collapse

Reklama


Autor Wątek: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych  (Przeczytany 8891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marela

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 328
  • Pomógł? 6
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 04, 2018, 10:53:45 am »
W pliku FixWalidatory.zip powinny być dwa pliki - sql.bat oraz walidatory.sq
Pozdrawian,
Bogdan
No tak- są dwa. Tylko jeden to właśnie walidatory.sq a drugi sq plik wsadowy i dlatego spanikowałam. Dopiero teraz trochę ochłonęłam i dotarło do mnie,że to jest to. Dziękuję bardzo. Tobie udało się to naprawić? Zrobiłam aktualizację kolejnego świadczeniodawcy dzisiaj i mam te same komunikaty. W związku z tym mam pytanie- czy do każdego świadczeniodawcy muszę mieć osobne fixy z Kamsoftu czy tym jednym mogę załatwić wszystkich. Podawałam im numer licencji, czy to ma jakieś znaczenie przy naprawie innych instalacji. Mam ich czterech. W październiku leżałam w szpitalu i ominęłam dwie aktualizacje.


Offline marela

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 328
  • Pomógł? 6
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 04, 2018, 13:27:00 pm »
Co ja teraz mam z tym zrobić? Czy coś tu muszę wpisywać/zmieniać. Nigdy tego nie robiłam i kompletnie nie wiem co dalej. A angielskiego nie znam.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 04, 2018, 14:18:37 pm »
naciśnij jakiś klawisz może coś się naprawi, ale widzę jakieś błędy
Edward z Kętrzyna

Offline marela

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 328
  • Pomógł? 6
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 04, 2018, 16:14:09 pm »
Nacisnęłam, zrobiłam wszystko w/g instrukcji  i nic samo się nie poprawiło.  Dzwoniłam, kazali wgrać nową aktualizacje, która właśnie się pojawiła i zrobiłam wszystko tak samo i nadal nic.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 04, 2018, 17:22:39 pm »
Mam nadzieję że przed tym wszystkim zabezpieczyłeś bazę lub masz kopię zapasową. Poczekaj może ktoś się wypowie konstruktywnie. Ja bym zmienił nazwę katalogu KS na KS_zapas, zrobił nową instalację KS, zaktualizował i podmienił bazę.
Edward z Kętrzyna

Offline bogdan_mr

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Pomógł? 1
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 04, 2018, 19:40:58 pm »
Zgodnie z instrukcją z Kamsoftu którą cytowałaś "Po wykonaniu skryptu należy zaktualizować bazę danych z katalogu SERW, przez czerwone ksinstal.exe". U mnie było ok.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 04, 2018, 23:45:41 pm »
Zgodnie z instrukcją z Kamsoftu którą cytowałaś "Po wykonaniu skryptu należy zaktualizować bazę danych z katalogu SERW, przez czerwone ksinstal.exe". U mnie było ok.

Skrypt dostałeś dedykowany z Kamsoftu czy to jakiś uniwersalny na tą okoliczność?

Pozdrawiam

Offline marela

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 328
  • Pomógł? 6
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 05, 2018, 00:27:27 am »
Podawałam nr licencji, ale jak po powtórnym telefonie powiedziałam ,że mam kilku świadczeniodawców, powiedzieli ,że mogę go wgrać każdemu, nie muszę do nich pisać dla każdego osobno

Offline marela

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 328
  • Pomógł? 6
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 05, 2018, 00:31:48 am »
Może się komuś przyda , może i ja na tym skorzystam bo już mnie trafia

Offline marela

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 328
  • Pomógł? 6
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 05, 2018, 13:22:13 pm »
Zaraz będzie kolejna aktualizacja  - coś się bardziej posypało

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3027
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 05, 2018, 13:38:45 pm »
Już jest - tylko nie za wiele poprawia.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 94
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9290 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3173 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3027 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]