collapse

Reklama


Autor Wątek: E-recepta problemy  (Przeczytany 12990 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline piotr.kielski@neostrada.p

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 6
  • Pomógł? 0
E-recepta problemy
« dnia: Września 30, 2019, 06:34:09 am »
 Mam podobny problem z wysyłką recept w KS SOMED pojawia się błąd :"Wystąpił problem w komunikacji z systemem P1. Szczegóły: Brak zgodności identyfikatora podmiotu z kontekstu wywołania usługi z identyfikatorem podmiotu jako atrybutu konta podmiotu"[/b]. Kolega napisał , iż problem był z kodem w rejestrze zoz , jakiego kodu problem dotyczył , sprawdziłem dane w konfiguracji podmiotu w KS SOMED z danymi w rejestrze wydaje się że wszystko jest ok , a jednak błąd się pojawia , może coś przeoczyłem

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #1 dnia: Września 30, 2019, 07:22:11 am »
Mam to samo w PPS napisałem do KAMSOFT-u sprawdzałem. Raczej wszystko jest dobrze, ale kto wie
Edward z Kętrzyna

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #2 dnia: Września 30, 2019, 07:33:46 am »
Identyfikator podmiotu to dla mnie nr REGON i tam bym szukał rozwiązania. Generalnie sprawdź, czy na karcie podmiotu masz uzupełnione wszystkie dane takie jak:
REGON, RZOZ, adres, telefon oraz czy zakładka "K. Dokumentacja medyczna" jest uzupełniona (w przypadku gdy posiadasz kilka podmiotów, żeby wykluczyć jakieś błędy).

Kolejnym problemem, mogą być same certyfikaty, które zostały pobrane na nie ten nr księgi rejestrowej na stronie CSIOZ.
Proponuję w takiej sytuacji wygenerować jeszcze raz certyfikaty i dokładnie sprawdzić, czy wszystkie dane które tam podajemy się zgadzają.

Offline piotr.kielski@neostrada.p

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 6
  • Pomógł? 0
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #3 dnia: Września 30, 2019, 09:15:56 am »
Ok dzięki certyfikaty generowałem 2 x , mam jeden podmiot , sprawdzałem wszystko wydaje się że jest ok ale sprawdzę jeszcze raz . Dzięki za szybką odpowiedz
Piotr z Radomia

Offline piotr.kielski@neostrada.p

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 6
  • Pomógł? 0
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #4 dnia: Września 30, 2019, 09:22:53 am »
Nowa informacja w tej chwili rozmawiałem z Panem z Kamsoftu, który pomaga mi czasami w trudnych sprawach miał taki problem z innym klientem, okazało się że w hasłach do certyfikatów nie może być dziwnych znaków typu @ , muszą być tylko cyfry , duże małe litery, wygeneruję jeszcze raz certyfikaty z innym hasłem jak będzie działało to dam znać .
Pozdrawiam Piotr.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #5 dnia: Września 30, 2019, 10:15:03 am »
U mnie poszło w PPS chodziło o REGON wpisałem 14-o cyfrowy i zatrybiło
Edward z Kętrzyna

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #6 dnia: Września 30, 2019, 10:16:39 am »
U mnie poszło w PPS chodziło o REGON wpisałem 14-o cyfrowy i zatrybiło
Łatwo tu było to sprawdzić bo tam gdzie ma być REGON 9 cyfr to więcej nie wpiszesz, a tam gdzie ma być 14 cyfr to wpiszesz czternaście :-)
Edward z Kętrzyna

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #7 dnia: Września 30, 2019, 10:57:50 am »
Tylko, że jak ja nie miałem wpisanego 14-cyfrowego REGONU to dokładnie o to się przyczepił i inny komunikat błędu był, który dokładnie na to wskazywał.
A tutaj zupełnie inaczej wygląda ten komunikat. Zobaczymy, może faktycznie problemem jest hasło jak mu tam Pan z kamsoftu zasugerował. Zresztą nie raz spotkałem się z sytuacją, że komunikat błędu coś sugerował, a problem leżał zupełnie gdzie indziej... więc jak problem dalej będzie występował - kontaktuj się z kamsoftem, kto inny będzie lepiej wiedział jak nie oni :)

Offline piotr.kielski@neostrada.p

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 6
  • Pomógł? 0
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #8 dnia: Października 01, 2019, 08:22:50 am »
U mnie e-recepty zadziałały , faktycznie w haśle do certyfikatu nie może być dziwnych znaków typu @#$% itp. ale tez w regonie miałem błąd za mało zer było wpisane , teraz wysyłka  recept idzie bez problemu.
Pozdrawiam  Piotr z Radomia .

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3178
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #9 dnia: Października 01, 2019, 10:42:26 am »
o jakim certyfikacie mowa? Jeżeli chodzi o wss i tls do p1 to w obu mam $ i # i KS-SOMED zadziałało bez problemu.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Profesor Wilczur

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 825
  • Pomógł? 76
  • W-M OW NFZ
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #10 dnia: Października 01, 2019, 12:53:28 pm »
Strzelam, że w pracownikowym.

Offline angi1991

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł? 0
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #11 dnia: Października 21, 2019, 17:03:48 pm »
Pojawia mi się problem i proszę o pomoc. Błąd tylko u jednego lekarza w całej poradni. E-zwolnienia bez problemu.

Błąd wysyłki dokumentu HL7/CDA:
Co najmniej jeden dokument nie spełnia reguł biznesowych dotyczących swojej klasy dokumentu (szczegóły błędu zawarte są w wyniku weryfikacji).Prawo wykonywania zawodu pracownika jest nieaktywne.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3035
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #12 dnia: Października 21, 2019, 17:59:17 pm »
Na forum za bardzo nic więcej niż w błędzie napisane się nie dowiesz, bo kilka rzeczy trzeba zweryfikować. Sprawdź dokładnie NPWZ lekarza i jak jest ok, to kontaktuj się z CSIOZ w celu wyjaśnienia.

Dodatkowo - nie pisz po kilka postów o tym samym, to nie pomoże.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Robinson

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 444
  • Pomógł? 14
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #13 dnia: Października 21, 2019, 19:35:01 pm »
Błąd wysyłki dokumentu HL7/CDA:
Co najmniej jeden dokument nie spełnia reguł biznesowych dotyczących swojej klasy dokumentu (szczegóły błędu zawarte są w wyniku weryfikacji).Prawo wykonywania zawodu pracownika jest nieaktywne.

Mam ten sam problem, numer prawa jest aktywny, ktoś może uporał się z takim przypadkiem w PPS?

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3075
  • Pomógł? 222
Odp: E-recepta problemy
« Odpowiedź #14 dnia: Października 21, 2019, 19:42:28 pm »

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 134
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9314 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3178 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]