collapse

Reklama efento

Reklama MS


Autor Wątek: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze  (Przeczytany 1971 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline martyna.wu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Pomógł? 0
Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
« dnia: Luty 11, 2019, 21:04:10 pm »
Dzien dobry,
mam pytanie dotyczące naliczania świadczeń z zakresu fizjoterapii ambulatoryjnej.
Przyjmujemy w przychodni pacjentów zarówno pod zakresem 05.1310.208.02 - fizjoterapia ambulatoryjna a także pacjentów  ze znacznym stopniem niepełnosprawności i rozliczamy ich w zakresie 05.1310.508.02.
Problem polega na tym ze w końcowej fazie tworzenia rachunku na fakturze nie pojawia się w ogóle ten drugi zakres (05.1310.508.02).
Program podaje nam po weryfikacji dokładną kwotę jaką powinniśmy otrzymać za tych pacjentów, wprowadzeni są oni poprawnie, NFZ ich widzi u siebie, w portalu swiadczeniodawcy widnieje ten produkt rozliczeniowy natomiast faktura tego zakresu nie uwzględnia.

Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie tkwi problem? Problem techniczny w portalu?

Dodam tylko ze w roku 2018 korzystaliśmy z mMedica, a teraz z Progmed i problem pojawia się w obu programach.

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1460
  • Pomógł? 105
Odp: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 11, 2019, 21:08:03 pm »
Zobacz po stronie Portalu NFZ jaki masz limit umowy w zakresie dla pacjentów niepełnosprawnych i jakie wykonanie.

Offline martyna.wu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Pomógł? 0
Odp: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 11, 2019, 21:15:28 pm »
w 2018 między lipcem a grudniem mamy limit 4600pkt a zrealizowaliśmy 2280pkt. od 2019r pacjenci z zsn są nielimitowani.

co dalej?

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1460
  • Pomógł? 105
Odp: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 11, 2019, 21:22:21 pm »
Rozumiem, że mówisz o danych widocznych w Portalu NFZ pod konkretnym punktem umowy - tym dotyczącym niepełnosprawnych, a nie piszesz o danych z zeszytu?
Jeżeli tak, to powinien wyjść rachunek do NFZ w odniesieniu do zakresu dotyczącego pacjentów niepełnosprawnych. Jeżeli nie wychodzi, to jedynie NFZ coś Ci może pomóc - miałem kiedyś podobny przypadek, ale w innym zakresie.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2169
  • Pomógł? 226
  • Podkarpacki OW
Odp: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 11, 2019, 23:37:43 pm »
Otwórz xmla z świadczeniem dla niepełnosprawnych wysyłanym do NFZ. Zobacz jaki zakres się podpina - widać to na poziomie pozycji rozliczeniowej. Jak masz tam (a pewnie nie masz) punkt dla niepełnosprawnych, to coś NFZ się popsuł. Jak masz tam punkt podstawowy, to wal do producenta oprogramowania z pytaniem co się źle wprowadza.
mMedica raczej problemów nie ma, może problem z konfiguracją. Progmed - nie wiem, nie słyszałem.

Czy teraz pacjenci są nielimitowani - musiałbym popatrzeć na umowę. Wcześniej też byli nielimitowani, ale z limitem - na podstawie wykonania limit był podnoszony aneksem po kwartale (jakoś tak).
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Listopad 2019
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 [23]
24 25 26 27 28 29 30

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

* Szukaj


Reklama

* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 15
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

* Aktywni

Paweł Paweł
7999 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3071 Wiadomości
Michał Michał
2432 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2296 Wiadomości
09061303
2169 Wiadomości
maciek777 maciek777
2146 Wiadomości
bart bart
1495 Wiadomości
karolweksler
1460 Wiadomości

Reklama

Reklama