collapse

Reklama


Autor Wątek: Aktualizacja 2019.00.0.09  (Przeczytany 2678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline andy83

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 290
  • Pomógł? 19
Aktualizacja 2019.00.0.09
« dnia: Marca 14, 2019, 21:11:17 pm »
Aktualizował już ktoś ?
Ile trwała aktualizacja ?
Jakieś wrażanie z aktualizacji ?

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3027
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 14, 2019, 21:53:22 pm »
Nuda.. Kilka instalacji poszło ok (11XE i pełny). Największa DANE miała 2GB (czyli w skali instalacji, gdzie lekarze dużo piszą, to mała tabela) i pełny oracle - aktualizacja trwała jakieś 4min., ale na sprzęcie w miarę to stoi.
Jest tak jak opisane w dodatku do aktualizacji - żeby nie przekroczyć rozmiaru max ilości danych (dla XE odpowiedni limit, a dla pełnego limit na plik) sprawdzić rozmiar DANE, sprawdzić zajętość miejsca przestrzeni tabel i dana przestrzeń mniej więcej się zwiększy o rozmiar DANE.

Z tą nudą oczywiście żartuję, mogą być problematyczne sytuacje i fajnie, że dodatek do aktualizacji został wypuszczony (chociaż pewnie dopiero po zgłoszeniach, czyli post factum, a można było trochę więcej już w opisie aktualizacji dodać), ale w moim przypadku było ok.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 15, 2019, 08:56:57 am »
u mnie mała baza i aktualizacja poszła bez problemu i trwała kilka minut. Nie wiem czy ma to związek, ale po aktualizacji do tej wersji zauważyłem częstsze problemy z KS-SOMED w lokalizacji zdalnej (VPN, RemoteApp). KS-SOMED zwisa podczas wystawiania eZLA (patrz na screena) i nic nie można zrobić a kspl.exe na serwerze dla tego użytkownika dobija do 25% wykorzystania procesora (czterordzeniowy).
Pomaga tylko ubicie procesu kspl.exe. Nie wiem czy to ma faktycznie związek z aktualizacją do tej wersji (trochę tam zmienili właśnie w kwestii eZLA), ale wcześniej podobne problemy zdarzały się mniej więcej raz w miesiącu a od czasu aktualizacji już 3-4 razy. Na razie obserwuję (jeszcze nie zgłaszałem). Muszę uruchomić monitorowanie obciążenie procesora przez kspl.exe żeby mieć twarde dane na temat faktycznej częstotliwości występowania problemu.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 15, 2019, 13:18:39 pm »
Mam potwierdzenie od Kamsoftu, że jest problem w tej wersji z eZLA i w kolejnej to poprawią.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 555
  • Pomógł? 49
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 15, 2019, 13:25:11 pm »
u mnie mała baza i aktualizacja poszła bez problemu i trwała kilka minut. Nie wiem czy ma to związek, ale po aktualizacji do tej wersji zauważyłem częstsze problemy z KS-SOMED w lokalizacji zdalnej (VPN, RemoteApp). KS-SOMED zwisa podczas wystawiania eZLA (patrz na screena) i nic nie można zrobić a kspl.exe na serwerze dla tego użytkownika dobija do 25% wykorzystania procesora (czterordzeniowy).
Pomaga tylko ubicie procesu kspl.exe. Nie wiem czy to ma faktycznie związek z aktualizacją do tej wersji (trochę tam zmienili właśnie w kwestii eZLA), ale wcześniej podobne problemy zdarzały się mniej więcej raz w miesiącu a od czasu aktualizacji już 3-4 razy. Na razie obserwuję (jeszcze nie zgłaszałem). Muszę uruchomić monitorowanie obciążenie procesora przez kspl.exe żeby mieć twarde dane na temat faktycznej częstotliwości występowania problemu.

Proszę się zgłosić na serwis. Tam można uzyskać dll to testów. Niestety, jest to problem pojawiający się u niektórych klientów i nie potrafimy go uzyskać u nas. Wydaje się, że rozwiązaliśmy, ale... ale nasi Klienci zazwyczaj bardzo stanowczo domagają się poprawki, jednakże, gdy w takich sytuacjach prosimy ich, aby potwierdzili, czy dll pomogła, czy też nie, co pozwoliłoby nam wystawić aktualizację,  zazwyczaj zwrotnej informacji nie udzielają. Pewnie, moglibyśmy uznać, że skoro po wysłaniu biblioteki już nic nie piszą, to znaczy, że problem jest rozwiązany. Ale... to trochę za mało, aby podjąć decyzję o wystawieniu aktualizacji. Dlatego proszę o kontakt, proszę o poinformowanie serwisu, że chce Pan dll do testów, bo jest problem z ezla z RDP i oczywiście uprzejmie proszę o informację zwrotna, czy pomogło. Po co kolejni mają się przekonywać, że czasem coś nie działa, gdy moglibyśmy aktualizację wypuścić.
P.S.
Niestety, u naszych "ulubionych" klientów to działa, mamy kilku, którzy zawsze nam informację zwrotna dają, ale oni problemów tym razem nie mają :-(

Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 555
  • Pomógł? 49
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 15, 2019, 13:27:15 pm »
Czyli zgłosił się już Pan - trochę długo mi pisanie zeszło - a dostał Pan bibliotekę? BO jasne, poprawimy w kolejnej aktualizacji, ale na razie, nie wiemy, czy poprawiliśmy. Co oznacza, że nie wiemy kiedy będzie aktualizacja, a mogłaby być jeszcze dziś.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 15, 2019, 13:34:24 pm »
tak, dostałem, wgrałem i testuję. Zawsze staram się dawać informację zwrotną i tym razem też dam :)

EDIT: usunąłem posty nie związane bezpośrednio z tematem zwłaszcza, że poziom niektórych pozostawiał wiele do życzenia.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2019, 12:33:10 pm wysłana przez Michał »
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline andy83

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 290
  • Pomógł? 19
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 16, 2019, 12:49:13 pm »
Dzięki za informacja, ja mam około 20 GB, ale jeszcze nie próbowałem.

Offline Profesor Wilczur

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 824
  • Pomógł? 75
  • W-M OW NFZ
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 25, 2019, 07:48:44 am »
Ad rem.
Tabela "DANE": ~5GB
Czas: ~14H

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3027
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 25, 2019, 17:04:47 pm »
Na jakim sprzęcie to robiłeś i jaka baza?
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline JEDWABNIK

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Pomógł? 0
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 08, 2019, 11:42:41 am »
Witam,
Potrzebuję pomocy po pobraniu aneksu umx, w SOMEDZIE wyzerowało mi stan realizacji umowy.
Stan realizacji umowy z podziałem na poradnie od stycznia do marca 2019r. mam zerowy.
W czym tkwi problem?
Dzwoniłam do KAMSOFTU facet zdalnie był połączony 2 godz. i mówi, że nie ma na to pomysłu.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: Aktualizacja 2019.00.0.09
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 08, 2019, 16:06:04 pm »
Może wywal aneks i zaimportuj umowę. Może ten aneks jest walnięty
Edward z Kętrzyna

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 97
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 7
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9290 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3173 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3027 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]