Aplikacje NFZ > EWUŚ

Problem ze zmiana hasła do eWUŚ na SZOI

(1/2) > >>

bakopa:
Witam.
Wygasło mi hasło do ewusia, więc chciałam je zmienić na SZOI, ale nie mogę się zalogować na stare hasło,  komunikat: błędny login lub hasło lub operator nie ma uprawnień; login i hasło prawidłowe (hasło sprawdzone dodatkowo w Somedzie - odkodowane gwiazdki). Do tej pory miałam uprawnienia administratora. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Może ktoś zna jakiś kontakt do właściwej osoby w NFZ (Wielkopolska)?

karolweksler:
A na stronę ewuś możesz się zalogować? Tam jest opcja zmiany hasła.
Jeśli chodzi o NFZ - zadzwoń na telefon ogólny i poproś o przekierowanie do informatyków.

bakopa:
Ze strony ewuś również nie mogę wejść, pewnie już mi konto zablokowali, bo za dużo razy próbowałam i nie obędzie się bez kontaktu z NFZ... dzięki za chęć pomocy.

karolweksler:
Na szoi w administrator - operatorzy  załóż sobie dodatkowe konto. Jak jedno Ci padnie, to będziesz mieć drugie i będziesz móc zrestartować hasło do innego konta.

Edward_B:
Przez telefon to chyba się nie da, na dole jest opcja i radzę z niej skorzystać, wysłać wniosek i potem dzwonić aby to szybko załatwili:
    Zgubiłeś, bądź zapomniałeś swój PIN/hasło
{więcej...}
{wniosek o wygenerowanie nowego hasła}

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej