collapse

Reklama


Autor Wątek: Ewuś - dyskusja  (Przeczytany 226239 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1622
  • Pomógł? 128
  • Mazowiecki OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #210 dnia: Stycznia 30, 2013, 21:28:07 pm »
W przypadku szpitali sprawdza się pacjenta podczas przyjęcia a potem kiedy wygodnie, aby codziennie, a pytanko dotyczy STM :), czy mogą panie w rejestracji sprawdzać rano pacjentów przed wizytą (pod warunkiem że mają pesel), czy muszą czekać aż się delikwent zjawi ??
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9299
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #211 dnia: Stycznia 30, 2013, 21:31:21 pm »
Jasne, że rano, wieczorem czy kiedy się chce.

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1622
  • Pomógł? 128
  • Mazowiecki OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #212 dnia: Stycznia 30, 2013, 21:34:48 pm »
Co za cudowne wieści Pawle roznosisz :) Do tej pory w przypadku gdy wywaliło net, dzwonili do mnie żebym na telefonie sprawdzał, ręce opadają. Niestety nie są na tyle reformowalni, żeby ogarnąć formę sms :)
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9299
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #213 dnia: Stycznia 30, 2013, 21:44:36 pm »
Jedyne ryzyko to to, że wyskoczy indianin i trzeba go będzie ścigać :)

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2200
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #214 dnia: Stycznia 30, 2013, 21:49:33 pm »
gdy wywaliło net

W tych czasach net wywala  ::)  ;)
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9299
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #215 dnia: Stycznia 30, 2013, 21:56:49 pm »
Jasne, że wywala :) Np. jak jakiś ch*j przetnie kable.

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1622
  • Pomógł? 128
  • Mazowiecki OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #216 dnia: Stycznia 30, 2013, 22:03:25 pm »
Najczęściej to podobno awaria masowa (NETIA), średnio 3 razy w tygodniu im się zdarza :( jestem w trakcie zmiany operatora.
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2200
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #217 dnia: Stycznia 30, 2013, 22:10:07 pm »
Jasne, że wywala :) Np. jak jakiś ch*j przetnie kable.

Chyba, jakiś wdzięczny pacjent co nie dostał tego co chciał  ;)

Najczęściej to podobno awaria masowa (NETIA), średnio 3 razy w tygodniu im się zdarza :( jestem w trakcie zmiany operatora.

Współczuję, mój dostawca neta jest na szczęście mega solidny...   
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2013, 22:12:15 pm wysłana przez maciek777 »
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9299
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #218 dnia: Stycznia 30, 2013, 22:30:47 pm »
Współczuję, mój dostawca neta jest na szczęście mega solidny...   

Operator Przyjazny Tobie?

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2200
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #219 dnia: Stycznia 30, 2013, 22:45:33 pm »
Współczuję, mój dostawca neta jest na szczęście mega solidny...   

Operator Przyjazny Tobie?

Jak i w pracy tak i w domu  8)
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline egol

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 466
  • Pomógł? 2
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #220 dnia: Stycznia 31, 2013, 00:03:47 am »
Jasne, że wywala :) Np. jak jakiś ch*j przetnie kable.

Akurat wczoraj tak miałam-odśnieżali dach i ...po kablu.
Co prawda tak ich nie określiłam, ale to pestka.
egol

Offline adamus

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 2
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #221 dnia: Stycznia 31, 2013, 13:47:16 pm »
Myślałem, że próbujesz dodać/poprawić podstawę ubezpieczenia z poziomu dodawania usługi. W tym miejscu można to zrobić jedynie dodając dokument. Bez dokumentu jest to możliwe tylko na karcie pacjenta - zgodnie z tym co napisano w opisie aktualizacji.

Sama podstawa ubezpieczenia up. U nie wystarczy. Trzeba podać przynajmniej rodzaj dokumentu uprawniającego (sam rodzaj tylko w styczniu) np. RMUA, ale PPS nie akceptuje samego rodzaju bez dodatkowych parametrów np. Nip płatnika

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #222 dnia: Stycznia 31, 2013, 13:52:13 pm »
Myślałem, że próbujesz dodać/poprawić podstawę ubezpieczenia z poziomu dodawania usługi. W tym miejscu można to zrobić jedynie dodając dokument. Bez dokumentu jest to możliwe tylko na karcie pacjenta - zgodnie z tym co napisano w opisie aktualizacji.

Sama podstawa ubezpieczenia up. U nie wystarczy. Trzeba podać przynajmniej rodzaj dokumentu uprawniającego (sam rodzaj tylko w styczniu) np. RMUA, ale PPS nie akceptuje samego rodzaju bez dodatkowych parametrów np. Nip płatnika

ja wiem co napisałem ale cz Ty czaisz tematy w których się udzielasz? Przeczytałeś dokładnie o co chodzi i czego dotyczy moja wypowiedź którą cytujesz?

Offline devgron

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 222
  • Pomógł? 3
  • If u know what I mean

Offline adamus

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 2
Odp: Ewuś - dyskusja
« Odpowiedź #224 dnia: Stycznia 31, 2013, 14:09:49 pm »
Myślałem, że próbujesz dodać/poprawić podstawę ubezpieczenia z poziomu dodawania usługi. W tym miejscu można to zrobić jedynie dodając dokument. Bez dokumentu jest to możliwe tylko na karcie pacjenta - zgodnie z tym co napisano w opisie aktualizacji.

Sama podstawa ubezpieczenia up. U nie wystarczy. Trzeba podać przynajmniej rodzaj dokumentu uprawniającego (sam rodzaj tylko w styczniu) np. RMUA, ale PPS nie akceptuje samego rodzaju bez dodatkowych parametrów np. Nip płatnika

ja wiem co napisałem ale cz Ty czaisz tematy w których się udzielasz? Przeczytałeś dokładnie o co chodzi i czego dotyczy moja wypowiedź którą cytujesz?
Czaję i to co napisałeś to wszystko się zgadza. Nie chciałem cytować kilku wątków tylko chciałem dodać że sama podstawa ubezpieczenia bez potwierdzenia ewuś  nie wystarczy, żeby się prawidłowo rozliczyć.

Według komunikatu NFZ w styczniu wystarczy dodatkowo podać tylko rodzaj dokumentu, a PPS samego rodzaju bez parametrów nie akceptuje. SOMED zresztą też nie.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2013, 14:28:07 pm wysłana przez adamus »

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 69
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9299 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3178 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1622 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]