Społecznościowe forum użytkowników KSSWD/KSPPS

Aplikacje NFZ => EWUŚ => Wątek zaczęty przez: Kasia_ka_aa w Sierpień 18, 2016, 20:30:38 pm

Tytuł: Brak możliwości pobrania potwierdzenia ubezp. w Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Kasia_ka_aa w Sierpień 18, 2016, 20:30:38 pm
Dzień dobry,
właściwie nie wiem czy użytkownicy forum KS-PPS to właściwi adresaci pytania, ale spróbuję. Na co dzień do pracy używam przeglądarki fireFOX, w tej też przeglądarce korzystam z systemu EWUŚ. Od jakiegoś czasu po wpisaniu nr PESEL wylogowuje mnie z portalu lub muszę 4 krotnie wpisać nr PESEL żeby móc pobrać potwierdzenie. Moje pytanie brzmi co się zadziało? Jak to naprawić żeby ułatwić sobie pracę :)
Pozdrawiam,
Tytuł: Odp: Brak możliwości pobrania potwierdzenia ubezp. w Ewuś
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Sierpień 18, 2016, 21:50:16 pm
Nie tylko Ty masz taki problem - patrz tutaj: http://forumpps.pl/index.php?topic=7508.90
Chyba powinnaś zgłosić to do NFZ.
Tytuł: Odp: Brak możliwości pobrania potwierdzenia ubezp. w Ewuś
Wiadomość wysłana przez: cobratw w Sierpień 19, 2016, 19:11:59 pm
no zgłaszać, jak będzie nas więcej to może coś zrobią, bo jak narazie to cisza :/
Tytuł: Odp: Brak możliwości pobrania potwierdzenia ubezp. w Ewuś
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Sierpień 21, 2016, 17:35:50 pm
Proponuję zacząć sprawdzać ewuś poprzez program używany do rozliczeń - np. PPS.
Tytuł: Odp: Brak możliwości pobrania potwierdzenia ubezp. w Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Kasia_ka_aa w Sierpień 22, 2016, 19:35:27 pm
Dzięki serdeczne, za podpowiedzi. Na razie pozostanę przy Explorerze, a swoja drogą oczywiście zgłosze do mojego Oddziału.
Tytuł: Odp: Brak możliwości pobrania potwierdzenia ubezp. w Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Kris2x w Sierpień 29, 2016, 07:24:34 am
Poprzechodziły wam weryfikacje nocne?
Tytuł: Odp: Brak możliwości pobrania potwierdzenia ubezp. w Ewuś
Wiadomość wysłana przez: cobratw w Luty 14, 2017, 11:05:14 am
sorki za odkop, może się komuś przyda

w związku z kilkakrotnym wpisywaniem tego samego nr pesel i czyszczeniu pola po kliknięciu pobierz potwierdzenie

pisałem do nfz oni do kamsoftu i wymyślili żeby wpisać na stałe dnsy

Cytuj
Po ustawieniu DNSów na  8.8.8.8 i alternatywny 8.8.4.4 przestały występować problemy z eWUŚ

i narazie bez problemu
Tytuł: Odp: Brak możliwości pobrania potwierdzenia ubezp. w Ewuś
Wiadomość wysłana przez: papertol w Luty 23, 2017, 10:46:46 am
Tak, u mnie w placówce także zmieniliśmy DNSy na DNSY od Google i wszystko śmiga. Widocznie nie łapał od razu propagacji :)