collapse

Reklama efento


Autor Wątek: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO  (Przeczytany 27500 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline LeszekRe

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł? 4
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #135 dnia: Listopad 26, 2019, 20:48:41 pm »
trzeba nadać sobie uprawnienia po stronie SZOI/portalu
To jest oczywista oczywistość. Pytałem się już w momencie, gdy ma się wszelkie dostępy i uprawnienia (uprzedzając- ewusia też). Na szczęście już wiem. Poprosiłem po znajomości lekarza, który wystawił zlecenie w testowej wersji i mogłem sobie poszaleć, czyt. zrealizować wniosek :-)

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2396
  • Pomógł? 251
  • Podkarpacki OW
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #136 dnia: Listopad 26, 2019, 20:52:02 pm »
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline LeszekRe

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł? 4
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #137 dnia: Listopad 27, 2019, 22:44:11 pm »
Jak to się ma do filmików z poniższego linku
https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/komunikat-dla-swiadczeniodawcow,7507.html
Tak się to ma do filmików, że w moim przypadku wyglądało to właśnie tak samo. Z tego, co się orientuję, to opcja "wycofaj" jest aktywna chyba tylko przez 60 minut i później znika. Żeby później móc wycofać takie zlecenie trzeba chyba kontaktować się z NFZ.
Dziwne jest to, że te status weryfikacji i wynik weryfikacji jest pusty, gdy wszystko ze zleceniem jest ok. Mogliby jednak dać jakies potwierdzenie tych statusów (skoro jest info, że negatywnie zweryfikowane, to mogli dać status "zatwierdzony").
Przetestowałem też aplikację odnośnie kontroli poprawności kwot refundacji, no i... produkt z refundacją 90% wprowadziłem w kwotach 70% do 30% (dopłata pacjenta) - przeszło pozytywnie weryfikację :-)

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2396
  • Pomógł? 251
  • Podkarpacki OW
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #138 dnia: Listopad 28, 2019, 00:26:52 am »
Czyżby dziurawe "bylebybyło, a później dopracujemy..może?". Jak lekarz sprawdzał uprawnienie pacjenta, jak Ty je potwierdzałeś? Elektronicznie?
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1405
  • Pomógł? 94
  • Mazowiecki OW
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #139 dnia: Listopad 28, 2019, 08:30:51 am »
Na pilotażu w W-wie realizacja zlecenia trwała ok 10 min. Jak jest jedno to ok, ale przy standardowym ruchu w sklepie to porażka.
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

Offline LeszekRe

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł? 4
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #140 dnia: Listopad 28, 2019, 10:58:50 am »
Czyżby dziurawe "bylebybyło, a później dopracujemy..może?". Jak lekarz sprawdzał uprawnienie pacjenta, jak Ty je potwierdzałeś? Elektronicznie?
Swoją uwagę, co do ceny, zgłosiłem do działu IT NFZ. Lekarz przy wystawianiu zlecenia nie wiem jak sprawdzał ubezpieczenie (czy najpierw przez EWUSia), ale ja miałem na przykładzie ubezpieczenie jako dokument poświadczający uprawnienia do świadczeń (RMUA). Z mojej strony oczywiście testowałem też najpierw sprawdzenie elektronicznie uprawnień na dzień realizacji wniosku, ale wyskoczyło, że bark ubezpieczenia (weryfikacja negatywna), więc uzupełniłem podobnie jak lekarz (RMUA).

Offline LeszekRe

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł? 4
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #141 dnia: Listopad 28, 2019, 11:04:50 am »
Na pilotażu w W-wie realizacja zlecenia trwała ok 10 min. Jak jest jedno to ok, ale przy standardowym ruchu w sklepie to porażka.
Dokładnie. Już dostałem od ludzi info, że będą kolejki, itp. Ja testowałem realizację wniosku koło godz. 16stej, no i odświeżanie nie zawsze trwało tak szybko :-(

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1405
  • Pomógł? 94
  • Mazowiecki OW
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1405
  • Pomógł? 94
  • Mazowiecki OW
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #143 dnia: Listopad 29, 2019, 15:18:46 pm »
Cytuj
Swoją uwagę, co do ceny, zgłosiłem do działu IT NFZ. Lekarz przy wystawianiu zlecenia nie wiem jak sprawdzał ubezpieczenie (czy najpierw przez EWUSia), ale ja miałem na przykładzie ubezpieczenie jako dokument poświadczający uprawnienia do świadczeń (RMUA). Z mojej strony oczywiście testowałem też najpierw sprawdzenie elektronicznie uprawnień na dzień realizacji wniosku, ale wyskoczyło, że bark ubezpieczenia (weryfikacja negatywna), więc uzupełniłem podobnie jak lekarz (RMUA).
LeszekRe w sytuacji realizacji z RMUA lub innym dokumentem, prawdopodobnie  kopia będzie musiała być podpięta pod zlecenie.
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

Offline karington

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 112
  • Pomógł? 2
  • WIELKOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #144 dnia: Listopad 30, 2019, 14:52:28 pm »
Przepraszam z góry jak zdubluje pytanie.

Czy mógłbym prosić o potwierdzenie, czy dobrze myślę, że od nowego roku w przypadku małego sklepu realizującego ZPO należy uzyskać uprawnienia do weryfikacji pacjentów w EWUŚ oraz uzyskać uprawniania do portalu NFZ AP-ZZ ?

Z tego portalu AP-ZZ w finalnej części realizacji zaopatrzenia będzie trzeba pobrać wygenerowany plik i go zaimportować do np. KS-PPS ?

Czy dobrze myślę ?

