Komunikaty i informacje > Narodowy Fundusz Zdrowia

Błędy i braki w przekazywanych do ZOW NFZ rachunkach

(1/1)

Paweł:
http://www.nfz-szczecin.pl/db4ek_news_597_bledy_i_braki_w_przekazywanych_do_zow_nfz_bdquorachunkachrdquo_bedacych_podstawa_dokonania_platnosci_za_swiadczenia_udzielone_w_okresie_sprawozdawczym.htm

bartolinio:
PPS ma jakieś braki/nieprawidłowości w rachunkach w zw. z tym komunikatem?

bo mi na FV wystawianych przez PPS nie pasuje informacja tuż nad tabelą na wydruku (po lewej stronie) gdzie jest niezgodność w pkt: "2. stosowanie sformułowania ?data sprzedaży? zamiast ?data dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania usługi?,"

Profesor Wilczur:
Jak ktoś się jeszcze rozlicza na papierze, to powinien sobie poprawić.

mag:
a czy ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie zmienić zapis "data sprzedaży" na ?data dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania usługi??
Szukam i szukam i znaleźć nie mogę.

Paweł:
Należy albo:
1. Zacząć wreszcie wysyłać rachunki elektroniczne (nie rozumiem po co bawić się w papier, to tylko wydłuża termin płatności)
2. Należy zmienić szablon wydruku poprzez dodanie nowego na podstawie aktualnego i tak zmienić powyższy tekst. Tutaj mniej więcej wyjaśnione tworzenie nowego szablonu wydruku: http://forumpps.pl/index.php?topic=7523.msg51877#msg51877

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej