collapse

Reklama


Autor Wątek: zmiana harmonogramu  (Przeczytany 46144 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline olusza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 134
  • Pomógł? 0
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #135 dnia: Wrzesień 20, 2017, 21:05:36 pm »
chciałam zatwierdzic a tu komunikat:
W zgłoszeniu znajduje sie personel medyczny, który nie posiada aktywnego harmonogramu pracy, lub harmonogram pracy jest do weryfikacji.
co sprawdzic?

Offline olusza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 134
  • Pomógł? 0
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #136 dnia: Wrzesień 20, 2017, 21:29:17 pm »
mam,kumam, trzeba zweryfikować ::)
już poszło do NFZ.zmęczenie materiału.dziękuję.

Offline Robinson

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 223
  • Pomógł? 5
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #137 dnia: Wrzesień 26, 2017, 12:02:59 pm »
Mam lekarzy, którzy w POZ są/byli wykazani średnio tygodniowo jako praca pod nadzorem. Chcąc teraz cokolwiek u nich zmienić nawet na harmonogram szczegółowy muszę zmienić od 1 stycznia 2017 ale okres od stycznia do lipca jest zablokowany w kwestii wprowadzania zmian, czy tworzycie wnioski o odblokowanie takiej możliwości?

Offline kortyzol

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł? 0
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #138 dnia: Wrzesień 26, 2017, 13:55:24 pm »
Trzeba utworzyć wnioski o zgodę na zmianę potencjału w umowie na szoi

Offline kaataarzynaa91

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Pomógł? 0
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #139 dnia: Lipiec 04, 2018, 15:23:18 pm »
Dublujesz posty - tak się nie robi.
http://forumpps.pl/index.php?topic=11107.0;topicseen

Nawiasem mówiąc - jak 24 maj jest w zamkniętym okresie, to 25 maj też jest w zamkniętym okresie i do dodania pracownika trzeba pismo, żeby okres odblokować. Reszta info w wątku pierwotnym.
--------------------------------------------
Witam Serdecznie, jestem nową użytkowniczką tego portalu i od niedawna(niestety) zostałam skazana na zajmowanie się systemem SZOI.

Mam taki problem, otóż w tym systemie dodane były 4 pracownice, trzy z nich już nie pracują, została tylko jedna. NFZ skontaktował się zemną w sprawie zamknięcia harmonogramu tych osób, i tu niestety pojawił się problem.
Ponieważ, moja wiedza dot. tego systemu jest znikoma starałam się działać intuicyjnie, wszystko zakończyło się tym, że wniosek Pani z NFZ mi odrzuciła, bo nie był w terminie 30 dni i w obecnej chwili te trzy osoby mają zamknięte zatrudnienie na dzień 24.05.2018r.
Chciałam ponownie, po odrzuceniu przez tą Panią wniosku o zmianę, jednak zamknąć go już poprawnie.
Kroki:
Zasoby świadczeniodawcy-zatrudniony personel-miejsca pracy-edytuj.
Tu niestety nie mogę już zrobić nic, bo pokazuje zatrudnienie od 1.01.2015-24.05.2018r nic nie mogę zamknąć. Generalnie nie mam zupełnie pojęcia jak to zrobić i co zrobić, ponieważ Pani z NFZ powiedziała, że ona też nie wie. Tylko zasugerowała wznawianie zatrudnienia na 25.05.2018r. Sytuacja jest patowa, bo jestem w tym niestety mocno zielona, gdyby ktoś mógł mnie uratować byłabym prze szczęśliwa, płace złotem!  :) :) :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2018, 18:18:41 pm wysłana przez 09061303 »

Offline poradnia

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 129
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski OW
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #140 dnia: Październik 03, 2018, 10:18:58 am »
Mam pytanie również w kwestii zmian harmonogramu itp.
Taka sytuacja - Pani X została zatrudniona w placówce w marcu, ale teraz od 1 września przeszła do innego zakresu czyli z jednej poradni do drugiej, ale wciąż jest to ten sam podmiot ale miejsce wykonywania usług inne. Wykonuje usługi, ale nie została jeszcze zgłoszona zmianą do umowy do NFZ (z przyczyn niezależnych ode mnie:/)
Czy jeśłi wyślę raport wrześniowy z usługami na jej nazwisko, to NFZ odrzuci mi je z błędem czy jako ostrzeżenie, że dana osoba nie widnieje w umowie, ale będę mogła wystawić fakturę, a zmiany zgłoszę później.
Czy musi być po kolei - najpierw zmiany później raport z usługami na Panią X?
Z góry dziekuję za odp.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2191
  • Pomógł? 127
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #141 dnia: Październik 03, 2018, 17:59:33 pm »
Raczej zmiana w umowie, bo miejsce wykonania usługi jest ważne
Edward z Kętrzyna

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 841
  • Pomógł? 71
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #142 dnia: Październik 03, 2018, 20:29:31 pm »
Dokładnie tak.
Najpierw zmiana do umowy (wstecz będzie ciężko) a potem raport statystyczny.
Jeśli zrobisz inaczej, to albo teraz albo za kilka miesięcy będą błędy.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2191
  • Pomógł? 127
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #143 dnia: Październik 04, 2018, 07:22:36 am »
Jak zadzwonisz do NFZ to może uda się z kimś uzgodnić do tyłu i zatwierdzą
Edward z Kętrzyna

Offline monika_s

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Pomógł? 0
Odp: zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #144 dnia: Listopad 14, 2018, 10:30:03 am »
Jak zadzwonisz do NFZ to może uda się z kimś uzgodnić do tyłu i zatwierdzą

tak jest najłatwiej, bo ja tez dzwoniłam w takim przypadku do NFZ i sie udalo wszytsko załatwić :)
Ujędrnienie, regeneracja, przeciwzmarszczkowe działanie - wypróbuj Richevon https://kobieta.wp.pl/krem-przeciwzmarszczkowy-jak-wybrac-ten-idealny-poznaj-richevon-6282134612825729a

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Grudzień 2018
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 [13] 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

* Szukaj


* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 54
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

* Aktywni

Paweł Paweł
7727 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
2867 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2191 Wiadomości
Michał Michał
2176 Wiadomości
maciek777 maciek777
2134 Wiadomości
09061303
1764 Wiadomości
bart bart
1478 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1267 Wiadomości