No właśnie ktoś nie wymyślił takiej opcji. Jak dla mnie to pozostaje telefon.
Ja zrobiłem dwa wnioski sugerując się numerami postępowań i okazały się błędne. Zrobiłem poprawne a te złe miałem po prostu zostawić.
Nie zostaną zatwierdzone jeśli nie prześlesz wersji papierowej.
Bez telefonu się nie obejdzie, pracownik NFZ musi odrzucić taki wniosek i dopiero będziesz mógł utworzyć ponownie wniosek.
Podejrzewam, że jak co roku umowy w wersji elektronicznej będą najwcześniej w połowie stycznia.
Nikt nie wie jak to będzie z tymi umowami. Nawet pracownicy naszego oddziału NFZ. Dzisiaj dzwoniłem. Nic nie mogą zrobić bez centrali. Jak jest jakiś bug na SZOI to kamsoft bierze się za jego usunięcie dopiero jak otrzyma pismo z centrali.
Podejrzewam, że jak co roku umowy w wersji elektronicznej będą najwcześniej w połowie stycznia.
Nikt nie wie jak to będzie z tymi umowami. Nawet pracownicy naszego oddziału NFZ. Dzisiaj dzwoniłem. Nic nie mogą zrobić bez centrali. Jak jest jakiś bug na SZOI to kamsoft bierze się za jego usunięcie dopiero jak otrzyma pismo z centrali.
Podejrzewam, że jak co roku umowy w wersji elektronicznej będą najwcześniej w połowie stycznia.
Ty piszesz o sytuacji gdzie wybrałes błędny zakres
i po prostu wygenerowałeś konto dla innego zakresu.
U mnie problemem jest to że chce podac inne konto do tego samego zakresu
I tu pojawia się zonk bo nie mozną wygenerowac kolejnego wniosku do danego zakresu i nie mozna usunąć albo edytować juz przesłanego.