collapse

Reklama


Autor Wątek: Funkcjonalności - opis  (Przeczytany 4348 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DominikGab

  • Moderator
  • Początkujący
  • *****
  • Wiadomości: 22
  • Pomógł? 9
Funkcjonalności - opis
« dnia: Kwietnia 14, 2020, 09:08:36 am »
Wątek, w którym znajdują się opisy głównych funkcji w aplikacji Gabinet drWidget.

Offline LukaszH

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł? 3
Przeprowadzenie wizyty w Gabinecie drWidget - lekarz POZ
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 14, 2020, 11:03:56 am »
Instrukcja przeprowadzenia wizyty dla lekarza POZ znajduje się w dołączonym pliku.

Aby otworzyć plik należy pobrać i zainstalować program Adobe Reader (link https://get.adobe.com/pl/reader/).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2020, 12:31:57 pm wysłana przez LukaszH »

Offline MaciejO

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 4
  • Pomógł? 3
Odp: Funkcjonalności - opis
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 20, 2020, 16:23:40 pm »
Instrukcja dodawania kont pracowników w podmiocie

Dodawanie konta nowego pracownika, niezależnie czy jest to lekarz, pielęgniarka czy konto dla recepcji, wygląda tak samo. Pierwszym krokiem jest kliknięcie w koło zębate* "Ustawienia Placówki" w prawym górym rogu strony obok loginu. Ukaże się panel administracji, w pasku po lewej stronie należy odszukać grupę "Pracownicy" i to kliknąć. Po wykonaniu tych czynności pojawią się podgrupy tj.
   Recepcje
   Lekarze
   Pielęgniarki
   Dyrektorzy
Wybieramy jedną z trzech grup; Recepcje, Lekarze, Pielęgniarki, zależy jakie konto chcemy utworzyć.
Przykładowo, jeśli zostanie wybrana grupa Lekarze, po prawej stronie pojawi przycisk "(zielony plus) Dodaj lekarza". Po kliknięciu PLUSA uzupełnić należy imię, nazwisko oraz adres email pracownika. Akceptacja wpisanych danych następuje poprzez kliknięcie niebieskiego  przycisku "Zapisz". Na wpisany adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym do dalszej konfiguracji konta tj. podanie numeru Prawa Wykonywania Zawodu (PWZ) oraz stworzenie hasła składającego się conajmniej z ośmiu znaków. Następnie po uzupełnieniu ww. danych należy, z konta administratora, w miejscu którym dodawany był pracownik aktywować jego konto. Zrobić to trzeba przez kliknięcie szarego paska w kolumnie "aktywność konta". Jeśli pasek zmieni na kolor zielony, dodany pracownik będzie mógł zalogować się loginem, ktory jest w mailu oraz hasłem wpisanym przy konfigurowaniu konta

*(Nie każde konto będzie miało takie uprawnienia jak Ustawienia Placówki. Na początku będzie mógł zrobić to tylko administrator. Po założeniu kont pracowników, można indywidualnie ustawić uprawnienia, żeby wspólnicy bądź zaufani pracownicy mogli mieć dostęp do Ustawień.)

Offline konrad.dsi

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł? 0
Odp: Funkcjonalności - opis
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 27, 2020, 10:31:44 am »
Platforma P1 - e-recepty

W celu wystawiania e-recept i e-skierowań niezbędne jest uzyskanie danych dostępowych do
Platformy P1, czyli Identyfikatora P1, Certyfikatu WSS i Certyfikatu TLS. Aby je wygenerować praktyka lekarska lub podmiot leczniczy musi mieć dostęp do swojego konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL), prowadzonym przez Centrum Systemów Informatycznych Ochrony Zdrowia (CSIOZ).

Jeżeli nie posiadamy konta w RPWDL, koniecznie musimy się zarejestrować, poniżej link do filmu instruktażowego:
Film Instruktażowy - Rejestracja konta w RPWDL
https://www.youtube.com/watch?v=wgH4UzZDWK0&list=PLzPRusQntEImGVr--SxCPg90OCA91HoCn&index=5

Gdy posiadamy już konto, musimy przypisać do niego naszą księgę rejestrową, poniżej link do filmu instruktażowego:
Film instruktażowy - Przypisanie księgi rejestrowej do konta w RPWDL
https://www.youtube.com/watch?v=ppEZDEAnGBM&list=PLzPRusQntEImGVr--SxCPg90OCA91HoCn&index=4

Film dotyczy przypisania księgi rejestrowej praktyki zawodowej, przypisanie księgi rejestrowej podmiotu leczniczego odbywa się bardzo podobnie, z tą różnicą, że wniosek składamy do właściwego Urzędu Wojewódzkiego zamiast do Izby Lekarskiej.

