collapse

Reklama


Autor Wątek: KS-SOMED - nowa karta realizacji usług POZ  (Przeczytany 3579 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3178
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
KS-SOMED - nowa karta realizacji usług POZ
« dnia: Października 22, 2019, 11:38:15 am »
Hej, jak Wam i użytkownikom podoba się nowa karta realizacja usług POZ? Wg mnie jest dobrze (choć sam mam kilka uwag), ale lekarze dzisiaj mnie atakowali, że stara lepsza a przecież i tak wpisują tam przeważnie tylko icd-10
Nie wiem o co chodzi, ale padały argumenty, że:
- stara jest czytelniejsza
- stara jest większa
- łatwiej odnaleźć pole z ICD-10 na starej
- gdyby w nowej karcie pole z ICD-10 było wyżej i wszystko co wypełnia lekarz "było bardziej w poziomie niż w pionie" to byłoby ok.

Wg mnie to wszystko kwestia przyzwyczajenia, ale jestem ciekaw co Wasi lekarze sądzą o tej nowości.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 556
  • Pomógł? 49
Odp: KS-SOMED - nowa karta realizacji usług POZ
« Odpowiedź #1 dnia: Października 22, 2019, 12:48:19 pm »
Tak to wygląda. Mamy to już przerabiane od wielu lat. Na początku są utyskiwania, że zbyt skomplikowana, że przestarzały interface (nawet niedawno tu na forum był tego przykład, chciałem nawet merytorycznie się odnieść, ale mam zasady, że gdy pojawiają się inwektywy, to ignoruję) że nie wiem na co patrzeć itp. itd. Jak pojawia się coś nowego, to nie, nie będziemy z tego korzystać, bo stare było lepsze :-) Najlepszą zabawę mieliśmy z głównym konsultantem nowej wizyty. Dopóki była stara wizyta, to nie chciał z systemu korzystać, bo to jest nieczytelne. Zrealizowaliśmy dokładnie jego pomysły i jak było już opublikowane i nawet część innych klientów z nowej wizyty korzystać zaczęła, to się okazało, że ów konsultant używa starej, bo się przyzwyczaił ;-).