collapse

Reklama






Autor Wątek: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12  (Przeczytany 772 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 8566
  • Pomógł? 444
  • Zachodniopomorski OW
2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« dnia: Luty 12, 2021, 20:41:05 pm »
Zmiana: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12

Uwaga: Można wykonać w czasie pracy systemu

- Rozliczenia
Umożliwiono zerowanie numeru wersji raportu PWT (pierwszy wolny termin) kolejek oczekujących.
Podczas tworzenia sprawozdania należy wybrać opcję "Dodaj pozycje zerujące numer wersji listy oczekujących". 

- WSZYSTKIE
W przypadku aktywowania w systemie raportowania zdarzeń medycznych, wymagane będzie posiadanie podpisu kwalifikowanego, wydawanego przez np. ZUS. 

- WSZYSTKIE
Aktualizacja karty skierowania:
- umożliwiono dodanie badań z kilku pakietów,
- umożliwiono dodanie badań do badań pobranych z pakietu.
 
- WSZYSTKIE
Aktualizacja e-Recepty:
- dostosowano do wersji PIK HL7 CDA 1.3.2
- poprawiono receptę na leki recepturowe (brak trybu składnika)

Offline rsanti

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł? 0
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2021, 00:08:25 am »
Po aktualizacji mam problem przy podpisywaniu EDM, jak w załączniku. Fix na bazie nie pomógł :(

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2620
  • Pomógł? 266
  • Podkarpacki OW
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2021, 21:53:22 pm »
Ten błąd mówi o próbie wepchnięcia do kolumny wartości, która nie jest tam dozwolona. To nie jest błąd pod uszkodzenie bazy, żeby odpalać fixa, tylko pod zgłoszenie do producenta, bo ktoś pewnie coś zapomniał dopisać. Ewentualnie błąd przy aktualizacji, coś się nie wykonało, też mógłby to spowodować.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline rsanti

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł? 0
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2021, 22:03:24 pm »
Zgłosiłem do Kamsoftu. Gdy przywracałem (testowo) starsze kopie, po aktualizacji bazy ten sam błąd. Na Forum jest podobny wątek z 2019. Ile zazwyczaj trwa reakcja producenta oprogramowania? ;)

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2098
  • Pomógł? 142
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 16, 2021, 22:22:00 pm »
  Ile zazwyczaj trwa reakcja producenta oprogramowania? ;)
Bliżej końca tego co określiliście w umowie.

Offline rsanti

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł? 0
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2021, 08:00:06 am »
Podmieniłem KsPSRozl.dll na tą z wersji 2021.00.2.0 i działa oki, więc chyba nie uszkodzenie bazy przy aktualizacji? Baza jest bardzo stara - od początków PPSa, więc może być w niej sporo "zaszłości". Należę do szczęściarzy, którzy mają rzadki kontakt z Kamsoftem (raz w roku-licencja) i mało postów na koncie :)

Offline gringo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 691
  • Pomógł? 18
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2021, 09:32:57 am »
Coś jest nie tak z tą aktualizacją. U mnie przestało działać wczytywanie e-skierowań z poza modułu EDM. Oczywiście mamy właściwą licencję. Komunikat o błędzie wskazuje na nie prawidłowe dane, brak zgodności ID podmiotu. Jest to bez sensu, bo z poziomu EDM import tego samego e-skierowania, do tego samego miejsca działa prawidłowo. Zgłoszenie poszło do KS, czekamy.....
Przepraszamy. Taras widokowy nieczynny. Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu!

Offline KMI

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 2
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 17, 2021, 18:09:14 pm »
Ten sam problem. Błąd nieprawidłowych danych. Przed aktualizacją nie zmieniano nic, e-skierowania do tej pory działały. E-recepta działa nadal. Błąd w każdym module terminarz/EDM. Odpowiedź kamsoftu: błąd w konfiguracji. Nawet gdyby był błąd to komunikat zwrotny błędu mógłby wskazywać gdzie konkretnie jest rozbieżność pomiędzy PPSem a RPWDL...

Offline merlon

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Pomógł? 0
2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 18, 2021, 16:45:47 pm »
Podczas pobierania e-skierowania wyskakuje błąd jak w załączniku. Ten sam błąd wyskakuje też po podniesieniu do wersji 2021.00.3.0. Wcześniej było wszystko OK. Wystawianie e-skierowań działa.

Offline merlon

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Pomógł? 0
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 23, 2021, 07:37:11 am »
Czy osoba pobierająca skierowanie na powiązanego operatora z pracownikiem medycznym w module personel - powiązanie operatora.
Mi pomogło.

Offline KMI

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 2
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 23, 2021, 09:10:10 am »
Mógłbyś opisać dokładnie w którym to miejscu, lub zrzut.

Offline Zbychu

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Pomógł? 4
  • Mazowiecki OW
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 23, 2021, 09:25:31 am »
Rozliczenia->Personel. Wybieramy pracownika i przycisk popraw.

Offline gringo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 691
  • Pomógł? 18
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 23, 2021, 09:50:54 am »
wszystko się zgadza. Jedno "ale" rejestratorka nie może być powiązana z lekarzem, bo lekarz utraci swoje powiązanie. Krótko mówiąc rejestratorka musi mieć uprawnienia medyczne, aby wczytywać e-skierowania ;-)
Jeżeli chodzi o lekarza to pełna zgoda, operator musi być z nim powiązany.
Przepraszamy. Taras widokowy nieczynny. Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu!

Offline KMI

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 2
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 23, 2021, 17:36:41 pm »
Pomogło!!!! :D

Dodałem pracowników medycznych + podpiąłem operatorów (wszystkie rejestratorki są pielęgniarkami) i działa.
Co w przypadku rejestratorki bez prawa wykonywania zawodu? Próbowałem wybierać rodzaj inny/sekretarka medyczna bez rezultatu?
Jak to jest u Was?
Może widział ktoś bardziej odpowiedni temat do takiej dyskusji?

Offline gringo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 691
  • Pomógł? 18
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2021.00.2.1 z dnia 2021-02-12
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 23, 2021, 17:59:20 pm »
Ja dostałem odpowiedź z KS, że jeżeli nie działa dla pracownika niemedycznego, tzn., że konfiguracja miejsca realizacji świadczeń jest błędna.
Dla pielęgniarki z numerem pr. wykonywania zawodu działa, ale wg KS to bez znaczenia.....
Przepraszamy. Taras widokowy nieczynny. Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu!

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Marzec 2021
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 [4] 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

* Szukaj


Reklama

* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 38
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

* Aktywni

Paweł Paweł
8566 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3156 Wiadomości
Michał Michał
2852 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2675 Wiadomości
09061303
2620 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2175 Wiadomości
karolweksler
2098 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1538 Wiadomości

Reklama

Reklama