Aplikacje NFZ > Portal Świadczeniodawcy

Zmiany w haromonogramie - zastępstwo

(1/1)

Verra:
Witam.
Nanosiłam zmiany w harmonogramie pracy lekarzy (zastępstwo). Zmiany zostały zaakceptowane. Jednak teraz  chcę przywrócić lekarza, którego nie było ale w aneksowaniu umów wyświetla mi się komunikat "Dany personel nie jest dostępny w Systemie Obsługi Potencjału w okresie od 2017-04-24 do 2017-06-30, grupie zawodowej i specjalności.".

W "Personel" naniosłam odpowiednie zmiany. A w "aneksowaniu umów" przy pobieraniu harmonogramu z SOP mam komunikat "brak harmonogramu dostępności w SOP w danym okresie".

Czy te komunikaty są spowodowane tym, że na okres nieobecności lekarza mial zamknięty harmonogram? Czy jednak jest gdzies błąd? A jeśli tak gdzie go szukać?

Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam

marek_piw:
Najprawdopodobniej musisz zamknąć harmonogram zastępstwa z dniem kiedy się ono kończyło a harmonogram starego lekarza uaktywnij od dnia powrotu do pracy.
Wg mnie powinno to wyglądać tak:
- stary lekarz - harmonogram zamykasz np. 31.03.2017 roku
- zastepstwo - harmonogram 01-08.04.2017
- stary lekarz - harmonogram np. 09.04 - 30.06.2017 roku

nbdl:
Witam, mam podobny problem.

Było kilka zmian w harm. lekarzy z nowymi godzinami pracy poradni włącznie. Pozamykałem wszystkie zatrudnienia z dniem 1 września. Ustaliłem nowe godz. pracy poradni. Zatrudniłem wszystkich na nowo z dniem 2 września.

Nie mogę przekazać aneksu, gdyż przy JEDNYM z lekarzy (który uprzednio pracował 4 godziny w wybranym dniu, a teraz zatrudniony jest na 4,5 godziny) widnieją komunikaty:

Dany personel nie jest dostępny w Systemie Obsługi Potencjału w okresie od 2017-09-02 do bezterminowo, grupie zawodowej i specjalności.

Personel o peselu xxxxxxxxxx: Dany personel nie jest dostępny w Systemie Obsługi Potencjału w danym okresie, grupie zawodowej i specjalności.

Będę wdzięczny za odpowiedź!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej