collapse

Reklama


Autor Wątek: 2017.01.0.0 (2017-04-20)  (Przeczytany 6118 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline artstom

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 354
  • Pomógł? 12
  • Lubelski Oddział Wojewódzki
2017.01.0.0 (2017-04-20)
« dnia: Kwietnia 20, 2017, 19:54:36 pm »
Wykaz modyfikacji w tej wersji aplikacji Id Kategoria/Opis
1. 
 Kateg.: WSZYSTKIE 
Opis: Dodano obsługę wybieralności procedur ICD-9 na podstawie dat w jakich procedura obowiązuje. Dodawanie procedur, które nie obowiązują zostało zablokowane. W przypadku, gdy pojawiać ma się tylko ostrzeżenie - w module Admin należy zmienić wartość opcji CHECK_ICD9_DATE.
Funkcjonalność została opisana w biuletynie informacyjnym

 
 
2. 
 Kateg.: eKZU 
Opis: Udostępniono nowy moduł komunikacji z urzędami. W ramach tego modułu będą dostępne funkcje umożliwiające integrację lub komunikację z urzędami publicznymi. Obecnie do w/w modułu została przeniesiona funkcjonalność związana z generowaniem Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK.
 
3. 
 Kateg.: Rehabilitacja 
Menu: Karta Rehabilitacji
Opis: Dodano możliwość wydruku karty informacyjnej pacjenta w rehabilitacji. Do skorzystania z funkcjonalności konieczne jest wykupienie opcji licencji na moduł Księga główna przychodni.
Funkcjonalność została opisana w biuletynie informacyjnym


 
 
4. 
 Kateg.: WSZYSTKIE 
Menu: Recepty
Opis: Dodano filtr tryb wystawienia recepty Rp./Rpw. na liście wystawionych recept.
 
5. 
 Kateg.: EDM 
Opis: W związku z obowiązkiem identyfikacji osoby dokonującej wpisu oraz osoby udzielającej świadczeń zdrowotnych i dokumentowanie dokonywanych przez te osoby zmian w dokumentacji medycznej wprowadzono mechanizm obligujący do wygenerowania elektronicznej historii zdrowia i choroby, jeśli w obszarze danych EDM zostały wprowadzone modyfikacje dla wcześniej zrealizowanej wizyty.
 
6. 
 Kateg.: WSZYSTKIE 
Opis: Rozszerzono kontrolę dostępu do danych innych pracowników medycznych przez poszczególnych operatorów. Wprowadzono następujące zmiany:
* Brak uprawnienia LKRVI ogranicza rozwijaną listę pracowników medycznych do osób bez przypisanego operatora i zalogowanego operatora.
* Brak uprawnienia PLWIZ ogranicza dostęp dodanych pracowników medycznych z przypisanym operatorem innym niż operator zalogowany w modułach WIZYTA, POZ, TERMINARZ.
* Brak uprawnienia LSPRC ogranicza widoczność harmonogramów pracy na siatce terminarza w module TERMINARZ.
 
 
7. 
 Kateg.: Rozliczenia 
Menu: Rejestracja->Świadczenia
Opis: Dodano nowy filtr "Kod specjalnego rozliczenia" na liście zarejestrowanych świadczeń.
 
8. 
 Kateg.: Rozliczenia 
Menu: Rejestracje->Świadczenia
Opis: Umożliwiono blokowanie wybranych pozycji rozliczeniowych przed uwzględnieniem ich w raporcie wykonanych świadczeń. Pozycje rozliczeniowe zostają zablokowane do czasu ich odblokowania bądź poprawy.
Rozszerzono filtr statusu produktu o nowy status Zablokowane.
Dla odfiltrowanych pozycji rozliczeniowych umożliwiono:
* Odfiltrowane->Wykluczenie z raportowania dodanych/zmodyfikowanych pozycji rozliczeniowych,
* Odfiltrowane->Przywrócenie do raportowania zablokowanych pozycji rozliczeniowych.
Funkcjonalność została opisana w biuletynie informacyjnym
 
 
9. 
 Kateg.: Rozliczenia 
Menu: Raporty->Lista oczekujących
Opis: Umożliwiono sprawozdanie numeru karty pobytu jako identyfikatora osoby w komunikacie LIOCZ dla podstawy ubezpieczenia CU - Osoby, o których mowa w art.12 pkt 5 ustawy.
 
