collapse

Reklama efento

Reklama MS


Autor Wątek: E-recepta błąd  (Przeczytany 321 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bocor

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł? 0
  • Zwykły szary człowiek
E-recepta błąd
« dnia: Wrzesień 13, 2019, 10:39:16 am »
Witam,

może spotkaliście się z tego typu komunikatem: Błąd wysyłki dokumentu HL7/CDA:
Brak dostępności systemu P1. Szczegóły: Could not establish secure channel for SSL/TLS with authority 'ws-int-p1.csioz.gov.pl'.

Certyfikaty pobierałem wg ściągi CSIOZ na youtubie - krok po kroku i na pewno są aktualne, bo robiłem to z początkiem tego tygodnia.
Dodam, że: zaczytałem te certyfikaty wg instrukcji Someda, uzupełniłem też nr OID, na karcie podmiotu mam wpisane też wszystko, czyli regon - 14 cyfrowy, rzoz itp.
Podpiął się do mnie Pan z kamsoftu, który też sprawdził te wszystkie ustawienia i mówił, że wszystko wygląda w porządku, ale będzie testował.
Lekarz ma certyfikat i używa go do podpisu E-zwolnień... czyli licencja na stanowisko też jest przyznana, ma ustawione też e-recepty że może z nich korzystać i zaczyna powoli mi brakować pomysłów.
Testowałem to na windowsie 7 oraz 10 z aktualizacjami typu nowy framework itp i dalej wywala mi ten błąd.
Może jeszcze napomknę w którym momencie mi ten błąd wywala: przy podglądzie recepty i po jej podpisaniu, jak klikam przycisk "Potwierdź"

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1345
  • Pomógł? 98
Odp: E-recepta błąd
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 13, 2019, 18:01:45 pm »
Blokujesz jakoś dostęp do internetu?

Offline Robinson

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 258
  • Pomógł? 10
Odp: E-recepta błąd
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2019, 16:47:14 pm »
Sprawdź czy masz pliki certyfikatów w katalogu Cert

Offline Bocor

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł? 0
  • Zwykły szary człowiek
Odp: E-recepta błąd
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 16, 2019, 07:53:23 am »
Pliki mam w katalogu Cert, ale istnieje możliwość że coś blokuje mi tą stronę. Wszelkimi zaporami w firmie zajmuje się ktoś inny, ale dostałem wiadomość zwrotną z kamsoftu i też zwrócili na to uwagę. Więc wysyłam informację do kolegów informatyków :) i czekam na odpowiedź... mam nadzieję, że to w tym problem leży.
Jak się dowiem czegoś więcej to dam tutaj znać, może komuś mój przypadek pomoże.

A więc tak: na firewallu nic nie jest zblokowane, nawet zrobiliśmy test na innym łączu internetowym i dalej wyskakiwał ten sam błąd.
Panowie z kamsoftu póki co też głowią się nad tym problemem. Napisaliśmy maila do CSIOZ na jakiś formularz zgłoszeniowy opisując mój przypadek.
Nawet generowałem jeszcze raz te certyfikaty, bo dostałem informację od uroczej Pani z infolinii, że generator wypluwa je czasem błędne... ponoć mieli takie przypadki.

Czekam teraz na informację zwrotną z CSIOZ. Mam nadzieję, że będzie to coś więcej niż wiadomość typu: "proszę wyczyścić ciasteczka w przeglądarce", bo taką informację kiedyś dostałem od informatyków z ZUS'u :D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2019, 07:37:47 am wysłana przez Bocor »

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Wrzesień 2019
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
[22] 23 24 25 26 27 28
29 30

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

* Szukaj


Reklama

* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 31
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

* Aktywni

Paweł Paweł
7924 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3020 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
Michał Michał
2326 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2256 Wiadomości
maciek777 maciek777
2145 Wiadomości
09061303
2048 Wiadomości
bart bart
1495 Wiadomości
karolweksler
1345 Wiadomości

Reklama

Reklama