudnia 09, 2019, 12:50:02 pm
Nie korzystam z tej funkcjonalności, ale jak kiedyś patrzyłem to żeby wysyłać trzeba wykupić pakiet smsów, więc pytanie czy wykupiliście?
Tytuł: Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
Wiadomość wysłana przez: Artem w Grudnia 09, 2019, 12:52:06 pm
Tak, smsy są.
Tytuł: Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
Wiadomość wysłana przez: MK w Grudnia 09, 2019, 13:19:38 pm
Ten przycisk, jak sama nazwa wskazuje wysyła ponownie wiadomości. Więc aby wysłać ponownie SMS musi mieć status błąd wysyłki, lub do ponownej wysyłki, Nie zaś status niewysłane,
Tytuł: Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
Wiadomość wysłana przez: Artem w Grudnia 09, 2019, 14:07:01 pm
Zaczyna się ;)
Wiadomość nie została wysłana z powodu błędu, widać ?
Chcę wysłac ponownie wiadomość, do tego służy ten przycisk jak sama nazwa wskazuje.
Tytuł: Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
Wiadomość wysłana przez: MK w Grudnia 09, 2019, 15:54:04 pm
Tak, tylko z tego co się dowiedziałem, błąd 16 oznacza próbę wysłania SMS na numer stacjonarny. Trudno powtórzyć taką  wysyłkę, bo i tak to to nie dojdzie. W przypadku błędów typu brak zasięgu itp. itd., które rzeczywiście oznaczają, że jest jakiś problem techniczny z wysłaniem widomości, powinno ustawić się błąd wysyłki i wówczas przycisk byłby aktywny.
Tytuł: Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
Wiadomość wysłana przez: MK w Grudnia 09, 2019, 15:56:57 pm
I od razu odpowiadam. No to dlaczego nie będę mógł wysłać, gdy poprawię na  karcie pacjenta numer. Otóż sam SMS nie ma informacji o pacjencie, bo tylko numer (jeśli to SMS, a jeśli email to adres). I nie można go poprawić. Należy po prostu wysłać raz jeszcze nową wiadomość.
Tytuł: Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
Wiadomość wysłana przez: Artem w Grudnia 10, 2019, 09:29:08 am
I od razu odpowiadam. No to dlaczego nie będę mógł wysłać, gdy poprawię na  karcie pacjenta numer. Otóż sam SMS nie ma informacji o pacjencie, bo tylko numer (jeśli to SMS, a jeśli email to adres). I nie można go poprawić. Należy po prostu wysłać raz jeszcze nową wiadomość.

1. Dlaczego nie można poprawić rekordu z danymi SMS-a ?


Tak, tylko z tego co się dowiedziałem, błąd 16 oznacza próbę wysłania SMS na numer stacjonarny. Trudno powtórzyć taką  wysyłkę, bo i tak to to nie dojdzie. W przypadku błędów typu brak zasięgu itp. itd., które rzeczywiście oznaczają, że jest jakiś problem techniczny z wysłaniem widomości, powinno ustawić się błąd wysyłki i wówczas przycisk byłby aktywny.

2. Nie dostałem informacji zwrotnej o przyczynie niewysłania.
Gdzie Pan sprawdził co oznacza błąd 16 ? Czy opis błędów jest w instrukcji/biuletynach ?

3. Pacjent podczeas rejestracji internetowej podał numer telefonu GSM.
Dlaczego system błędnie wysłał SMS-a na numer stacjonarny?

4. Gdzie ustawić w systemie aby SMS-y z potwierdzeniem rejestracji wysyłane były automatycznie ?

5. Gdzie ustawić aby system blokował w terminarzu termin, który został zarezerwowany online i oczekuje na potwierdzenie ?

Dużo pytań, proszę o krótkie, konkretne odpowiedzi.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]