Rozliczenia świadczeń > OPH

W Ramach Hospitalizacji Występuje Koincydencja Kontaktów(Pobytów)

(1/3) > >>

cetrzy:
Po wysłaniu ostatniego raportu statystycznego jeden z pacjentów wrócił z następującym błędem: Błąd   50601045   W Ramach Hospitalizacji Występuje Koincydencja Kontaktów(Pobytów)   

Jako że jest to pacjent przebywający w hospicjum od połowy 2017 to odrzucony mamy cały jego pobyt i wygenerowaną korektę na minus, na całą wartość świadczeń od początku jego pobytu. Dzwoniłam do oddziału NFZ, ale tam dowiedziałam się tyle że....mamy u siebie koincydencję  ::) Przejrzałam cały wysyłany zestaw dotyczący tego pacjenta, nie widzę nigdzie zdublowanego ani produktu ani procedury ICD 9. Pacjent nie miał w tym czasie udzielonego żadnego innego świadczenia. Czy ktoś ma pomysł jak to poprawić? Rozliczamy się Ks-pps

09061303:
Poproś (o ile ktoś kompetentny będzie chciał pomóc) i identyfikatory pozycji, zestawów, które powodują koincydencję. U nas u informatyków da się takie info dostać. Czasem może być to taki temat, że albo będzie się coś pomijać i nie zauważać albo nie da się tego konkretnie w ogóle znaleźć. Jak będziesz mieć ideki to wtedy coś więcej będzie można poszukać.

Pravusik:
Nie wiem jak sprawozdajesz to hospicjum.
Sprawdź daty od-do poszczególnych kontaktów w zestawie.
Daty te widać:
- na górze drugiej zakładki pod miejscem udzielenia świadczenia i pracownikiem
- na liście wykonanych świadczeń w widoku drzewa to jest drugi poziom tam gdzie jest pracownik i nazwa miejsca
- na liście wykonanych świadczeń w widoku w postaci tabelarycznej dane kontaktu są po środku(bodajże na niebiesko)

Najwygodniej jest skorzystać w widoku tabelarycznego, w filtrze ustawić tylko rok i dane pacjenta, ewentualnie po id zestawu(ważne żeby nie wybierać umowy) i sprawdzać daty.

Ogólnie ja spotykam ten błąd dopiero po zamknięciu hospitalizacji pacjentowi przy świadczeniach gdzie pierwszy i ostatni dzień świadczenia liczymy jako jeden.
W moim przypadku takie dwa kontakty są OK:
kontakt_1 od 2018-06-30 do 2018-07-31
kontakt_2 od 2018-07-31 do 2018-08-31
te dwa dają błąd koincydencji kontaktów:
kontakt_1 od 2018-06-30 do 2018-07-31
kontakt_2 od 2018-07-30 do 2018-08-31

karolweksler:
Jeśli jesteś ze świętokrzyskiego, to macie tam SZOI i tam na liście umów pod przyciskiem bieżące rozliczenia i zakładką 'wykaz pozycji z problemami' sam możesz sprawdzić ID które nachodzą na siebie.

Paweł:
Masz jeden pusty kontakt bez żadnego produktu, który pokrywa się z innym. Trzeba go usunąć i po sprawie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej