Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SNRL => Wątek zaczęty przez: datamax w Listopada 10, 2016, 18:43:05 pm

Tytuł: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: datamax w Listopada 10, 2016, 18:43:05 pm
Witam.
Wyczytałem w pdf "INSTRUKCJA WYPEŁNIENIA WNIOSKU O AKTUALIZACJĘ DANYCH" , że należy zaznaczyć pole cyt. "w Zakładce: Administracja->Operatorzy->Uprawnienia-> Uprawnienie pozycja nr 7 ? Przeglądanie i zmiana danych osoby personelu ". Przejrzałem profile kilku świadczeniodawców (rozliczam kilku) i w żadnym nie ma tej opcji. Współpracuję z WM NFZ. Załączyłem zrzut ekranu.
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: polaki899 w Listopada 10, 2016, 20:11:25 pm
czyli nie musisz nic uzupełniać bo masz podpisany kontrakt na Udzielanie świadczeń z NFZ.
Ja dziś robiłem aktualizacje lekarzowi który przyjmuje prywatnie, ale ma kontrakt na recepty z NFZ, ale żadnych świadczeń do nfz nie wysyła, wiec taki podmiot musi zaktualizować dane w innym wypadku nie. Podkreślam że to zachodniopomorskie.
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: Justek w Grudnia 11, 2017, 21:48:59 pm
witam,
otrzymałam pismo z nfz, że mam przekazać elektronicznie wniosek o aktualizację danych oraz o utrzymanie uprawnienia do pobierania numerów recept. Wg pisma wnioski należy wygenerować logując się do SNRL w zakładce Współpraca z NFZ->uprawnienia do recept. Problem w tym, że nie mam nigdzie w SNRL takiej zakładki? Czy dzwonić do informatyków, czy u Was jest taka zakładka?
Justyna (oddział WM- 14)
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Grudnia 11, 2017, 22:13:24 pm
pewnie logujesz się pinem do NFZ, a nie do gabinetu prywatnego
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Grudnia 12, 2017, 07:26:40 am
(oddział WM- 14) ja na prywatne loguję się 1490.... i jest taka zakładka
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: Justek w Grudnia 12, 2017, 07:43:50 am
Nie wiedziałam, że są 2 piny. Chyba nigdy nie korzystałam z logowania z gabinetu prywatnego- nawet chyba nie mam loginu. Czy w NFZ powiedzą mi jaki jest login? Zawsze pobieram numery recept po zalogowaniu się pinem z NFZ (jak do SZOI).
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Grudnia 12, 2017, 11:18:19 am
Jeśli nie masz to musisz wystąpić z wnioskiem o dostęp do portalu:
    Wniosek o dostęp do Portalu
{formularz wniosku dla pracownika}
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Grudnia 12, 2017, 11:25:02 am
raczej wniosek o przypomnienie hasła (po wcześniejszym odzyskaniu PIN). Skoro dostała pismo, że nie zrobiła aktualizacji, to raczej ma umowę, a co za tym idzie nadane informacje do logowania.
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Grudnia 12, 2017, 12:14:10 pm
racja :-)
Tytuł: Odp: Nowy wniosek - brak opcji SNRL
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Grudnia 12, 2017, 19:14:49 pm
Skoro nie kojarzysz PINu to może w ogóle nie używasz tych prywatnych recept?
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]