collapse

Reklama


Autor Wątek: Przeniesienie programu ks-pps na drugi komputer/licencja  (Przeczytany 9445 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adam

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł? 0
Przeniesienie programu ks-pps na drugi komputer/licencja
« dnia: Grudnia 07, 2011, 08:41:44 am »
Dzień dobry,
Pozwolę sobie na początku powiedzieć, co potrafię wykonać w programie ks-pps. Mianowicie jest to wpisywanie świadczeń, tworzenie raportów. I na tym wiedza moja się ogranicza. Nie jestem lekarzem, a tylko pomagam wpisywać świadczenia dla mojego taty. Teraz w czym problem. Otóż "stary" laptop, na którym do tej pory był zainstalowany KS-PPS uległ awarii (padła płyta główna, procesor etc.) na szczęście uszkodzeniu nie uległ dysk twardy. Został on wymontowany i przerobiony na zewnętrzny. W chwili obecnej zaostał zakupiony nowy laptop z Windowsem 7 rzecz jasna. Na wymontowanym i przerobionym na dysk zewnętrzny znajduje się cały folder ks-pps, z bazą i backuapami. Domyślam się , że samo przekopiowanie folderu na nowy komp nic nie da ... gdyż nie obejdzie się bez instalacji ponownie programu ks-pps, który pobrałem ze strony Kamsoftu.. jest to plik instalacyjny pod nazwą KS-PPSinstalacja.zip... mam nadzieję że jest to właściwy instalator. Druga sprawa, gdzie mogę odnaleźć w "starym" katalogu licencję do programu, który znajdował się na uszkodzonym laptopie. Prosiłbym również, jeżeli to możliwe jak krok po kroku zainstalować ten program na nowo, z uwzględnieniem licencji i przeniesienia bazy danych..... Problem by ten nie był gdybym miał pod ręką kogoś kto się na tym zna.... a niestety jestem skazany sam na siebie. Serdecznie pozdrawiam!
Adam z Suwałk

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: Przeniesienie programu ks-pps na drugi komputer/licencja
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 07, 2011, 11:08:57 am »