Aplikacje NFZ > Portal Świadczeniodawcy
DOW - Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego
hapok:
Witam,
podczas importowania rachunku do systemu, portal wyświetla mi taki błąd:
Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego.(45114). Brak konta bankowego przypisanego do umowy XXX lub brak danych posiadacza rachunku.
W informacji o umowach na 2019 rok mam wpisany numer konta.
Szukam pomocy.
mikeyello:
W mazowieckim, tyle tylko że na SZOI występuje ten sam błąd. Zawsze to olewałem, pieniądze przychodziły. Jak masz jakieś wątpliwości to wykonaj telefon do oddziału NFZ i wyjaśnij o co chodzi.
karolweksler:
@mikeyello
a nie masz przypadkiem na myśli błędu "nazwa sprzedawcy na fakturze niezgodna z nazwą posiadacza konta bankowego"? Bo to dwa różne błędy.
hapok:
Po zaimportowaniu rachunku jest status błąd i taki opis błędu:
Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego.(45114). Brak konta bankowego przypisanego do umowy XXX lub brak danych posiadacza rachunku.
mikeyello:
--- Cytat: karolweksler w Lutego 03, 2019, 10:19:33 am ---@mikeyello
a nie masz przypadkiem na myśli błędu "nazwa sprzedawcy na fakturze niezgodna z nazwą posiadacza konta bankowego"? Bo to dwa różne błędy.
--- Koniec cytatu ---
Masz rację.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej