Rozliczenia świadczeń > STM

Dwie zmiany do umowy

(1/3) > >>

Gabinet2013:
Witam!Chciałabym zgłosić dwie zmiany do umowy,jedną dotyczącą zmiany w harmonogramie,a mianowicie zamiany jednego dnia na drugi(liczba godzin taka sama) i drugą odnośnie urlopu,i moje pytanie jest takie:czy muszę zrobić dwie zmiany do umowy czy podczas robienia zmiany da się to ogarnąć jednym zgłoszeniem...
Poza tym mam dodatkowe pytanie odnośnie urlopów,jesli chciałabym zgłosić od razu dwa albo trzy urlopy to czy harmonogram da się poszatkować,no bo przecież przy każdym urlopie trzeba zamknąć harmonogram i otworzyć z dniem powrotu z urlopu,a jakby tej sytuacji były zgłaszane 2 czy trzy przerwy to tego poszatkowania byłoby dużo...Czy jednak każdy urlop trzeba oddzielnym zgłoszeniem i dodatkowo rozłożonym w czasie zrobić..
A trzecie pytanie odnośnie tego jest takie,czy na każdy z tych urlopów będzie oddzielny aneks  przychodził?
Dzięki z góry za podpowiedzi,pozdrawiam

karolweksler:
Przede wszystkim upewnij się czy Twój oddział NFZ chce abyś zgłaszała urlopy elektronicznie - poprzez SZOI w postaci zgłoszenia zmian do umowy, ponieważ są oddziały NFZ, które od pewnego czasu ponoć wymagają aby tak robić (były rok temu dyskusje na forum na ten temat), ale znam oddziały NFZ, które cały czas przyjmują pismo z 30-dniowym wyprzedzeniem w tej sprawie podczas gdy na SZOI nic nie zmieniasz.

Możesz zrobić jedno zgłoszenie zawierające od razu wszystkie zmiany. Jeżeli chcesz, możesz zrobić kilka zgłoszeń (wg mnie bez sensu). Jeżeli zrobisz jedno zgłoszenie, to prawdopodobnie przyjdzie jeden aneks. Jeżeli zrobisz kilka zgłoszeń, to być może przyjdzie kilka aneksów, a być może jeden - różnie to bywa, niektóre OW NFZ wysyłają aneks od razu po zaopiniowaniu zgłoszenia zmian do umowy, a niektóre siadają i robią cyklicznie jeden zbiorczy aneks dotyczący harmonogramu. Jeżeli masz pozytywną opinię NFZ co co zgłoszenia zmian, a nie masz aneksu przez 2 miesiące, to warto przypomnieć się dla NFZ, bo może to wpłynąć na weryfikację świadczeń.

Pamiętaj, że wszystkie zmiany należy zgłaszać z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem poprzez zgłoszenia zmian do umowy na SZOI (tj. Umowy - zgłoszenia zmian do umowy), po czym je zatwierdzić (przycisk "zatwierdź"). Następnie NFZ ocenia zgłoszenie (może to zająć kilka dni, tygodni lub miesięcy - dlatego dobrze jest zgłaszać zmiany dużo wcześniej), a jeśli jest opinia negatywna, to należy poprawić zgłoszenie jak najszybciej to możliwe, aby nie narobić sobie zaległości i uniknąć pisania pism do NFZ itp.

Gabinet2013:
Dziękuję za  odpowiedź,mam jeszcze jedno pytanie odnośnie  zmiany harmonogramu,a mianowicie jeśli przykładowo chcę  zamienić  popołudniówke z środy na czwartek  to co najlepiej zrobić  po kolei:zmienić  harmonogram miejsca  a potem personelu czy odwrotnie? Czy zamieniając  jeden dzien na drugi muszę  zamykac harmonogram z danym dniem i otwierac nowy z innym dniem czy da sie to jakoś  inaczej zaznaczyć?bo liczba godzin tygodniowo bedzie taka sama...bardzo dziękuję  za podpowiedzi...pozdrawiam

karolweksler:
Ja najpierw zamknąłbym harmonogram zainteresowanego personelu, potem wprowadził zmiany w harmonogramie miejsca, a potem dodałbym nowe grafiki w harmonogramie personelu.

Gabinet2013:
Ok,ale to na etapie zgłoszenia zmiany do umowy czy najpierw to wszystko w potencjale szoi musiałabym zrobić?wyedytować harmonogram miejsca a potem pozamykać harmonogramy pracowników i potem dodać nowe?pytam się bo w potencjale mam te same godziny co w grafiku rozpisane i nie wiem czy będzie to technicznie możliwe bo te zmiany w zgłoszeniu można zrobić chyba w obrębie tego co w szoi wisi...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej