Aktualna wersja KS-PPS: 2024.01.0.1 z dnia 2024-05-02)Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
u mnie wywalilo błedy z lipca jak wysłałem dzisiaj raport, ale pow czytaniu go wszystko jest pomieszane , np zakwestionowane sa wszystkie porady danego dnia u jednego psychiatry, gdzie wg tej weryfikacji powinno odrzucic tylko te ktore sie nie mieszcza w harmonogramie,??? u innych tez wszystkie z lipca a u niektórych , kilka zatwierdzonych reszta z błędem ale mimo to do harmonogramu jeszcze duzo brakuje,,, tez tak macie w wielkopolskim? dzwonil ktos co z tym robic..?
Witam , tych pacjentów którzy wrócili z błędem ale mieszczą się w limicie musisz jeszcze raz poprawic i wysłac , wtedy status zmieni się na green
Witam , czyli i tak to będzie trzeba poprawić jak bedzie ostrzeżenie czy pierwsze pólrocze zostawią ??
jak będzie ostrzeżenie to przejdzie ale tylko pierwsze półrocze
usunąć usługę w PPS/SOMED jest łatwo ale te porady odbyły się - PACJENT DOSTAŁ RECEPTĘ - REFUNDOWANĄ - w większości przypadków a psychotropy są drogie. Teraz porównanie recepta pacjenta z wizytą, której brak po stronie NFZ i co z refundacją?Nie zapuka ktoś z kontroli aby oddać za refundację? /dzisiaj nie ale za kilka miesięcy?/ Lepiej zmienić usługę np. z 0,5 na 0,25 jeśli się da oczywiście. Jeśli czas pracy np 5h a usług na 14h to ciężko coś wykombinować aby każdy dostał usługę. Może porada recepturowa się kłania w koszyku.