collapse

Reklama


Autor Wątek: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno  (Przeczytany 42087 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3178
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« dnia: Stycznia 07, 2020, 12:29:30 pm »
W związku z tym, że od jutra wszyscy lekarze będą mieli obowiązek wystawiania e-recept, mam prośbę do użytkowników forum pisali w tym wątku kiedy zaczną obserwować problemy z wystawianiem e-recept (nawet jak już ktoś inny zgłosi, to warto potwierdzić jeśli u siebie obserwujemy podobne problemy).
Myślę, że pomoże to innym, którzy będą się zastanawiać czy to problemy wewnętrzne czy ogólnopolskie a jednocześnie będziemy mieli historię funkcjonowania (a raczej braku funkcjonowania) systemu P1.

Dzisiaj od rana (07.01.2020r. godz. 8:00) do chwili obecnej (godz.12:25) wystawianie e-recept trwa koszmarnie długo (często pojawiają się komunikaty o przekroczonym czasie oczekiwania i kilkukrotnie trzeba ponawiać próby wysłania e-recepty). Kujawsko-Pomorskie. Program KS-SOMED. Komunikatu na stronie CSIOZ, MZ, NFZ brak.

edit:
UWAGA! W tym wątku proszę zgłaszać problemy tylko jeżeli wcześniej e-recepta byłą prawidłowo skonfigurowana w programie i udało się jakąś wysłać. Jeżeli jeszcze nigdy e-recepta nie byłą wysyłana to zapraszam do innych wątków na forum.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 08, 2020, 12:21:47 pm wysłana przez Michał »
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline EMI84

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Pomógł? 8
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 07, 2020, 12:40:45 pm »
W Pomorskim też problemy, bardzo długo wszystko trwa (ten sam komunikat), lekarze się wkurzają .Program Mmedica

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9299
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 07, 2020, 12:46:22 pm »
A do mnie lekarz zadzwonił, że w aptece powiedzieli, że tylko i wyłącznie elektronicznie będą przyjmować ;)

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3178
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 07, 2020, 12:58:46 pm »
Jak dostaje info od pacjenta za pośrednictwem lekarza o podobnych praktykach apteki to dzwonię i słyszę przeprosiny i jakieś głupie tłumaczenia, że to technik, który jeszcze wszystkiego nie wie itp. itd.
Zawsze odpowiadam, że pacjentów, których odsyłają powinni przeprosić i że ktoś chyba w aptece odpowiada za przeszkolenie pracowników aby przestrzegali obowiązującego prawa.

Prywatnie, sam testuję realizację e-recept swoich i dzieci na różne sposoby (wydruk, sms, mail) w różnych aptekach i ostatnio miałem przypadek, że jak pokazałem technikowi e-receptę na ekranie telefonu (pdf z systemu P1), to technik poprosił mnie o podanie PESELu córki (którego oczywiście na potwierdzeniu niezależnie czy to wydruk czy pdf nie ma). Kiedy poprosiłem go żeby zeskanował czytnikiem to się bardzo zdziwił że da się zeskanować z telefonu i że PESEL nie był potrzebny. Sytuacja z grudnia 2019 roku czyli prawie rok funkcjonowania realizacji e-recept.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 662
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 07, 2020, 13:17:13 pm »
Wielkopolska też problemy od rana

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 07, 2020, 13:22:18 pm »
Małopolska - Serum i KS-PPS, wystawianie e-recept raz działa raz nie ale częściej nie..

