collapse

Reklama


Autor Wątek: Serwus  (Przeczytany 2247 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zworek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 0
Odp: Serwus
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 06, 2018, 16:10:27 pm »
W PPS z ekranu głównego Aktualizacja -> Zamów aktualizację licencji

Offline annawa

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 12
  • Pomógł? 0
Odp: Serwus
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 06, 2018, 16:39:01 pm »
Sprawdziłam, licencję mam aktualną więc to nie to.
Czy u Was działa już Serwuś?

Offline annawa

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 12
  • Pomógł? 0
Odp: Serwus
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 06, 2018, 16:51:27 pm »
Zworek - dzięki za odpowiedź  :)  Dopiero zauważyłam, że jest 2 strona wątku.

Online karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 820
  • Pomógł? 68
Odp: Serwus
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 06, 2018, 18:07:16 pm »
Mija 6 lat od czasu uruchomienia e-wusia. Być może kończą się upoważnienia do ewuś wydane przez NFZ. Są one wydawane na okres 3 lat. Można to sprawdzić logując się bezpośrednio na stronę https://ewus.nfz.gov.pl/ap-ewus/
Informacje w tej sprawie powinny być także widoczne na SZOI / Portalu świadczeniodawcy i tam da się wygenerować wniosek o przedłużenie uprawnień albo samemu je przedłużyć (o ile posiadamy ważne uprawnienie administratora).

Offline zworek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 0
Odp: Serwus
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 06, 2018, 18:26:10 pm »
Uprawnienia raczej nie są przyczyną. Bezpośredni z serwusia można sprawdzić uprawnienie (z ewusia zreszta też). Nie można jedynie zaimportować uprawnień sprawdzanych w poprzednich dniach

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 522
  • Pomógł? 13
  • Zachodniopomorskie
Odp: Serwus
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 06, 2018, 20:08:54 pm »
i dziś sprawdzonych również a jest już po 20 i nadal nie można zaimportować do PPS-a uprawnień.

Offline marela

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 295
  • Pomógł? 6
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Serwus
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 07, 2018, 08:35:10 am »
To już przestaje być śmieszne. Roboty pełno a tu cały czas te problem występuje. Czy ktoś coś wie ? Dzwonić chyba trzeba do Kamsoftu.
Czy jest możliwość wpisania świadczeń bez wgranych uprawnień z Serwusia i wysłaniu z takimi świadczeniami raportu? Czy będzie miała wtedy zastosowanie opcja " wyślij z Ewuś"?
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2018, 09:01:25 am wysłana przez marela »

Offline zworek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 0
Odp: Serwus
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 07, 2018, 09:21:53 am »
Przed chwilą import przeszedł :)

Online karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 820
  • Pomógł? 68
Odp: Serwus
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 07, 2018, 18:29:46 pm »

Czy jest możliwość wpisania świadczeń bez wgranych uprawnień z Serwusia i wysłaniu z takimi świadczeniami raportu? Czy będzie miała wtedy zastosowanie opcja " wyślij z Ewuś"?
Tak. I wtedy nie potrzebujesz licencji na ewusie, serwusie itp.  NFZ sam u siebie sprawdzi czy było sprawdzenie.

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Listopad 2018
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 [14] 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

* Szukaj


* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 57
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 7
  • Kropka Użytkownicy online:

* Aktywni

Paweł Paweł
7710 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
2860 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2178 Wiadomości
Michał Michał
2148 Wiadomości
maciek777 maciek777
2134 Wiadomości
09061303
1740 Wiadomości
bart bart
1472 Wiadomości
Przemyslaw Przemyslaw
1266 Wiadomości