Komunikaty i informacje > Narodowy Fundusz Zdrowia

Dofinansowanie na zakup oprogramowania dla świadczeniodawców

<< < (3/5) > >>

Bartlomiej:
Kwoty netto i brutto przepisujesz z faktur do kolumn 8 i 9. Następnie w kolumnie 12 - wartość kwalifikująca się do dofinansowania przepisujesz brutto (ale tak by kwota nie przekroczyła 1230zł jeżeli nie ma możliwości odliczenia VATu), a w kolumnie 13 - wnioskowana kwota dofinansowania wpisujesz 80% tej ceny. Czyli jeżeli łącznie Twoje pozycje wyniosą 940zł to wnioskowana kwota dofinansowania to będzie 752zł.

Sposób wypełniania wniosku jak zwykle jest zależny od OW. Tak wypełniony wniosek, jaki wrzucił Michał, w Świętokrzyskim oczywiście nie przeszedł. W kolumnie 15 trzeba było przepisywać dokładnie nazwy pozycji z faktury i dodatkowo trzeba sobie było samemu ustawiać formatowanie komórek żeby kwoty wyświetlały 2 miejsca po przecinku oraz żeby ładnie się wyświetlały wszystkie wiersze i kolumny.

Nyahaha:
Z tym odliczaniem vat to później wypełnię bo muszę się dopytać(ja tylko pomagam co nieco, wszystkiego nie wiem XD).
1. Data zapłaty faktury to będzie ten wyciąg z banku kiedy był przelew czy po prostu z faktury tą datę sprzedaży przepisać czy z tej tabelki na fakturze "przyjęcie wpłaty"?
2. Co wpisać w wersji oprogramowania? Na fakturze nie ma tego sprecyzowane jaka to jest.
3. Coś w uwagach napisać? Np. że jedną fakturę mam duplikat niedawno wysłany przez kamsoft czy pozostawić to miejsce puste?
4. Jeszcze się doczepię tutaj tej nazwy oprogramowania ale pisać te numery jak nr towaru i na końcu jest jakiś numer( taki przykładowy nr 123456/123:12 )
5. Wartość kwalifikująca się do dofinansowania jest taka sama jak kwota brutto i po przeliczeniu jednak wychodzi łącznie 1022,95 a Wnioskowana kwota dofinansowania wychodzi mi łącznie 818,36 czyli jest tu wszystko ok?
6. Można wyczyścić cały wiersz od 1-4? Poza słowami "wzór", "Specyfikacja dofinansowania", "w złotych" nic nie ma.
7. W załączniku nr 1, nr umowy to sam identyfikator świadczeniodawcy przepisać(np. 12345678) czy ten nr obowiązujący na aktualny rok (np. 01-23-45678-19-01).

Wybaczcie za durne pytania ale już wolę raz a porządnie to napisać bez zbędnych błędów niżeli bawić się w poprawki.

Bartlomiej:
1. Data zapłaty faktury to prawdopodobnie będzie "przyjęcie wpłaty". Tego nie jestem na 100% pewny. W przypadku Asseco było o tyle łatwo, że oni tą informację umieścili na fakturze.
2. Sprawdź jaka wersja oprogramowania była wydana w czasie, w którym było wdrożenie i taką wpisz.
3. Ja uwagach wpisałem, że faktura opłacona zgodnie ze złożonym zamówieniem, ale widziałem inny wniosek, w którym opisywali w uwagach, który to numer pozycji na fakturze.
4. Ja zgodnie z sugestią Pani z NFZ przepisałem treść całej pozycji z faktury.
5. Rzuć okiem na moją specyfikację. U nas na fakturze było trochę więcej niż dofinansowanie, więc musieliśmy niektóre pozycje pomniejszyć żeby wyszła kwota 1230zł. Najlepiej tak manewrować kwotami żeby nie wyszedł ułamek.
6. Lepiej zostaw tak jak jest bo jak nie będą się mieli do czego doczepić, a będą chcieli to zarzucą, że wzór został zmieniony.
7. Numer umowy, o który im chodziło to w naszym przypadku był ten, który na SZOI widnieje jako numer pierwotny czyli np 13-POZ01-12-34567-890

Ta specyfikacja, którą umieściłem w załączniku została normalnie zaakceptowana.
Dodatkowo we wniosku tam gdzie się wpisuje kwotę słownie trzeba oprócz kwoty w złotówkach dopisać jeszcze "00/100". Oprócz tego, w miejscu gdzie się wpisuje właściciela konta musiałem wpisać pełną nazwę przychodni, a nie tylko osobę, która jest właścicielem (co szczerze mówiąc mnie trochę zdziwiło).
Faktura i potwierdzenie przelewu musi być podbita za zgodność z oryginałem.
Do tego trzeba było też napisać krótkie oświadczenie, które brzmiało:
"Oświadczam, że kwota .... (tutaj kwota przelewu) widniejąca na potwierdzeniu operacji bankowej dotyczy faktury nr .... (i tutaj numer faktury)."- co moim zdaniem jest oczywiście bez sensu bo te informacje są na potwierdzeniu przelewu, ale chcieli więc napisaliśmy.
Co do obliczeń związanych z VATem nie pomogę bo się na tym nie znam :) Trzeba by jeszcze raz przejrzeć instrukcję wypełniania tego dziadostwa.

artur:
Wróciła promocja? :)
http://nfz-warszawa.pl/dla-swiadczeniodawcow/aktualnosci/ogloszenie-o-przyjmowaniu-wnioskow-o-udzielenie-dofinansowania-zakupu-oprogramowania,1059.html

Michał:
jak ktoś już korzystał wcześniej to teraz nie można :(

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej