Witam wszystkich po latach.
Mam prośbę do użytkowników zwłaszcza drEryka, chociaż pewnie nie obejdzie się bez znajomości Someda, o opinie i porównanie tych dwóch systemów (minusy i plusy, szczególnie drEryka, bo Somed znam). Jeden z moich klientów chce wdrożyć oprogramowanie w sieci 15-stanowiskowej i mamy obaj dylemat. Lekarze naciskają na drEryka, co mnie nie dziwi, ale przejście na ten soft, zupełnie mi obcy, zwłaszcza kiedy w Somedzie sporo rzeczy problematycznych mogę zrobić bezpośrednio na bazie, pachnie kłopotami.
Jak aktualnie wygląda praca obsługanta w drEryku? Czy są nadal problemy z rozliczeniami, naprawami problemów z NFZ i nie tylko, a jeśli tak, to do jakiego stopnia? Czy rzeczywiście warto przestawiać rejestrację, która pracuje na Somedzie żebym nie skłamał, ale co najmniej 8 lat (o obsłudze technicznej przez wrodzoną skromność nie wspomnę) na coś, co będzie wygodne dla lekarzy?
Pozdrawiam i dziękuję za opinie
maciekk777 - wydaję mi się, że jak się nie ma czasu to się dzwoni i przekłada spotkanie na inny termin, ktoś jedzie traci czas, paliwo a potem okazuję się że przyjechał na marne...
DrEryk działa płynnie do 50 stanowisk lekarskich pracujących jednocześnie.
Program ma być wygodny dla lekarzy
w koncu to oni go kupuja i oni na nim pracuja
Chwilowa płynność to jedno, bardzo ważne zresztą. Pytanie, jak będzie ze stabilnością bazy w miarę narastania ilości danych, a co za tym ciągłego przyrostu jej rozmiaru. W planach skanowanie dokumentacji papierowej (o ile Eryk to potrafi). W Oracle'u z taką bazą problemu raczej nie będzie. Firebird pod tym względem ma chyba jednak ograniczenia.
na Eryku zajmie mi znacznie dłużej (lub będę się bujał w nieskończoność z problemami technicznymi), to ja podziękuję, zanim właściciel podziękuje mi za współpracę.
I tu jest problem, bo kupuje właściciel przychodni i on chce mieć rozliczenia na czas.
Ale czy ja napisałem że On był umówiony, raczej nie...
Infomedica to chyba nie ta liga.
Infomedica to chyba nie ta liga.
A coś bliżej? Bo akurat softu Asseco nie znam ni w ząb, a wersji demo nie chcą udostępniać.
demo: https://mmedica.asseco.pl/tabid/71/Default.aspx
drEryk nie reaguje na zmiany w NFZ. Ich asysta techniczna niestety nie nadąża za koniecznymi zmianami nie rozumiejąć w ogóle klienta i jego problemów oraz czasu jaki musi poświęcić na "boksowanie" się z asystą.nie reaguje ??? ?
Pamiętam takie czasy na SOMEDZIE, kiedy darmowy jeszcze PPS miał szybsze aktualizacje "pod" NFZ niż Somed...
Pamiętam takie czasy na SOMEDZIE, kiedy darmowy jeszcze PPS miał szybsze aktualizacje "pod" NFZ niż Somed...
PPS nigdy nie był darmowy.
Jego poprzednikiem był KS-EWD który był zamówiony przez NFZ (który go "rozdawał" świadczeniodawcom) i dla nich Kamsoft musiał mieć wszystko na czas.
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o wielkość danych i przepełnianie baz danych przy EDM to zapraszam do wątku http://forumpps.pl/index.php?topic=8056.0 o którym jest mocno przez kilka osób opisane że Eryk jest na oddzielnych bazach danych (oddzielnie baza pacjentów i oddzielnie baza dokumentacji) oraz jest sporo napisane odnośnie rozwiązań silnika bazy Oracle, że niestety ale w przyszłości trzeba będzie dużo płacić jak przejdzie się na EDM.Przecież wyraźnie napisałem że nie cała baza ale baza dokumentów rośnie... Nie rozumiem wyjaśnienia, że jest oddzielna "baza pacjentów i oddzielna baza dokumentacji".
Jeśli sprawa dotyczy ustawienia wydruków na kontach to można bo u mnie jeden Pan od drEryka ustawiał tylko na serwerze wszystkie wydruki przez podmianę jakiegoś pliku więc jest to możliwe.