Rozliczenia świadczeń > STM

Brak W Pozycji Umowy Lekarza.. / Zmiana harmonogramu

(1/1)

Jan:
W okresie 13 maja został wprowadzony nowy harmonogram pracy poradni/lekarzy, 26 maja okazało się że trzeba go skorygować i od 27 jest nowy poprawny harmogram.

W raporcie za maj WSZYSTKIE usługi w okresie 13-26 maja status błędu "Brak W Pozycji Umowy Lekarza Wykonującego Wykazanego W Pozycji Raportu" (WSZYSTKIE czyli zarówno dla lekarzy których dni pracy dla NFZ pokrywają się z nowym harmonogramem i tych którym się nie pokrywają)

Czy kolejność/sposób zamykania/usuwania harmogramów mógł mieć wpływ na to co się stało ?
Jakieś pomysły co z tym zrobić ?

Dziękuje za pomoc.

karolweksler:
Generalnie sprwa do wyjaśnienia z NFZ.
Usług, które wykazano do rozliczenia na lekarzu niezgłoszonym w grafiku nie rozliczysz chyba, że zrobisz kolejne zgłoszenie zmian w grafiku i je poprawisz.
Jeżeli masz na takim błędzie usługi lekarza zgłoszonego w grafiku, to sprawdź czy jest pozytywna ocena zgłoszenia zmian do umowy i jeśli tak, to musisz zwrócić się do NFZ o aneks do umowy (telefonicznie / pisemnie), a potem przesłać jeszcze raz zakwestionowane pozycje do NFZ i powinny się one pozytywnie zweryfikować.

Jan:
Decyzja do zmian pozytywna, aneks jest. Nie wgranie aneksu do PPSa przed wykonaniem sprawozdania mogło mieć wpływ na wystąpienie tych błędów ?

karolweksler:
Nie mogło.
SZOI - umowy - zgłoszenia zmian do umowy - status WSZYSTKIE. Przycisk POBIERZ przy najnowszym zgłoszeniu. I przejrzyj sobie czy odrzucone świadczenia pasują do grafiku, który wykazałeś do NFZ.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej