collapse

Reklama


Autor Wątek: KSPPS niee uruchamia się  (Przeczytany 3086 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jankow05

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
KSPPS niee uruchamia się
« dnia: Stycznia 30, 2018, 15:18:08 pm »
Dzień dobry wszystkim. Mam taki problem: KSPPS nie uruchamia się, do tej pory (do wczoraj) było wszystko ok.
Po kliknięciu w ikonę KSPPS na pulpicie, pojawia się ekran programu i na dole napis: "Trwa uruchamianie programu...". I Tyle. Nic się nie dzieje.
Mam Windows 10, KSPPS po ostatniej najnowszej aktualizacji, licencja do lutego 2019. W tamtym tyg. miałem problem z Avastem tzn. wyrzucił mi plik KSPPS.exe do kwarantanny - nie chciał się przez to uruchomić -  ale po przywróceniu wszystko było ok. Do dziś. I teraz nie mam pomysłu co zrobić ... Czy zainstalować ponownie? Nie wiem jak to zrobić żeby wszystko hulało a koniec miesiąca się zbliża, większość recept mam już wpisanych...Proszę o podpowiedzi. Z góry dziękuję.

Offline drzew6

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 120
  • Pomógł? 4
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 30, 2018, 16:57:47 pm »
Mnie przy takich zawiechach pomaga wyjęcie baterii za lapka na kilkanaście sekund

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 30, 2018, 17:38:36 pm »
Zobacz czy drukarka jest ustawiona domyślna - nie raz ma to powiązanie :-)
Edward z Kętrzyna

Offline jankow05

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 30, 2018, 22:49:03 pm »
Panowie, to tak na poważnie? :-)

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3071
  • Pomógł? 222
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 30, 2018, 22:59:56 pm »
Z tą drukarką faktycznie może być problem, nawet jeśli wydaje się to trochę głupie. Spróbuj. Najprostsze rozwiązania są najlepsze.

Offline iwomik192

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 357
  • Pomógł? 1
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 31, 2018, 07:12:46 am »
miałam to samo nie wyrzucaj zainstalowanego pps, weź nową instalkę zaciągnij plik licencji ( nowy bo jeśli masz ten sprzed 2016 to napisz do kamsoftu zeby przesłali Ci nowy) i zainstaluj jeszcze raz wybierając dokładnie tą samą ścieżkę na kórej masz zainstalowanego tego który sie nie otwiera

Offline jankow05

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 01, 2018, 10:05:14 am »
Problemem był znów Avast, choć nie przerzucał już niczego do kwarantanny. Ale jak go wyłączyłem to KS-PPS normalnie się uruchomił. Prawie normalnie. Bo pojawia się komunikat: "Old Dll from C:\KS\KS-PPS\ZIPDLL.DLL.
I wszystko niby działa, wpisuję recepty normalnie. Ale. Dziś zrobiłem raport no i standardowo zapisało go do pliku ZPX w Exporcie, tyle, że tam go nie ma....W Raportach figuruje jako zapisany (jest ścieżka)w Exporcie. Ale go tam fizycznie nie ma... I co Wy na to? :-) Jakieś pomysły?

Offline bart

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1498
  • Pomógł? 117
  • Dolnośląski OW
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 01, 2018, 18:19:57 pm »
Nie znam Avasta ale poszukaj pliku  na (całym) dysku.
Być może w katalogu AppData\Roaming ...
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2018, 22:03:45 pm wysłana przez bart »

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3027
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 01, 2018, 21:39:17 pm »
Zrób kopię ppsa, wywal avasta na zawsze (nie jest to pierwszy raz, kiedy psuje krew i nie jest darmowy do użytku w firmie - jak jest pps to raczej firma), zainstaluj inny antywirus i przywróć ppsa. Powinno być ok.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline jankow05

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 02, 2018, 10:25:11 am »
Zainstalowałem na nowo KS-PPS i znów mnie przystawiło, tym razem na wczytaniu pliku umowy...Tym razem pojawia się komunikat: " Proszę wypełnić dane świadczeniodawcy." Z instrukcji dowiedziałem się, że przed wczytaniem umowy trzeba zarejestrować program w tym Oddziale NFZ, którego umowa będzie importowana.
Rejestracji dokonuje się wybierając opcję Rejestracja świadczeniodawcy z menu Różne (???) O co chodzi??  Gdzie to menu jest?

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3027
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 02, 2018, 10:45:03 am »
Moduł Rozliczenia.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline jankow05

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 02, 2018, 15:25:20 pm »
Dzięki ;-) Ale ze mnie... znerwowałem się i nie zauważyłem dziada ;-)   Póki co wszystko działa! Pojawia się tylko od czasu do czasu komunikat: "Baza danych jest w wyższej wersji od wersji aplikacji. Może to spowodować nieprawidłowe działanie systemu. Proszę zaktualizować tą końcówkę systemu przed kontynuowaniem pracy." (??)

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3027
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 02, 2018, 19:05:12 pm »
Masz za stare pliki, albo wyszedł taki bug jeden.
Nie wiem jak wcześniej instalowałeś, ale jak zrobisz kopię PPSa, puścisz czystą instalację od nowa, zainstalujesz patche, podmienisz bazę, puścisz ksinstall.exe z katalogu serw nie powinno się tak dziać. Taki komunikat powinno się zweryfikować. Nie znając ścieżki jak to robiłeś, nie da się powiedzieć czy wszystko jest zsynchronizowane ok.
Temat buga - zdarzało się, że przy poprawnym zainstalowaniu aktualizacji z niewiadomych przyczyn jeden plik się nie aktualizował na końcówkach - chyba wersje.xml z katalogu serw -, ale na komputerze z którego aktualizacja była i z którego jest udostępniony katalog do synchronizacji wszystko było ok. Sytuacja ta była na instalacji sieciowej. Przy instalacji jednostanowiskowej na pewno trzeba się temu przyjrzeć.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline bart

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1498
  • Pomógł? 117
  • Dolnośląski OW
Odp: KSPPS niee uruchamia się
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 12, 2018, 21:23:51 pm »
Dzięki ;-) Ale ze mnie... znerwowałem się i nie zauważyłem dziada ;-)   Póki co wszystko działa! Pojawia się tylko od czasu do czasu komunikat: "Baza danych jest w wyższej wersji od wersji aplikacji. Może to spowodować nieprawidłowe działanie systemu. Proszę zaktualizować tą końcówkę systemu przed kontynuowaniem pracy." (??)
Usuń pliki z podkatalogu instalacji KS  /serw/pobr danej końcówki - powinno pomóc
( o ile faktyczna aktualizacja jest przeprowadzona)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 75
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 8
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9290 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3173 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3027 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]