Z góry dziękuję
Pozdrawiam wszystkich


Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1763
  • Pomógł? 118
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #145 dnia: Listopad 30, 2019, 14:55:34 pm »
Dostęp do Ap-zz - tak. Do ewusia - jeszcze na 100% nie wiadomo. Pobieranie pliku z ap-zz i wczytywanie do ks-pps - pierwsze słyszę.

Offline karington

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 112
  • Pomógł? 2
  • WIELKOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #146 dnia: Listopad 30, 2019, 21:32:49 pm »
Dziękuję za odpowiedź.

Zapoznałem się też z filmami na stronie NFZ i trochę więcej wiem i rozumiem.

Mam ostanie pytanie, skoro teraz realizacja zlecenia odbywać się będzie na poziomie systemu NFZ AP-ZZ to rozumiem, że program świadczeniodawcy np. KS PPS będzie już tylko służył do wystawiania rachunków ?

Czy poza tym, że zrobimy to w systemie NFZ to jeszcze raz te same dane będziemy przenosić do naszego programu do obsługi rozliczeń i tak jak do tej pory będziemy wysyłać raport I fazy itd. ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam 

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1763
  • Pomógł? 118
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #147 dnia: Listopad 30, 2019, 21:52:29 pm »
Jeżeli kupisz sobie program który potrafi rozliczać ZPO i zintegrować się z AP-ZZ, to dane będziesz wprowadzać w swoim programie i ten Twój program będzie rozmawiać z AP-ZZ abyś nie musiał wchodzić do AP-zz. W innym przypadku, część rzeczy robisz w AP-ZZ, a część w programie do rozliczeń typu KS-PPS,ale pewnie trochę dublując informacje.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 8247
  • Pomógł? 430
  • Zachodniopomorski OW
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #148 dnia: Listopad 30, 2019, 21:54:29 pm »
W kwestii rozliczeń to nic raczej się nie zmieni. Dalej trzeba będzie wysyłać zlecenia raportem tak jak do tej pory.

Offline karington

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 112
  • Pomógł? 2
  • WIELKOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Odp: automatyczne potwierdzenie wniosków ZPO
« Odpowiedź #149 dnia: Grudzień 01, 2019, 00:14:08 am »
Dzięki wielkie za odpowiedzi.

Pozdrawiam

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Kwiecień 2020
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4
[5] 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

* Szukaj


Reklama

* Shoutbox

Odśwież Historia
  • KAROLINA JEŻ: zaburzeniami
    Marzec 29, 2020, 17:40:48 pm
  • Robert19751975: skanowanie
    Marzec 10, 2020, 09:57:53 am
  • Robert19751975: skanowanie
    Marzec 10, 2020, 09:57:18 am
  • jar: profil
    Luty 25, 2020, 11:30:40 am
  • nzoz belle dent: raporty statystyczne- błąd SWX 386 kod klasyfikacji ICF nie może btć dłuższy niż 10 znaków- o co chodzi, proszę o pomoc
    Luty 01, 2020, 11:31:45 am
  • nzoz belle dent: witam temat rozliczenia, raporty statystyczne, komunikat błędu -bład SWX 386-kod klasyfikacji ICF nie może być dłuższy niż 10 znaków - o co chodzi? proszę o pomoc
    Luty 01, 2020, 11:23:34 am
  • nadel: Dziękuję, odezwę się w poniedziałek przed południem. Pozdrawiam. Darek
    Styczeń 31, 2020, 18:58:27 pm
  • Grzegorz01: kod ministerialny
    Styczeń 14, 2020, 11:45:23 am
  • martyna: naprawa bazy danych
    Styczeń 07, 2020, 17:00:00 pm
  • kz: Umowa komercyjna i problem z e-receptą.
    Styczeń 03, 2020, 20:37:41 pm
  • jankow05: działa ten shoutbox?
    Styczeń 02, 2020, 10:48:09 am
  • jankow05: halooo
    Styczeń 02, 2020, 10:08:49 am
  • jankow05: też mam problem z rozpoczęciem nowego wątku
    Styczeń 02, 2020, 09:47:59 am
  • jankow05: witam,
    Styczeń 02, 2020, 09:47:34 am
  • annawa: Witam, mam problem z rozpoczęciem nowego wątku tzn. ta funkcja jest jakby nieaktywna. Czy wina leży po mojej stronie, czy coś nie tak z programem?
    Styczeń 01, 2020, 21:45:37 pm
  • cilazapril: *** Wesołych Świąt ***
    Grudzień 23, 2019, 21:34:15 pm
  • roger: dzwoniłam do kamsoftu powiedzieli mi że mam usunąć cetyfikaty i na nowo wgrać??? ale jak to zrobić to już nie
    Listopad 06, 2019, 07:08:30 am
  • roger: tak mam zaczytane certyfikaty wss i tls oraz certyfikat zus
    Listopad 06, 2019, 07:03:53 am
  • roger: dzień dobry , tak posiadam wszystko wgrane certyfikaty wss i tls oraz podpis z zus
    Listopad 06, 2019, 07:01:31 am
  • roger: proszę o pomoc przy potwieedzaniu e-recepty podpisem zaufany pojawia mi się komunikat ; wysyłanie recept zakończone niepowodzeniem. brak dostępności systemu P1. szczegóły The signature or decryptionwas invalid. może ktoś wie w cym problem jeśli tak to prosz napisać jak to zrobić krok po kroku bo jestem laikiem w sprawach komuterowych. Z góry dziękuję pozdrawiam
    Listopad 05, 2019, 17:55:19 pm

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 21
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

* Aktywni

Paweł Paweł
8247 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3137 Wiadomości
Michał Michał
2607 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2409 Wiadomości
09061303
2396 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2173 Wiadomości
karolweksler
1763 Wiadomości
bart bart
1496 Wiadomości

Reklama

Reklama