Aplikacje NFZ > EWUŚ

Operator eWUŚ

(1/3) > >>

PJ:
Witam,

Co zrobić w przypadku, kiedy operatorowi eWUŚ wygasło uprawnienie 21.07.2017? W kolumnie "Uprawnienie" nie ma przycisku "Przedłuż". Czy użytkownikowi należy na nowo utworzyć konto w PŚ?

bart:
Wyłącz konto i włącz.
Ja jako przyczynę podaje "Reaktywacja konta" ;-)

cobratw:
A nie prościej dodać nowe?
Po prostu przycisk dodaj upoważnienie

09061303:
Jak operatorowi, a nie administratorowi eWUŚ wygasło konto, to po zalogowaniu się na operatora eWUŚ można dać nadaj i to wszystko. Przedłuż jest przy uprawnieniach administratora.

bart:
Jeśli uprawnienie Ewuś kończy swój okres ważności to mamy ( w Portalu Świadczeniodawcy )
tylko dwie aktywne możliwości "Złóż" lub "Zablokuj"
- pierwsza dotyczy złożenia wniosku na Administratora, a druga, to zablokowanie konta Operatora.

Korzystamy z tej drugiej  i ( po wpisany przyczyny blokady ) nazwa linku zmienia się na "Nadaj" w co klikamy i po robocie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej