collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak połączenia z Ewuś i z Serwuś z KS-PPS, a przez WWW logowanie prawidłowe  (Przeczytany 617 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ekert

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 178
  • Pomógł? 0
  • NZOZ Poznan (POZ+AOS)
W programie KS-PPS, przy próbie sprawdzania uprawnień w Ewusiu, mam komunikat: Nie udało się połączyć z systemem eWUŚ. Czy powtórzyć połączenie? Powtarzam w kółko - bez powodzenia.
Przy próbie importu z Serwusia mam komunikat: Nie udało się zalogować do SerWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.

Natomiast normalnie wchodzę przez www - zarówno do Ewusia, jak i do Serwusia.
Wczoraj czyściłem kompa ze śmieci - czy możliwe, że coś przypadkowo popsułem? Jakieś ustawienia uciekły? Jak to sprawdzić? Jak to naprawić?
Help me please.
Pozdrawiam wszystkich

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 697
  • Pomógł? 61
Czy możesz wejść na serwusia i ewusia z poziomu Internet Explorera?

Offline zibi

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 300
  • Pomógł? 14
  • Wielkopolski OW
próbuj mu w adminie jeszcze raz ustawić dane do połączenia

Offline Ekert

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 178
  • Pomógł? 0
  • NZOZ Poznan (POZ+AOS)
Wpisałem w adminie ponownie dane do logowania - nawet dla dwóch różnych kont.
Już któryś raz. I bez zmian.
Co do przeglądarki - nie używam Internet Explorera, tylko Firefoxa. Ale do Ewusia i do Serwusia wchodzę bez problemu. Także dla drugiego konta, którego dane wpisałem do PPSa.
Pozdrawiam wszystkich

Offline Ekert

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 178
  • Pomógł? 0
  • NZOZ Poznan (POZ+AOS)
Gdy rozwinąłem szczegóły komunikatu, przeczytałem:
NIE MOŻNA ODNALEŹĆ OKREŚLONEGO PLIKU. - URL:HTTPS://EWUS.NFZ.GOV.PL/WS-BROKER-SERWER-EWUS/SERVICES/AUTH - SOAPACTION:LOGIN
Tak, jak napisałem - wszystko wielkimi literami. Może to Was naprowadzi?
------------------
Acha - jeszcze jedno.
Aktualnie na SZOI są do rana prace serwisowe. Czy możliwe jest, że SZOI i EWUS są na tym samym serwerze, albo jakoś powiązane i dlatego nie można teraz wejść?
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2018, 00:54:34 am wysłana przez Ekert »
Pozdrawiam wszystkich

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 697
  • Pomógł? 61
Tak - prace serwisowe po stronie SZOI mogą mieć wpływ. Bo systemy lokalne NFZ (SZOI, SNRL, Portal świadczeniodawcy) są zintegrowane z e-WUŚ w zakresie logowania.
Co do przeglądarki - nie używam Internet Explorera, tylko Firefoxa. Ale do Ewusia i do Serwusia wchodzę bez problemu. Także dla drugiego konta, którego dane wpisałem do PPSa.
Chodzi o to, że wiele programów (nie wiem czy PPS, ale może tak) korzysta "pod spodem" z silnika Internet Explorera. I jeśli przez Internet Explorer nie będziesz mógł wejść na ewusia, to tak samo nie będziesz mógł w PPSie. Dlatego ten test jest wg mnie ważny. Jak nie chcesz - nie sprawdzaj prostej rzeczy, która zajmie pół minuty a może pokazać w czym rzecz.

Offline Ekert

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 178
  • Pomógł? 0
  • NZOZ Poznan (POZ+AOS)
Życie mi uratowałeś.
Zainstalowałem IE i od razu zadziałało - i Ewuś i Serwuś.
Nie miałem pojęcia, że tak się dzieje "pod spodem". Że to, jaką mam przeglądarkę, ma jakiekolwiek znaczenie.
Pozdrawiam Cię, klikam Ci "Pomógł"
I wesołych świąt życzę Tobie, Twojej rodzince, karolweksler
I Tobie też - zybi
Pozdrawiam wszystkich

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 697
  • Pomógł? 61
Dzięki wielkie. Wesołych Świąt @Ekert i @zybi. Z dala od komputera. :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2018, 13:41:48 pm wysłana przez karolweksler »

Offline fela710

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł? 0
Odp: Brak połączenia z Ewuś i z Serwuś z KS-PPS, a przez WWW logowanie prawidłowe
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 10, 2018, 23:24:06 pm »
 >:(
właśnie mierzę się z tym samym problemem,
niestety u mnie powyższe rozwiązanie nie pomaga.
Znacie może inną drogę rozwiązania tego problemu?
IE ustawione jako główna przeglądarka
Wyczyściłem wszystkie dane przeglądania i historię,
certyfikaty zainstalowane

dokładna treść błędu:

"Nie udało się zalogować do SerWUŚ celem pobrania uprawnień  pacjentów."
Problem pojawił się około 3 dni temu.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2119
  • Pomógł? 122
Odp: Brak połączenia z Ewuś i z Serwuś z KS-PPS, a przez WWW logowanie prawidłowe
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 11, 2018, 11:30:04 am »
Może trzeba podnieść wersję IE
Edward z Kętrzyna

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 697
  • Pomógł? 61
Odp: Brak połączenia z Ewuś i z Serwuś z KS-PPS, a przez WWW logowanie prawidłowe
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 11, 2018, 18:44:42 pm »
3 dni temu robiles jakies zmiany na komputerze, cos instalowales?

Offline fela710

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł? 0
Odp: Brak połączenia z Ewuś i z Serwuś z KS-PPS, a przez WWW logowanie prawidłowe
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 11, 2018, 18:47:36 pm »
Udało się... ;D okazało się, że pomogło zainstalowanie Service Packa do windowsa.

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Sierpień 2018
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 [18]
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

* Szukaj


* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 66
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

* Aktywni

Paweł Paweł
7622 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
2820 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2134 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2119 Wiadomości
Michał Michał
2073 Wiadomości
09061303
1636 Wiadomości
bart bart
1456 Wiadomości
Przemyslaw Przemyslaw
1265 Wiadomości