10. 
 Kateg.: EDM 
Menu: Wizyta->Lista EHZiCh->Drukuj
Opis: Poprawiono wydruk zbiorczej dokumentacji medycznej pacjenta.
 
11. 
 Kateg.: Terminarz 
Menu: Konfiguracja
Opis: Umożliwiono ograniczenie widoczności w terminarzu tylko aktywnych harmonogramów podczas zawężania do miejsca wykonywania usług bądź dla zawodu medycznego pracownika medycznego. Funkcjonalność dostępna dla posiadaczy licencji na Zmienny kwant czasu, po włączeniu opcji "Tylko aktywne harmonogramy" w konfiguracji terminarza.
Funkcjonalność została opisana w biuletynie informacyjnym
 
 

Offline mch

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Pomógł? 1
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 21, 2017, 10:01:57 am »
U mnie błąd podczas aktualizacji i brak możliwości otwarcia słownika ICD9.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3183
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 21, 2017, 10:09:48 am »
u mnie aktualizacja poszła bez problemów i na razie nikt nic nie zgłasza (ale to tylko POZ).
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline GATECH

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł? 0
ICD-9 problem po aktualizacji
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 21, 2017, 10:42:17 am »
W każdym miejscu to jest, Słowniki/ICD-9, oraz przy próbie wyboru przy edycji wizyty pacjenta wyświetla błąd:

Dynamic SQL Error SQL error code = -204 Procedure unknown
DT9_FROM_PM9 At line 1, column 146 Undefined name Error Code: 249

Tylko przy kodach ICD-9.


Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 21, 2017, 11:09:42 am »
może ponowne zaktualizowanie przez pobranie aktualizacji ze strony Kamsoftu
Edward z Kętrzyna

Offline mch

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Pomógł? 1
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 21, 2017, 11:13:33 am »
Jest nowa wersja 2017.01.0.1 - nic nie pomogło, przynajmniej u mnie nadal błąd przy ICD9, podejrzewam błąd z Kamsoftu.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 21, 2017, 11:18:50 am »
Ja bym wyłączył program antywirusowy i odpalił z katalogu SERW/ksinstal-online
Edward z Kętrzyna

Offline artstom

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 354
  • Pomógł? 12
  • Lubelski Oddział Wojewódzki
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 21, 2017, 11:23:49 am »
jeżeli ktoś ma avast to może mieć problemy proponuję cały program pps dodać do wykluczeń w avascie

Offline mch

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Pomógł? 1
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 21, 2017, 12:11:15 pm »
Odpowiedź z Kamsoftu: prawdopodobnie stara wersja Firebirda 2.5 ale czekam na oficjalną odpowiedź.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 21, 2017, 12:34:30 pm »
A coś próbowałeś - zrobiłeś kopię bazy - przeinstalowanie - czy tak siedzisz i czekasz, że KAMSOFT zgadnie co to jest
Edward z Kętrzyna

Offline mch

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Pomógł? 1
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 21, 2017, 12:45:11 pm »
Przeinstalowywałem baze, odtwarzałem kopie, instalowałem aktualizacje na różne sposoby a teraz jestem w trakcie podnoszenia firebirda. Nie mam czasu na czekanie i siedzieć też mi sie nie chce.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 21, 2017, 13:24:55 pm »
Przeinstalowywałem baze, odtwarzałem kopie, instalowałem aktualizacje na różne sposoby a teraz jestem w trakcie podnoszenia firebirda. Nie mam czasu na czekanie i siedzieć też mi sie nie chce.

A firebird to do jakiej wersji podnosisz?
Coś się zmieniło i Kamsoft zaleca najnowszą stabilną wersję z obsługiwanej wersji FB czy dalej jedynie wersję podstawianą z instalatorem PPSa?
EDIT: w najnowszej instalce z FTPa Kamsoftu jest dalej Firebird-2.5.0.26074_1_Win32.exe.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2017, 13:46:14 pm wysłana przez PiotrSz »

Renata F.

  • Gość
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 22, 2017, 01:12:56 am »
Proszę o pomoc. Zrobiłam aktualizację >:( i nie mogę otworzyć programu.Był komunikat,że program kspps -złośliwe oprogramowanie ... ikonka programu zmieniła się na białą kartkę. Czy ktoś ma jakis pomysł??? Czy do poniedziałku czekać i dzwonić do Kamsoftu... :(

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 22, 2017, 12:49:16 pm »
Zobacz czy w programie antywirusowym, że masz potrzebne pliki PPS przeniesione do kwarantanny. Ja jak aktualizuję to na ten czas wyłączam antywirusa
Edward z Kętrzyna

Renata F.

  • Gość
Odp: 2017.01.0.0 (2017-04-20)
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 22, 2017, 14:24:23 pm »
Bardzo Panu dziękuję za pomoc i podpowiedż.Zrobiłam i wszystko jest ok. Jeszcze raz dziękuję. Jakby Pan potrzebował inf od położnej proszę napisać.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 153
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 7
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9321 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3183 Wiadomości
karolweksler
3083 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1625 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]