collapse

Reklama


Autor Wątek: Technika poprawy/usuwania świadczeń  (Przeczytany 10480 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Arif

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Pomógł? 0
Technika poprawy/usuwania świadczeń
« dnia: Lipiec 05, 2010, 11:30:17 am »
NO ALE JAK POPRAWIĆ TEN BŁĄD W RAPORCIE ZWROTNY? JESTEM NOWY WIEC PROSZĘ O RADĘ

"Zdublowanie wyk. świadczeń w zakresie dat w ramach umowy, równa data początku lub końca"
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2010, 11:59:25 am wysłana przez pav »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 7841
  • Pomógł? 412
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Opis błędów importu komunikatu świadczeń (SWX)
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 05, 2010, 11:34:38 am »
A jakie to świadczenia? Wychodzi, że masz 2 (albo więcej) takie same świadczenia w tych samych datach, więc wypadałoby jedno z nich usunąć. Aczkolwiek najpierw podaj jakie to swiadczenie.

Offline Arif

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Pomógł? 0
Odp: Opis błędów importu komunikatu świadczeń (SWX)
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 05, 2010, 11:37:10 am »
ZGADZA SIĘ ZAUWAZYLEM, ZE DLA TEJ SAMEJ OSOBY JEST 2X SWIADCZENIE W JEDNYM DNIU. PROBLEM W TYM, ZE NIE WIEM JAK POPRAWIC TEGO RADZAJU BŁĄD.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 7841
  • Pomógł? 412
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Opis błędów importu komunikatu świadczeń (SWX)
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 05, 2010, 11:39:46 am »
Usunąć jedno z tych świadczeń?

Offline Arif

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Pomógł? 0
Błędy 3000250, 3000045, 3000249 w czym problem tym razem??
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 13, 2010, 14:44:33 pm »
witam ponownie....

tym razem mam taki problem:

Błąd 3000250 Zdublowanie Wyk. Świadczeń W Zakr. Dat W Ramach Umowy Równa Dat Pocz. Lub Końca
Błąd 3000045 Zdublowanie Wyk. Usługi W Jednym Dniu W Ramach Umowy (Różne Rekordy)
Błąd 3000249 Zdublowanie Wyk. Świadczeń W Zakr. Dat W Ramach Umowy

Wszystkie te błędy dotyczą tego samego pacjenta i świadczenia w jednym dniu. Po sprawdzeniu okazało się, ze świadczenie wprowadzone jest prawidłowo tzn tylko raz, z krotnością tez jest ok. Co ciekawe błądy  3000250 i 3000249 powtarzają sie 2 krotnie do tego samego swiadczenia u tego pacjenta. O co chodzi?? W czym jest problem??

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: Technika poprawy/usuwania świadczeń
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 13, 2010, 15:18:58 pm »
Przyczyn pojawienie się tych błędów może być kilka. Może pacjent był w tej samej poradni w tym samym dniu ale u innego świadczeniodawcy.

Jeśli jesteś z województwa gdzie jest SZOI, możesz sprawdzić z jakim produktem jest powiązany produkt powodujący błąd. SZOI - > umowy -> lista umów -> bieżące rozliczenie -> zakładka: Wykaz produktów z problemami   -> odszukaj pacejnta, np. po numerze PESEL -> operacje: Lista błędów -> operacje: produkty powiązane
Pozdrawiam
Bartosz

Offline Arif

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Pomógł? 0
Odp: Technika poprawy/usuwania świadczeń
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 13, 2010, 16:17:10 pm »
w Liscie pozycji powiązanych z błędem nic nie ma po za Nazwą Świadczeniodawcy

Ale w wykazie produktów z problemami jest zarejestrowane świadczenie z tą samą datą  dla tego samego pacjenata w dwóch pozycjach. tzn Lp1 i Lp2 (to samo) roznica jest tylko w ID produktu, no i w liście błędów:

Lp1   
1. 3000250 Błąd zdublowanie wyk. świadczeń w zakr. dat w ramach umowy równa dat pocz. lub końca
2. 3000249 Błąd zdublowanie wyk. świadczeń w zakr. dat w ramach umowy
3. 3000045 Błąd zdublowanie wyk. usługi w jednym dniu w ramach umowy (różne rekordy)
 
Lp2
1. 3000250 Błąd zdublowanie wyk. świadczeń w zakr. dat w ramach umowy równa dat pocz. lub końca
2. 3000249 Błąd zdublowanie wyk. świadczeń w zakr. dat w ramach umowy

Sprawdziłem dokładnie jeszcze raz zarejestrowane świadczenia tego dnia i jest tylko jedna pozycja, a krotność 1

Co dalej??

 
 
 

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: Technika poprawy/usuwania świadczeń
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 13, 2010, 16:39:07 pm »
Jeśli masz id produktów to w czym problem?

W programie PPS module rozliczenia -> świadczenia -> w filtrze miesiąc, pozostaw pole puste -> szukaj według: id zaopatrzenia / tutaj wpisujesz id produktów. -> filtruj

Pozdrawiam
Bartosz

Offline Arif

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Pomógł? 0
Odp: Technika poprawy/usuwania świadczeń
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 13, 2010, 16:50:57 pm »
No i się wyjasniło :) Okazało się, że pacjentka była rano u jednego świadczeniodawcy, a po południu u drugiego... (miałeś rację) :)
Człowiek mało doświadczony, wiec czasami dojście do problemu, tak banalnego zajmuje troche... Ale to chyba najlepsza nauka :)

Ślicznie dziekuję za wskazówki i pomoc

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Czerwiec 2019
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
[16] 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

  • - Wakacje -
  • holiday Father's Day
  • - Urodziny -
  • birthday apig (40)

* Szukaj


Reklama

* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 31
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

* Aktywni

Paweł Paweł
7841 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
2919 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
Michał Michał
2278 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2232 Wiadomości
maciek777 maciek777
2135 Wiadomości
09061303
1931 Wiadomości
bart bart
1495 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1298 Wiadomości

Reklama

Reklama