Po przypisaniu księgi rejestrowej do konta, można przystąpić do generowania danych dostępowych, które odbywa się poprzez złożenie odpowiedniego wniosku, poniżej link do filmu instruktażowego:
Film Instruktażowy - składanie wniosku o dostęp do P1
https://www.youtube.com/watch?v=ojJcqcKJCsw&list=PLzPRusQntEImGVr--SxCPg90OCA91HoCn&index=5

Pomimo udostępnienia przez CSIOZ filmów instruktażowych, wielu użytkowników ma spore problemy z poprawnym przejściem całej procedury.
W razie napotkania problemów, użytkownicy aplikacji Gabinet drWidget, mogą skorzystać z pomocy działu obsługi klienta, który działa od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 ? 20:00.

Opis jak wprowadzić certyfikaty, dla użytkowników aplikacji Gabinet drWidget, zamieściłem już wcześniej na forum w temacie Konfiguracja początkowa:
http://forumpps.pl/index.php?topic=12494.0
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2020, 10:38:18 am wysłana przez konrad.dsi »

Offline NorbertGAB

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł? 1
Odp: Funkcjonalności - opis
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 05, 2020, 11:15:48 am »
Gabinet zabiegowy - krok po kroku.


Aby otworzyć plik należy pobrać i zainstalować program Adobe Reader (link https://get.adobe.com/pl/reader/).

« Ostatnia zmiana: Maja 05, 2020, 11:31:52 am wysłana przez NorbertGAB »

Offline MaciejO

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 4
  • Pomógł? 3
Odp: Funkcjonalności - opis
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 11, 2020, 16:57:06 pm »
Drukowanie w Gabinecie drWidget - wtyczka, ustawienia preferencji

Aby móc wydrukować pliki wygenerowane z programu Gabinet dr Widget należy pobrać wtyczkę GabinetPrinter. Dostępna jest edycji profilu. Po kliknięciu swojego loginu w prawym górnym rogu strony pierwszą opcją będzie "Edytuj Profil" następnie w pasku po lewej stronie kliknąć należy "Drukowanie" i ukaże się na  GabinetPrinter dla systemu Windows. Musimy kliknąć w ww. opcję aby rozpoczęło się pobieranie. Następne kroki zależą od tego z jakiej przeglądarki korzystamy:
a)Google chrome - na dole przeglądarki pojawi się pasek z pobraną wtyczką "gabinet_printer_12" należy w nią kliknąć żeby zacząć proces instalacji i postępować zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami. Po instalacji należy ponownie włączyć przeglądarkę. Jeżeli po zainstalowaniu dodatku do drukowania Gabinet wciąż prosi o instalację, należy upewnić się czy dodatek jest widoczny i aktywny na liście dodatków w przeglądarce. Wykonać to musimy w menu przeglądarki trzy pionowe kropki w prawym górnym rogu), następnie wybrać Więcej narzędzi, a następnie Rozszerzenia. W nowo otwartej karcie widoczna jest lista dodatków. Powinien na niej widnieć dodatek GabinetPrinter, a jego przełącznik powinien być ustawiony na aktywny (kolor niebieski).
b) Mozilla Firefox - w prawym rogu pojawi się niebieska strzałka (pliki pobrane) po kliknięciu pojawi się "gabinet_printer_12" który trzeba otworzyć, aby zacząć proces instalacji, następnie postępować należy zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami. Po instalacji rozszerzenia należy uruchomić ponownie przeglądarkę. Jeżeli po zainstalowaniu dodatku do drukowania Gabinet wciąż prosi o instalację, należy z menu przeglądarki (prawy górny róg trzy poziome paski) wybrać Dodatki i upewnić się, że na liście Rozszerzenia widnieje i jest włączony dodatek GabinetPrinter. Przeglądarka zapyta wtedy o pozwolenie na dodanie rozszerzenia GabinetPrinter.
Po instalacji w tym samym miejscu gdzie zaczęliśmy pobieranie, pojawi się okno ustawień preferencji drukowania. W tym miejscu będzie można ustawić dla każdego wybranego dokumentu, drukarkę i format jaki dla nas jest odpowiedni. Przykładowo skierowania chcemy, żeby były drukowane w formacie A4 z drukarki XYZ w recepcji. Natomiast wydruki potwierdzające wysłanie e-recepty ustawimy żeby drukowane były w formacie receptowym z drukarki ABC w naszym gabinecie itd.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 99
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9290 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3173 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3027 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 30.

[Pokaż zapytania]