Szanowni Państwo,
Ważny komunikat z CeZ - proszę niezwłocznie przekazać do Wszystkich Punktów Szczepień populacyjnych, które przystąpiły do Narodowego Programu Szczepień przeciwko SARS-CoV-2.
Przypominamy o konieczności wyrażenia zgody w aplikacji gabinet.gov.pl (zgodnie z komunikatem pod linkiem https://ezdrowie.gov.pl/portal/artykul/zgloszenia-danych-o-uzytkownikach-systemow-sds-i-e-rejestracji ) na przekazanie danych użytkowników ww. aplikacji na potrzeby nadania dostępu do aplikacji e-Rejestracja, służącej do obsługi procesu szczepień przeciwko COVID-19.
Tych z Państwa, którzy tego jeszcze nie zrobili, prosimy o jak najszybsze wykonanie ww. czynności. W przeciwnym wypadku, nie będziecie mieć Państwo dostępu do systemu e-Rejestracja, a tym samym nie będziecie mieć możliwości wprowadzenia grafiku szczepień, co z kolei uniemożliwi Państwu zarówno zamówienie szczepionek jak i umawianie i przyjmowanie pacjentów.
W związku z rozpoczęciem od 15.1.2021 zapisów na szczepienia, grafiki muszą zostać wprowadzone najpóźniej do 14.1.2021, a od momentu wyrażenia ww. zgody w aplikacji gabinet.gov.pl do momentu nadania dostępu do aplikacji e-Rejestracja upływa ok. 24h.
Tym samym, zgody w aplikacji gabinet.gov.pl (na przekazanie danych użytkowników ww. aplikacji na potrzeby nadania dostępu do aplikacji e-Rejestracja) powinny zostać udzielone najpóźniej do 13.1.2021 do godz. 15h.
Dodatkowo informujemy, iż dziś na koniec dnia zaplanowane jest uruchomienie produkcyjne aplikacji e-Rejestracji (instrukcja obsługi dostępna będzie przed zalogowaniem do aplikacji) dla tych podmiotów, które zgodę wyraziły wczoraj do końca dnia. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt z naszą infolinią 19 457 lub dedykowanym adresem e-mail szczepienia_IT@cez.gov.pl (prosimy o załączenie zrzutu ekranu z błędem na etapie logowania).
Po zalogowaniu widać tylko dwóch administratorów. Brak pozostałych użytkowników.U mnie dopiero dzisiaj pojawili się wszyscy.
Czy dodając termin szczepienia ze statusem zewnętrzny jest on widoczny od razu dla IKP i Infolinii czy trzeba go dodatkowo opublikować?W instrukcji https://ezdrowie.gov.pl/portal/home/podrecznik-uzytkownika-systemu-e-rejestracji-punkt-szczepien (https://ezdrowie.gov.pl/portal/home/podrecznik-uzytkownika-systemu-e-rejestracji-punkt-szczepien) w części "Publikowanie terminów" (str. 14 i 15) jest zapis, że:
Jeżeli trzeba dodatkowo opublikować to czy jest sens rozróżniania statusu terminów (wewnętrzny zewnętrzny) podczas ich dodawania, skoro później i tak trzeba opublikować terminy, które chcemy żeby były widoczne dla IKP i Infolinii?
Czy jest tak, że nawet jak mamy dodane terminy ze statusem wewnętrzny a później je opublikujemy to ich status zmieni się na zewnętrzny?
zbiorcze dodawanie terminów - komuś się to udało ? u mnie można zarejestrować tyko w ramach jednego dniaWczoraj mi się udało. Dzisiaj nie próbowałem.
czy otrzymaliście od razu dostęp do e-rejestracjiDostęp miałem w ciągu 3-4 godzin od chwili zgłoszenia danych o użytkownikach przez gabinet.gov.pl
"Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o zakończenie umawiania pacjentów na wewnętrzne terminy w e-rejestracji do 19.01.2021 do końca dnia. Po tym terminie wszystkie wolne miejsca wewnętrzne przejdą do puli zewnętrznej i będą do wykorzystania przez infolinię lub Internetowe Konto Pacjenta.
Jednocześnie przypominam, że możecie Państwo wystawiać 30 terminów na tydzień. Tych z Państwa, którzy wystawili więcej terminów, proszę o dokonanie pilnej korekty do 30. Proszę o skorygowanie liczby terminów na szczepienia zgodnie z ustalonymi zasadami w nieprzekraczalnym terminie do 18.01.2021 do końca dnia.
Anna Goławska
Podsekretarz Stanu
Ministerstwo Zdrowia"
Jak rozumiecie przedstawiony komunikat, tzn od 15 lutego mają być wystawione 30 slotów czy 60 slotów (uwzględniające 30 nowych i 30 pacjentów na drugą dawkę) ?Cytuj"Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o zakończenie umawiania pacjentów na wewnętrzne terminy w e-rejestracji do 19.01.2021 do końca dnia. Po tym terminie wszystkie wolne miejsca wewnętrzne przejdą do puli zewnętrznej i będą do wykorzystania przez infolinię lub Internetowe Konto Pacjenta.
Jednocześnie przypominam, że możecie Państwo wystawiać 30 terminów na tydzień. Tych z Państwa, którzy wystawili więcej terminów, proszę o dokonanie pilnej korekty do 30. Proszę o skorygowanie liczby terminów na szczepienia zgodnie z ustalonymi zasadami w nieprzekraczalnym terminie do 18.01.2021 do końca dnia.
Anna Goławska
Podsekretarz Stanu
Ministerstwo Zdrowia"
Czy to znaczy, że jak nie uzupełnimy terminów do końca marca to staną się one zewnętrznymi ?
30 bo inaczej może dojść do sytuacji, że będziesz miał przerobione 60 slotów na zewnętrzne i wtedy porejestrują ci nowych pacjentów na 30 terminów, które powinny być zarezerwowane na drugą dawkę.Ok wystawiam 30 , które będą dla nowych pacjentów również od 15 lutego. 25 stycznia przychodzi pacjent dostaje pierwszą dawkę szczepionki i będzie możliwość dodać dla niego nowy termin na 15 lutego nie biorąc pod uwagę tych 30 slotów, które są już zajęte pacjentami?