collapse

Reklama


Autor Wątek: Utracona baza a ponowne wpisanie danych, czy się zdubluja?  (Przeczytany 4345 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ded

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Pomógł? 1
    • Uslugi informatyczne Ciechanów
Utracona baza a ponowne wpisanie danych, czy się zdubluja?
« dnia: Października 26, 2017, 06:24:25 am »
Jakiś czas temu ransomware zaszyfrowal nam bazę danych. W efekcie utracilismy wrzesień i część października. Pracownicy chcą to wpisać od nowa. Z tego co się dowiedziałem o ile nie będziemy korygować września to można go nie wpisywać, bo z niego się już rozliczylismy. Październik chcieliśmy wprowadzić od początku, ale ktoś mi mówił że coś tam się zdubluje i też będzie źle. Jestem informatykiem z doskoku i zajmowałem się zawsze czysto techniczną stroną, nie bardzo rozumiem zasadę działania programu, rozliczeń i sprawozdawczości. Dostaję też sprzeczne informacje od różnych osób na temat tego co teraz powinniśmy zrobić. We wrześniu były jakieś "nadmiarowe" usługi, które miały niby przeskoczyć na październik. Czy to jakoś rzutuje na potrzebę odtworzenia tych danych? Ja już nie wiem logo mam zapytać, bo osoby decyzyjne jak widać nie satysfakcjonuje stanowisko kamsoftu i proszą żebym dążył temat dalej. Podpowiecie coś?

Offline lukaszpps

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 99
  • Pomógł? 4
Odp: Utracona baza a ponowne wpisanie danych, czy się zdubluja?
« Odpowiedź #1 dnia: Października 26, 2017, 07:26:47 am »
Hmm dla Twojego świętego spokoju zastosowałbym się do rad Kamsoftu, temat odzyskiwania bazy był już kilka razy poruszany na forum ale niestety bez zrozumienia "zasad działania programu, rozliczeń i sprawozdawczości." nie da się poprawnie odzyskać bazy.

Offline ded

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Pomógł? 1
    • Uslugi informatyczne Ciechanów
Odp: Utracona baza a ponowne wpisanie danych, czy się zdubluja?
« Odpowiedź #2 dnia: Października 26, 2017, 07:59:55 am »