collapse

Reklama


Autor Wątek: EZWM  (Przeczytany 3494 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
EZWM
« dnia: Lutego 03, 2020, 11:59:54 am »
Czy ktoś ma dzisiaj problemy z wysyłką wniosków na zaopatrzenie przez program KS-SOMED?
Cały czas wywala mi komunikaty błędów.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: EZWM
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 03, 2020, 16:37:00 pm »
Lekarz, który z tego dobrodziejstwa korzysta potwierdza, że dzisiaj masakra jakaś. Nawet do mnie nie dzwonił bo nie miał czasu się tym zajmować tyle pacjentów było. Na wieczór zostawił sobie wnioski, które nie chciały przejść i ma dzwonić jak pojawią się problemy, bo przez telefon dowiedziałem się tylko tyle, że były to "dziwne komunikaty".
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: EZWM
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 04, 2020, 10:24:18 am »
Wczoraj późnym popołudniem problemów już nie było.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Odp: EZWM
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 05, 2020, 07:03:26 am »
Faktycznie to musiały być jakieś tymczasowe problemy, bo mi wczoraj już też leciały bez przeszkód.
U mnie około 50 osób wystawia ten dokument, więc jak nie działa to jest problem i telefony :)

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: EZWM
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 05, 2020, 09:16:41 am »
za to dzisiaj od rana lekarze zgłaszają problemy. Na zmianę błąd połączenia z serwerem z komunikatem, że pacjent posiada już jakiś wniosek (z podanym numerem).
KS-SOMED w najnowszej wersji: 2020.00.0.02
Potwierdzasz, że u Ciebie też takie problemy dzisiaj występują?
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Profesor Wilczur

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 824
  • Pomógł? 75
  • W-M OW NFZ
Odp: EZWM
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 05, 2020, 12:22:41 pm »
U mnie somed starszy, ale błędy zgłaszają od rana. 502 - proxy error, brak odpowiedzi itp.

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Odp: EZWM
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 05, 2020, 14:20:41 pm »
Problemy dalej są :/ rozmawiałem z jakąś rozgarniętą babką z NFZ i skleciłem jej maila z tym problemem, a ona ma go przesłać dalej do centrali.
Więc mam nadzieję, że coś zaczną z tym robić.

W tym momencie generują się zlecenia z konkretnym numerem wniosku mimo komunikatu błędu i braku możliwości wydruku czegokolwiek.
Czyli jest komunikacja w jedną stronę, ale z powrotem już nie wraca do nas wniosek z decyzją.
I teraz pacjenci wracają z NFZu, żeby lekarz jeszcze raz wydrukował wniosek, ale nie można go wydrukować, bo nie działa ta wysyłka, a nowego również nie można wygenerować, bo już istnieje ten wniosek w NFZ - z kolei fundusz nie chce drukować tych wniosków, bo to jest po stronie lekarza / placówki i kółko się zamyka.

Żeby było weselej to zwykły pracownik z NFZ nie ma możliwości usunięcia takiego wniosku z konkretnym numerem, żeby np: lekarz sobie to wystawił przez ich stronę, a nie program medyczny więc trzeba się odwoływać do wyższej władzy - paranoja :)

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: EZWM
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 05, 2020, 20:07:02 pm »
dzięki za info i za interwencję gdzie trzeba.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Odp: EZWM
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 06, 2020, 12:44:07 pm »
Nie wiem jak wam, ale mi dzisiaj już działają... ciekawe, czy to będzie teraz taka loteria - raz działa, a raz nie.
Czy może faktycznie Centrala uporała się z problemem.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: EZWM
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 07, 2020, 15:24:13 pm »
wczoraj i dzisiaj wszystko działa ok. Poza tymi, które wcześniej zostały wysłane a nie wróciła o tym informacja do KS-SOMED. Macie jakiś sprawdzony sposób aby to odkręcić?
Ja póki co zaproponowałem, aby wystawić zwykłe papierowe i niech pacjent jedzie do NFZ i niech oni jemu tłumaczą dlaczego musiał się fatygować do nich.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Odp: EZWM
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 11, 2020, 07:40:11 am »
Ja miałem choćby wczoraj taki przypadek i mailowo piszę do osoby, która jest uprawniona do tego, żeby móc usunąć takie zlecenie.
Lekarz wystawia na nowo. Tylko trzeba sobie wyrobić jakiś dobry kontakt w NFZ, bo jak pisałem w poprzednich postach, nie każdy ma taką władzę w NFZ.

Czyli piszę maila z numerem zlecenia i po paru minutach mam to usunięte i jeszcze tego samego dnia pacjent dostaje nowe zlecenie. Odsyłanie pacjentów
do NFZ nie jest dobrym pomysłem, bo przeciętny pracownik z funduszu nie wie nawet o co chodzi... (pacjent będzie krążył tylko) wiem bo doświadczyłem tego przebijając się przez kilka osób, żeby dostać się do tej właściwej, która zrozumiała problem i miała kompetencje do tego, żeby pomóc.



Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: EZWM
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 11, 2020, 16:19:31 pm »
Napisałem na MRK i dostałem bibliotekę do przetestowania. Lekarz wieczorem będzie ją testował bo ma trochę wniosków do wystawienia.

edit:

Niestety podczas próby wysłania wniosku pojawia się następujący komunikat:

"Błędne dane wejściowe: 92101 - Nową wersję dokumentu można przekazać tylko w przypadku negatywnej weryfikacji poprzedniej wersji."

Był to nowy wniosek (nigdy wcześniej nie próbowano wystawić pacjentowi wniosku w wersji elektronicznej).
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2020, 09:43:41 am wysłana przez Michał »
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Odp: EZWM
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 01, 2020, 10:15:45 am »
Czy ktoś ma dzisiaj problemy z wysyłką wniosków na zaopatrzenie przez program KS-SOMED?
Cały czas wywala mi komunikaty błędów.

Obawiam się, że znowu jest powtórka tego samego problemu, ale wolałbym się upewnić pytając inne placówki - więc czekam na jakieś info z Waszej strony :)

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 578
  • Pomógł? 64
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: EZWM
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 01, 2020, 10:17:32 am »
Tak, ani somed, ani www nie daje rady

Offline ann.ka

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Pomógł? 8
  • Księstwo Mazowieckie
Odp: EZWM
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 01, 2020, 10:21:49 am »
Chyba coś napsuli w nocy, bo nic się w eZWM nie da dziś zrobić. Taki Prima Aprilis:/

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 99
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 6
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9290 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3173 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3027 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]