Rozliczenia świadczeń > Problemy dotyczące wszyskich rodzajów świadczeń

[STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu

(1/3) > >>

Dawid:
Witam
Z racji piątkowego wieczoru nie mogę zweryfikować sytuacji w NFZ, a Klient któremu rozliczam umowę STM zadzwonił z informacją, że nie otrzymał jeszcze przelewu za styczniowy rachunek. W SZOI status rachunku jest "zaksięgowany". Oddział WLKP. Czy ktoś jeszcze ma podobną sytuację?

karolweksler:
Jaka jest data złożenia rachunku na SZOI?
Czy były towarzyszące korekty w zbliżonym okresie czasu?

Dawid:
Rachunek złożony 05.02.2019. W międzyczasie było zgłoszenie zmiany do umowy - aneks udostępniony, podpisany i odesłany 01.02.2019. Sprawdziłem jeszcze informację o koncie bankowym dotyczącym tej umowy, widnieje tam: "Status aktywności przelewów: nieaktywne", ale nie mam pojęcia czym to jest spowodowane.

karolweksler:
Nie odpowiedziałeś na pytanie o korekty.
I mam dwa dodatkowe pytania, żeby sprawdzić temat.
1. SZOI - u góry Umowy - Lista umów - przycisk 'nr konta' przy umowie. Czy są sprawdzane w banku wpływy na ten numer konta?
2. Czy ostatnio był zmieniany numer konta w NFZ? Może NFZ przelał pieniądze na poprzednie konto?

Dawid:
Nie było wprowadzanych żadnych korekt. Numer rachunku nie zmienił się od lat. Sprawdzane było konto, którego numer widnieje w SZOI.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej