collapse

Reklama


Autor Wątek: Błąd importu  (Przeczytany 6819 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nowicjusz

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł? 0
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 03, 2020, 11:51:44 am »
to takim razie, jeśli nikt nie oczekuje a wszyscy zeszli z kolejki z powodu wykonania świadczenia to mam błąd importu jako ,,Kolejka nie zawiera wymaganych danych statystycznych."

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 952
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 03, 2020, 11:52:21 am »
Rzeczywiście coś jest nie tak. Jak zrobiłem raport za styczeń w oknie było skreślonych w miesiącu w komórce 1800 120osób na procedurę 10001 - 4 osoby
w komórce 1801  41 osób skreślonych (pomijam tu rozbicie na kategorie)
Natomiast w pliku klx. dla komórki 1800 sa takie liczby jak dla procedury 10001 ,tj razem 4 osoby,: dla procedury jest OK i dla komórki 1801 jest OK.
Prgram Źle generuje plik do wysyłki co innego na podglądzie w oknie programu a co innego w pliku wyeksportowanym
na obrazku komórka 1800 to 001 a 1801 to 002
raportu jeszcze nie wysyłałem
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2020, 11:56:02 am wysłana przez frodo »

Offline Nyahaha

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 777
  • Pomógł? 15
  • ...
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 03, 2020, 12:03:20 pm »
Rzeczywiście coś jest nie tak. Jak zrobiłem raport za styczeń w oknie było skreślonych w miesiącu w komórce 1800 120osób na procedurę 10001 - 4 osoby
w komórce 1801  41 osób skreślonych (pomijam tu rozbicie na kategorie)
Natomiast w pliku klx. dla komórki 1800 sa takie liczby jak dla procedury 10001 ,tj razem 4 osoby,: dla procedury jest OK i dla komórki 1801 jest OK.
Prgram Źle generuje plik do wysyłki co innego na podglądzie w oknie programu a co innego w pliku wyeksportowanym
na obrazku komórka 1800 to 001 a 1801 to 002
raportu jeszcze nie wysyłałem
Tobie to chociaż liczy "przyjętych na bieżąco", mi wyznacza że jest zero osób.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 952
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 03, 2020, 12:06:24 pm »
czyli program jest do d..y. Trzeba pisać do Kamsoftu.


opublikowano właśnie wersję 2020.00.1.1 - problemu tego jednak nie rozwiązano
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2020, 16:55:32 pm wysłana przez frodo »

Offline Nyahaha

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 777
  • Pomógł? 15
  • ...
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 03, 2020, 17:49:44 pm »
Właśnie zaktualizowałem z nadzieją że coś zmienią w tej sprawie ale widać nic nie zrobili. Jeszcze nie zgłaszałem na mrk, z tym RODO nie wiem czy zaznaczyć "tak"czy"nie". A tak w ogóle to w komunikacie https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/komunikat-dla-swiadczeniodawcow,7563.html jest załącznik pod nazwą "Słownik świadczeń, które podlegają sprawozdawczości komunikatem danych o harmonogramach przyjęć/listach oczekujących", jest wymienione Leczenie Protetyczne, ale nie ma jako tako wymienionej Poradni Stomatologicznej z kodem 1800. To by wychodziło że tylko dla Leczenia protetycznego mam prowadzić harmonogram a dla samej poradni już nie?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9290
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 03, 2020, 18:02:03 pm »
W tym komunikacie jest tylko słownik świadczeń. Jest jeszcze drugi słownik z komórkami:
https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/komunikat-dla-swiadczeniodawcow,7533.html

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 952
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 03, 2020, 18:12:27 pm »
Wszystko się zgadza, tylko dlaczego w wyeksportowanym pliku dla komórki są te same dane co na procedurę , chociaż wyraźnie widać w podglądzie raportu w programie ze tak nie jest. Wysłałem już ten problem na adres kspps@kamsoft.pl (już kiedyś zgłaszałem na ten adres 5 lat temu ale nie wiem czy coś się zmieniło)?
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2020, 18:14:10 pm wysłana przez frodo »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9290
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 03, 2020, 18:21:28 pm »
Dlatego mi się nie pali i na spokojnie sobie wymyślę znaczy stworzę raport jak przyjdzie na to czas czyli dziesiątego :D Do tego czasu na pewno jeszcze ze 4 aktualizacje zrobią z tym porządek.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 952
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 03, 2020, 18:31:16 pm »
Dziś na SZOI już pojawił się komunikat z przypomnieniem, że 10-go mija termin z przesłaniem raportu.

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3071
  • Pomógł? 222
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 03, 2020, 18:44:00 pm »
Ja mam ustawione powiadomienia z SZOI na e-mail i już 0.01 ostatniego dnia miesiąca takie przypomnienie przychodzi. :)

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 952
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 04, 2020, 19:09:07 pm »
Dostałem właśnie odpowiedź z Kamsoftu (o godz. 19.00 ?), że jutro będzie aktualizacja, która poprawi dane wchodzące w raport.

Offline Nyahaha

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 777
  • Pomógł? 15
  • ...
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 04, 2020, 20:33:58 pm »
świetnie, oby i mój problem też rozwiązali :)

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 952
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 05, 2020, 11:26:28 am »
jest wersja 2020.00.1.3 z poprawką i już mój problem rozwiązany, sprawdzone.

Offline magdownica

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 93
  • Pomógł? 0
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 25, 2020, 07:19:07 am »
Forumowicze, a ma ktoś AMMSa? U nas ciągle kolejki nie przechodzą :(

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9290
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 25, 2020, 07:28:13 am »
Ja mam tylko od terminów/harmonogramów trzymam się z daleka ;p
A z jakiego powodu nie przechodzą?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 134
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9290 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3173 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3027 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]