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9299
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 07, 2020, 13:38:06 pm »
sam testuję realizację e-recept swoich i dzieci na różne sposoby (wydruk, sms, mail)

Jeszcze przetestuj recepty w mObywatel ;)

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3178
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 07, 2020, 17:45:32 pm »
Tak, będę musiał kiedyś potestować. ;) Dzisiaj po 17 nadal występowały problemy. Swoją drogą fajną rzecz Kamsoft wprowadził. Prócz komunikatu o tym, że nie udało się wysłać e-recepty pojawia się link do strony Kamsoftu z informacją o ilości zapytań o status systemu P1, ale najlepiej zacytować sam Kamsoft:

Cytuj
Ilość zapytań o status P1 (niebieska linia) w ciągu ostatnich 3 godzin - duża ilość zapytań wskazuje na prawdopodobne występowanie problematycznej sytuacji

Chciałem podać link do tej stronki, ale obawiam się że Kamsoft może przez to zrezygnować z udostępniania tych informacji, a adres zawiera również numer licencji w Kamsoft :)
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline neelix

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Pomógł? 39
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 07, 2020, 20:38:39 pm »
Strona z Kamsoftu fajna, muszę lekarzom pokazać to może mniej telefonów będzie. Choć dziś sam lekarz zakomunikował mi że są problemy bo mu koledzy po fachu piszą na grupie facebookowej, jakoś sobie radzą.

Offline andy83

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 290
  • Pomógł? 19
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 08, 2020, 11:03:03 am »
Wysyłać zgłoszenia na e-recepta@csioz.gov.pl
Co prawda po kilku godzinach, zamykają zgłoszenie, z rozwiązaniem "spróbować ponownie", ale będą mieli sygnał że coś jest nie tak.

Offline Henryk

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Pomógł? 0
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 08, 2020, 11:55:09 am »
Brak połączenia z P1 wyświetla się za każdym razem  po podpisaniu recepty. 27 prób i nic. Nie mogę znaleźć błędu, przeczytałem już wszystkie posty na forum.Pozdrawiam

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9299
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 08, 2020, 11:58:59 am »
A coś więcej się wyświetla? Jaki to błąd na ten przykład?

Offline Henryk

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Pomógł? 0
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 08, 2020, 12:12:01 pm »
The signature or description was invalid

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 08, 2020, 12:12:20 pm »
Henryk a działało wcześniej?
Edward z Kętrzyna

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3178
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: P1 - wystawianie e-recept nie działa albo działa bardzo wolno
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 08, 2020, 12:29:57 pm »
W tym wątku proszę zgłaszać problemy tylko jeżeli wcześniej e-recepta była prawidłowo skonfigurowana w programie i udało się jakąś wysłać. Jeżeli jeszcze nigdy e-recepta nie była wysyłana to zapraszam do innych wątków na forum.
U mnie dzisiaj lekarze twierdzą, że e-recepty wystawiają bez problemu.

@andy83 zgłaszałem już kilka razy na e-recepta@csioz.gov.pl. Tylko raz, po kilku godzinach mi odpisali, że faktycznie był problem, ale teraz jest ok i zamykają.
Każdy następny raz kończył się zwrotką, z prośbą o uzupełnienie danych:

Cytuj
Dziękujemy za zgłoszenie. Aktualnie zgłoszenie nie zawiera kompletu danych, niezbędnych do jego realizacji. Prosimy o odpowiedź na tę wiadomość po uzupełnieniu informacji w poniższej tabeli w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych.

Cytuj
Nazwa   Wartość
Zgłaszający (Pacjent, Wystawiający, Realizujący, Dostawca systemu, Nie dotyczy)
Imię i nazwisko zgłaszającego   
Nazwa instytucji zgłaszającego
Nr telefonu zgłaszającego
Imię i nazwisko użytkownika końcowego   
Nazwa instytucji użytkownika końcowego   
E-mail użytkownika końcowego   
Nr telefonu użytkownika końcowego   
Login użytkownika IKP lub identyfikator podmiotu   
Zgodna na kontakt z użytkownikiem końcowym (Zgoda, Brak zgody, Nie dotyczy)
Komunikat błędu prezentowany przez system   
Data i czas wystąpienia problemu   
Nazwa i wersja systemu operacyjnego stacji użytkownika   
Nazwa i wersja przeglądarki internetowej użytkownika końcowego

Po uzupełnieniu i przesłaniu ponowna zwrotka i zero ponownego kontaktu z ich strony.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 92
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 7
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9299 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3178 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1622 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]