collapse

Reklama efento


Autor Wątek: Nowa umowa  (Przeczytany 511 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline miszel30

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Pomógł? 0
Nowa umowa
« dnia: Luty 11, 2020, 14:00:59 pm »
Witam. Bardzo prosze o pomoc mam taki problem. Mam 4 punkty. Miałam przedłużona umowę na styczeń 2020 i teraz przecięłam 3 punkty umowy udało się to zrobić natomiast 4 punktu nie mogę przypiąć. Przy próbie przepiękna wyskakuje okno na końcu żeby wpisać okres obowiązywania umowy gdy wpisuje 12.2019 wyskakuje ze "data zakoncEnia umowy nie może być wcześniejszą niż data jej rozpoczecia"no i nic nie mogę kliknąć jak robię anuluj to wszystkie świadczenia zmieniają się na nowa umowę bez punktu kontraktówego.

I jeszcze na Szoi jak zrobiłam żądanie rozliczenia to zrobiło szablon na 3 punkty umowy i tego 4 wogole nie uwzględniło.
Ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Pomocy!

Offline miszel30

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Pomógł? 0
Odp: Nowa umowa
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 12, 2020, 13:51:38 pm »
Czy moge teraz przedłużyć starą umowę do konca lutego (jeżeli mam już rozliczony styczeń?) i później spróbować przępiąć wszystkie punkty umowy ze starej na nową? Czy coś pokićkam takim zachowaniem?
Bo tak myślę czy ja nie zrobiłam błędu przepinając te trzy punkty i dlatego teraz nie mogę przepiąć czwartego (nieuwaga moja)
Jak to teraz rozwiązać?

Proszę pomóżcie.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2397
  • Pomógł? 251
  • Podkarpacki OW
Odp: Nowa umowa
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 12, 2020, 21:05:52 pm »
Miejmy nadzieję, że program Ci to zablokuje. Jak jest obecna umowa bieżąca w programie, to nie ma sensu nic przedłużać. Można tylko problemów sobie tym narobić.
Co do komunikatu z datą zakończenia umowy, to miałem go na jednej instalacji, gdzie umowa pierwotna była od września, czyli nie na cały rok. Świadczenia przepięło (bo przepinanie nie jest zależne od tego komunikatu), ale przywrócić dawną datę końca umowy musiałem zrobić manualnie.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline miszel30

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Pomógł? 0
Odp: Nowa umowa
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 13, 2020, 13:09:54 pm »
Miejmy nadzieję, że program Ci to zablokuje. Jak jest obecna umowa bieżąca w programie, to nie ma sensu nic przedłużać. Można tylko problemów sobie tym narobić.
Co do komunikatu z datą zakończenia umowy, to miałem go na jednej instalacji, gdzie umowa pierwotna była od września, czyli nie na cały rok. Świadczenia przepięło (bo przepinanie nie jest zależne od tego komunikatu), ale przywrócić dawną datę końca umowy musiałem zrobić manualnie.

A możesz podpowiedzieć jak przywrócić manualnie ?

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2397
  • Pomógł? 251
  • Podkarpacki OW
Odp: Nowa umowa
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 13, 2020, 17:43:48 pm »
W bazie przestawiłem. Jak nie masz doświadczenia z bazami danych, to nie rób tego sama.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 370
  • Pomógł? 47
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Nowa umowa
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 13, 2020, 18:09:01 pm »
Najprościej ponowny import umowy z 2019 roku

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Kwiecień 2020
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4
5 6 [7] 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

* Szukaj


Reklama

* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 32
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 11
  • Kropka Użytkownicy online:

* Aktywni

Paweł Paweł
8248 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3137 Wiadomości
Michał Michał
2612 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2410 Wiadomości
09061303
2397 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2173 Wiadomości
karolweksler
1767 Wiadomości
bart bart
1496 Wiadomości

Reklama

Reklama