collapse

Reklama


Autor Wątek: 2019.00.1.0 (2019-04-04)  (Przeczytany 3943 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cocolinko

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 286
  • Pomógł? 16
  • Mazowiecki OW
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 08, 2019, 19:44:20 pm »
Puść jeszcze raz ks-install. Powinno pomóc.

Offline michas100

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 136
  • Pomógł? 0
  • Polska
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 08, 2019, 19:59:31 pm »
Witam zrobiłem i niestety...
:-)

Offline zukes

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 11
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 09, 2019, 08:28:12 am »
Wszystko wskazuje na to że instalacja tej wersji spowodowała że domyślne czasy wizyt dla pracowników medycznych przestały być uwzględniane. Dla wszystkich lekarzy jest 5 min.
Drugi temat to brak reakcji aplikacji na konfigurację terminarza dla pracownika medycznego: jednostka czasu i minimalna wysokość jednostki czasu uległa zmianom.

Pomocny w rozwiązaniu byłby interface dla administratora który mógły zmieniać konfigurację terminarza pracownikom medycznym. Jak wiemy trzeba być zalogowanym jako dany pracownik aby zmienić taką konfigurację.

Offline wojciech.re

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 822
  • Pomógł? 53
  • Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 09, 2019, 10:39:43 am »
" Raportowanie do OWNFZ -> Zbiorcze korekty świadczeń ->Przeliczenie taryf dla świadczeń stacjonarnych"

 funkcja błędnie przelicza grupy przy których zastosowano współczynnik 1,2 (porody) a dokładnie zbija taryfy do wartości bazowej.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 15, 2019, 14:23:03 pm »
U mnie aktualizacja z 2018.03.4.0 do najnowszej 2019.00.1.0 przeszła na serwerze bez problemów.
Aktualizacje klientów poszły dzisiaj bez problemów poza dwoma stanowiskami na których nie dało się wejść do żadnego modułu..
Reinstalacja programu na tych klientach pomogła chociaż trzeba było ręcznie kilka plików podmienić bo z instalatora 2019.00.0.0 nie chciało się podnieść z serwera do 2019.00.1.0..
W module POZ widzę, że nie działa kalkulator.
Wali błędem STOP
Cytuj
Dynamic SQL Error SQL error code = -104 Token unknown - line 1,
column 57 ) Invalid token Error Code: 249
W module rozliczenia w kilku miejscach program często "gubi fokus" i przeskakuje na inne okna windowsa co jest wkurzające..
Poza tym tragedii na razie nie ma.

Pozdrawiam

Offline michas100

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 136
  • Pomógł? 0
  • Polska
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 16, 2019, 18:17:58 pm »
To nie jest istotny problem z tym kalkulatorem?! Dla mnie to poważnie wkurzająca rzecz za to student dorabiający w obozie kamsoftu... po uszach.... ... kto to testuje... ? klienci?
:-)

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 17, 2019, 14:27:32 pm »
To nie jest istotny problem z tym kalkulatorem?! Dla mnie to poważnie wkurzająca rzecz za to student dorabiający w obozie kamsoftu... po uszach.... ... kto to testuje... ? klienci?

W porównaniu z innymi problemami które nie raz wychodziły po aktualizacjach to to jest mały ujek..

Pozdrawiam

Offline michas100

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 136
  • Pomógł? 0
  • Polska
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 20, 2019, 11:40:30 am »
Jest nowa aktualizacja u mnie problem po niej zniknął i znowu liczy ...  troche to trwało.. Wesołych Świąt
:-)

Offline of-ka

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 24, 2019, 14:54:00 pm »
Cześć. Mam pewien problem - o ile aktualizacja 2019.00.1.0 poszła bez problemu, tak przy próbie aktualizacji ppsa do wersji 2019.01.0.0 wywala mi komunikat "Nowa wersja programu nie została odnaleziona". Czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym i ma jakieś sugestie co do rozwiązania problemu?

Z góry dziękuje, ofka.

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3071
  • Pomógł? 222
Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 24, 2019, 20:47:30 pm »
Pewnie w Kamsofcie coś się zepsuło. Spróbuj za jakiś czas.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 55
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 11
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9297 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3177 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3034 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1622 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]