Aplikacje NFZ > Portal Świadczeniodawcy

DOW - Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego

(1/2) > >>

hapok:
Witam,
podczas importowania rachunku do systemu, portal wyświetla mi taki błąd:

Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego.(45114). Brak konta bankowego przypisanego do umowy XXX lub brak danych posiadacza rachunku.

W informacji o umowach na 2019 rok mam wpisany numer konta.

Szukam pomocy.

mikeyello:
W mazowieckim, tyle tylko że na SZOI występuje ten sam błąd. Zawsze to olewałem, pieniądze przychodziły. Jak masz jakieś wątpliwości to wykonaj telefon do oddziału NFZ i wyjaśnij o co chodzi.

karolweksler:
@mikeyello

a nie masz przypadkiem na myśli błędu "nazwa sprzedawcy na fakturze niezgodna z nazwą posiadacza konta bankowego"? Bo to dwa różne błędy.

hapok:
Po zaimportowaniu rachunku jest status błąd i taki opis błędu:

Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego.(45114). Brak konta bankowego przypisanego do umowy XXX lub brak danych posiadacza rachunku.

mikeyello:

--- Cytat: karolweksler w Lutego 03, 2019, 10:19:33 am ---@mikeyello

a nie masz przypadkiem na myśli błędu "nazwa sprzedawcy na fakturze niezgodna z nazwą posiadacza konta bankowego"? Bo to dwa różne błędy.

--- Koniec cytatu ---

Masz rację.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej