Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => Portal Świadczeniodawcy => Wątek zaczęty przez: Nukka w Stycznia 22, 2016, 12:21:47 pm

Tytuł: Pilna prośba o pomoc: Długotrwała niezgodność - dzień świadczenia a harmonogram
Wiadomość wysłana przez: Nukka w Stycznia 22, 2016, 12:21:47 pm
Witam,
mam dość beznadziejną sytuację, liczę, że może na tym forum ktoś mi podpowie, jak postąpić wobec NFZ... Do najbliższego poniedziałku muszę zdecydować, co robić...
W dramatycznych okolicznościach przejęłam prowadzenie niewielkiej poradni funkcjonującej przy stowarzyszeniu po koledze, który w ciężkim stanie został zabrany z pracy przez pogotowie. Wkrótce był operowany i przebywał na kilkumiesięcznym zwolnieniu. Ja w trybie pilnym przeszłam podstawowe szkolenie z mMediki. Portal nie wydawał się tak istotny jak znajomość programu do rozliczeń, a wspomniane indywidualne szkolenie, przeprowadzone przez "poważnego" partnera Asseco, okazało się po czasie, oględnie to ujmując, niewiele warte. W otrzymanej przeze mnie po koledze instrukcji prowadzenia naszej poradni miałam nie zwracać uwagi na ostrzeżenia, a jedynie na błędy weryfikacji świadczeń. Po paru miesiącach, gdy chciałam wprowadzić zmiany w harmonogramie jednego ze specjalistów, wprowadzonym zanim objęłam poradnię i niezgodnym z rzeczywistością, co było przyczyną wychodzących ciągłych ostrzeżeń przy jego wizytach, okazało się to już niemożliwe, portal nie przyjął takich zmian wstecz, należało to dużo wcześniej zgłosić do dyrekcji oddziału NFZ, tyle że ja po prostu wcześniej nie miałam takiej świadomości. Sytuacja ciągnie się wiele miesięcy, ja jestem zdana sama na siebie, szef stowarzyszenia nie ma pojęcia o co chodzi i się wścieka, że jest "jakiś problem" z NFZ, nikt u mnie w pracy nie zajmuje się poradnią oprócz mnie, brak mi wsparcia. Dodatkowo prowadzę także biuro i mam sporo innych obowiązków... Sprawa poradni to dla mnie ciągły wielki stres.  Nie wiem, co robić i czy to da się w ogóle jeszcze jakoś wyprostować? Jakie mogą być konsekwencje takiej sytuacji? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pomoc.
Tytuł: Odp: Pilna prośba o pomoc: Długotrwała niezgodność - dzień świadczenia a harmonogram
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Stycznia 22, 2016, 13:12:27 pm
Dużo napisałaś, ale mało o problemie. Rozumiem, że w harmonogramie nie było godzin w dniu w którym były udzielone porady. Napisz coś więcej: jakie świadczenia, itd. to może znajdzie ktoś radę, może coś takiego ktoś przerabiał
Tytuł: Odp: Pilna prośba o pomoc: Długotrwała niezgodność - dzień świadczenia a harmonogram
Wiadomość wysłana przez: Nukka w Stycznia 22, 2016, 14:40:44 pm
Chodzi o badania psychologiczne, jako cykl 3 wizyt (5.15.12.0000127 - porada psychologiczna diagnostyczna). Wizyta środkowa wypadała w inny dzień niż zapisany w harmonogramie pracy psychologa.
Tytuł: Odp: Pilna prośba o pomoc: Długotrwała niezgodność - dzień świadczenia a harmonogram
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Stycznia 22, 2016, 16:36:04 pm
Porta zmian wstecz jako automat nie przyjmie, a świadczenia w takiej sytuacji nie da się rozliczyć, jeśli nie ma na dzień udzielenia harmonogramu. Zmiana daty udzielenia świadczenia, żeby ułożyć się pod portal (o ile jest jeszcze pole do manewru bo to środkowa wizyta) - źle bo w rzeczywistości było inaczej.
Pytanie co na taką sytuację mówi Fundusz, bo jak on nie pozwoli zmienić harmonogramu (może pismo jakieś), to automaty Portalu nie puszczą świadczenia do rozliczenia. Ze strony świadczeniodawcy więcej się zrobić raczej nie da bez pomocy Funduszu, a ten może powiedzieć, że info na świadczeniu w weryfikacji było o niezgodności dnia udzielenia z harmonogramem.
Tytuł: Odp: Pilna prośba o pomoc: Długotrwała niezgodność - dzień świadczenia a harmonogram
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Stycznia 22, 2016, 22:35:46 pm
Zaryzykuj: ustaw na portalu taki harmonogram jaki powinien być. Prześlij do NFZ. Jednocześnie złóż pismo z opisem sytuacji i zgodą na wprowadzenie takich zmian w grafiku. Puść ponownie raport z problematycznymi świadczeniami.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]