Problemy z aplikacjami > KS-SOMED

KS-SOMED - zlecenie na cewnik - zweryfikowane negatywnie

(1/3) > >>

Michał:
Mam dziwny problem, z którym nie wiem jak sobie poradzić. Pacjent "zielony" w ewuś. Przy próbie wysyłki wniosku na cewnik w KS-SOMED dostajemy negatywną weryfikację: "Fundusz nie był w stanie potwierdzić uprawnień świadczeniobiorcy do świadczeń opieki medycznej". Screen w załączniku. Co to oznacza?
Żeby było śmieszniej. Lekarz tego samego dnia (kilka godzin wcześniej) wystawił wniosek na pieluchomajtki i ten wniosek został zweryfikowany pozytywnie!

Kolejna zagwozdka. Lekarz nie usuwając/anulując negatywnie zweryfikowanego wniosku próbował wystawić nowy. Nowy również zweryfikowany negatywnie. Anulowałem ten ostatni wniosek i o dziwo zostały anulowane oba wnioski! Tak ma być? Ktoś miał podobny przypadek?

i jeszcze jedna sprawa. Czy gdzieś można zobaczyć usunięte wnioski na zaopatrzenie. Mam lekarza, któremu jak coś nie pójdzie to zamiast anulować wniosek usuwa go. Czy gdzieś jest dostęp do takich wniosków żeby można było je anulować?

Paweł:
To samo dzisiaj działo się bezpośrednio na portalu. Losowo nie chciało potwierdzać uprawnień pacjentów.

09061303:

--- Cytat: Michał w Maja 25, 2020, 18:26:44 pm ---i jeszcze jedna sprawa. Czy gdzieś można zobaczyć usunięte wnioski na zaopatrzenie. Mam lekarza, któremu jak coś nie pójdzie to zamiast anulować wniosek usuwa go. Czy gdzieś jest dostęp do takich wniosków żeby można było je anulować?

--- Koniec cytatu ---
A usuwanie nie wywołuje pośrednio anulowania? Wydaje mi się, że wyskakuje wtedy okienko wyboru powodu usunięcia usługi (to z trzema kropkami przy wyborze powodu; nie pamiętam czy ono jest na opcję czy nie, ale przy kolcach przymusowe; inna sprawa, że przy skierowaniach jest ono w ogóle nie potrzebne, a nawet niepożądane), a za chwilę okienko podania powodu anulowania zlecenia (lista z polem combo).

Bocor:
Michał możesz zobaczyć usunięty wniosek jeśli klikniesz na menu panelu i zaznaczysz widoczność > pokaż ukryte, ale to możesz zrobić na konkretnym pacjencie, a takiego grupowego to w programie nie kojarzę, więc nie wiem czy to Ci coś pomoże. Faktycznie potwierdzam, że jest problem po stronie NFZ z tymi wnioskami... cały czas odwołuje się do ewusia, mimo że jest sprawdzony. Moje rozwiązanie to zawiesić pacjenta i spróbować  później, w ostateczności umówić na kolejną wizytę po sam wniosek.

Meteor:
Witam, problem po stronie NFZ aby skier przechodziły należy pisać oświadczenia i wtedy system przyjmuje. pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej