collapse

Reklama


Autor Wątek: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu  (Przeczytany 356 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline poradnia

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski OW
cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« dnia: Październik 06, 2017, 09:18:17 am »
Mam pytanie odnośnie raportu wysyłanego co tydzień. Nie mam jeszcze zaimportowanych umów z AOS na IV kwartał, jak mam w takim razie zrobić sprawozdanie z pierwszego wolnego terminu? Pan w NFZ w kuj. - pom. powiedział mi że mam dzwonić do KAMSOFTu bo oni wiedzą jak to zrobić :) Czy ktoś może orientuje się gdzie mogę zadzwonić w kuj. pom. w tej sprawie? Albo czy ktoś wie jak to zrobić?

Offline marek_piw

  • Zaśmiecacz Forum
  • Specjalista
  • *
  • Wiadomości: 197
  • Pomógł? 9
  • Lubelski OW
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2017, 09:31:47 am »
Niestety - musisz mieć umowę czyli umx. Jeżeli jeszcze na SZOI nie wystawili umów elektronicznych to najlepiej telefon do "przyjaciela"

Offline poradnia

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski OW
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2017, 09:37:44 am »
No właśnie problem polega na tym, że ja nie mam takiego "przyjaciela"  :-[ gdzie mogę uzyskać pomoc w Bydgoszczy?

Offline Jarasz

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 355
  • Pomógł? 30
  • Bydgoszcz
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 06, 2017, 11:01:26 am »
1. Dział / Sekcja umów w oddziale NFZtu i "pociśnij" o plik umowy.
2. Albo spróbuj (nie wiem czy wyjdzie bo tak nie kombinowałem). Podczas tworzenia raportu PWT wybierz datę kiedy umowa obowiązywała, uzupełnij dane w raporcie, zmień datę na dzień w którym umowa nie obowiązuje tj. data z października. Na pytanie czy przeliczyć odpowiedz NIE. Wyeksportuj i prześlij raport. - nie daję gwarancji.

W temacie. Jeśli nie masz elektronicznej umowy to NFZ nie powinien Ci wskazać braku jeśli chodzi o nieprzekazanie raportu. A jak umowę uzyskasz to wyślesz później.

Offline poradnia

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski OW
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 06, 2017, 12:39:08 pm »
Dzięki za podpowiedź :) niestety nie zadziałało i NFZ "wyrzucił" mnie razem w kolejką.

Offline poradnia

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski OW
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2017, 13:46:58 pm »
A jeszcze jedno pytanie, czy w przypadku kiedy raport z listy oczekujących za dany miesiąc otrzymał z NFZ ostrzeżenie - "Dla kolejki wykazano dłuższy średni czas oczekiwania dla kategorii "przypadek pilny" niż dla kategorii "przypadek stabilny". Sprawdź prawidłowość obliczenia średniego czasu oczekiwania" - trzeba to poprawić?? Przyznam, że nie wiem jak to się stało, program sam zlicza ten czas. W tygodniowych raportach wszystko jest okey, pilny termin zawsze jest szybszy niż stabilny. Jakim cudem mu tak wyszło?

Offline drzew6

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Pomógł? 4
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 06, 2017, 14:01:35 pm »
Sprawdź na liście pacjentów oczekujących jakie daty przyjęcia mają pacjenci w kategorii pilny

Offline cobratw

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 181
  • Pomógł? 4
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 06, 2017, 14:38:28 pm »
"Dla kolejki wykazano dłuższy średni czas oczekiwania dla kategorii "przypadek pilny" niż dla kategorii "przypadek stabilny". Sprawdź prawidłowość obliczenia średniego czasu oczekiwania"

jakiś pacjent ma błędnie wpisaną kategorię "pilna" zamiast stabilna?

Offline karolweksler

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 333
  • Pomógł? 18
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 06, 2017, 18:10:55 pm »
Pan w NFZ w kuj. - pom. powiedział mi że mam dzwonić do KAMSOFTu bo oni wiedzą jak to zrobić :)
Dlaczego nie zadzwonisz?

W temacie. Jeśli nie masz elektronicznej umowy to NFZ nie powinien Ci wskazać braku jeśli chodzi o nieprzekazanie raportu. A jak umowę uzyskasz to wyślesz później.
Może i nie powinien, ale w ankiecie konkursowej w pytaniu o to czy zdarzyło Ci się nie przesłać PWT nie ma dopisku "(za wyjątkiem okresu gdy NFz nie udostępnił umów elektronicznych na SZOI)"

@poradnia wg mnie opcje są 2:
1. Przedłużyć sztucznie dotychczasową umowę w KS-PPS
ftp://ftp.kamsoft.pl/pub/KS-PPS/Zmiany%20w%20aplikacji%20KS-PPS%202017.pdf
patrz punkt "przedłużenie ważności umowy z 2016 r" ale wcześniej zrób kopię w Serwis - Kopia bezpieczeństwa.
2. Wygenerować w KS-PPS PWT wg stanu na 30.09.2017, zapisać o pliku, rozpakować plik używając 7zip, powstanie plik XML, edytuj plik XML zmieniając datę przygotowania informacji, używając 7zip spakuj plik XML do ZIP i zmień rozszerzenie na KLX i wyślij na SZOI.
SZoi wyrzuci info, że kolejka sprawozdana do miejsca, którego nie ma w umowie, ale to będzie ostrzeżenie, a nie błąd.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1210
  • Pomógł? 145
  • Podkarpacki OW
Odp: cotygodniowe sprawozdanie pierwszego wolnego terminu
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 06, 2017, 23:32:31 pm »
Chwila - tzw. moment.
Nic nie trzeba przedłużać.
Nie używacie przycisku uzupełnij, tylko z palca dodajecie miejsce wykonywania i na dole dodajecie odpowiednie kolejki (stabilna, pilna czy tam procedurowa itd). Wysyłacie to do NFZ i co najwyżej (raczej pewne) będzie ostrzeżenie, że miejsce wykonywania nie jest aktywne - ostrzeżenie nie wynika z problemu po stronie świadczeniodawcy, poza tym ostrzeżenie to nie błąd = wynikiem tego kolejka jest ok.

Szybszy pilny niż stabilny - czasem się może zdarzyć, że jest dużo stabilnych a bardzo mało pilnych i matematycznie się tak złoży, ale częściej - ktoś wpisał przez pomyłkę pacjenta na pilną zamiast stabilną. Niby pasuje poprawić, ale pytanie czy ktoś tematu kiedyś dotknie.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 


* Kalendarz Świadczeniodawcy

Październik 2017
Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 [24] 25 26 27 28
29 30 31

  • - Wakacje -
  • holiday United Nations Day

* Szukaj


* Shoutbox

Odśwież Historia
  • Nie ma jeszcze żadnych wiadomości!

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 49
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

* Aktywni

Paweł Paweł
7561 Wiadomości
mpi
3330 Wiadomości
PiotrSz
2591 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2126 Wiadomości
Michał Michał
1973 Wiadomości
Edward_B Edward_B
1939 Wiadomości
bart bart
1398 Wiadomości
Przemyslaw Przemyslaw
1247 Wiadomości
09061303
1210 Wiadomości